Renault a časté opovrhování, ale mnohdy křivda..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak já s tím jedu dálku v pěti lidech do 6,5 litru bez problémů. Za to mi moje staré Galaxy v naftě jet neumělo, anebo taktak.....
Únor, Jeseníky. Tedy zima, v autě čtyři dospělí a bagáže jak na čtrnáct dnů (mám doma samé ženské, takže proto). Na střeše box s 60 kg nákladu. Cesta do Jeseníků, poskok ke sjezdovkám celé čtyři dny, na oběd, z oběda zpátky na svah, večer do baráku. Cesta zpátky. 50% dálnice. Spotřeba v průměru 6,8.
Listopad, Slovinsko - lázně Radenci. Pět lidí, bagáž na týden, bez boxu. 70% cesty dálnice. Celkem ujeto 820 km. Spotřeba 6,6. Ujel jsem to na jednu nádrž 60 litrů a kontrolka rezervy se mi rozsvítila 20 km před domovem.
Únor, Jeseníky. Tedy zima, v autě čtyři dospělí a bagáže jak na čtrnáct dnů (mám doma samé ženské, takže proto). Na střeše box s 60 kg nákladu. Cesta do Jeseníků, poskok ke sjezdovkám celé čtyři dny, na oběd, z oběda zpátky na svah, večer do baráku. Cesta zpátky. 50% dálnice. Spotřeba v průměru 6,8.
Listopad, Slovinsko - lázně Radenci. Pět lidí, bagáž na týden, bez boxu. 70% cesty dálnice. Celkem ujeto 820 km. Spotřeba 6,6. Ujel jsem to na jednu nádrž 60 litrů a kontrolka rezervy se mi rozsvítila 20 km před domovem.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Zbytečné handrkování, když Markovi77 Renault vyhovuje tak mu vyhovuje, já to svým způsobem i chápu , třeba s motorama 1.6-16v, 1.4-8v nebo 1.2-8v/16v mám co se týče údržby nejlepší zkušenosti, na klasické benziny MPi bez turba.
I když popravdě Renault nějak extra nemusím, to třeba Dacia - Logan nebo Duster má moje větší sympatie.
Mám kamaráda, který si před časem koupil Passata Variant 2.0TDi 125kw a od té doby je tohle auto etalon pro dokonalost, též si myslím svoje, ale jeho názor mu nevyvracím.
I když popravdě Renault nějak extra nemusím, to třeba Dacia - Logan nebo Duster má moje větší sympatie.
Mám kamaráda, který si před časem koupil Passata Variant 2.0TDi 125kw a od té doby je tohle auto etalon pro dokonalost, též si myslím svoje, ale jeho názor mu nevyvracím.
Teďkon si rychtuju Rendla 4 F6.Je to neskutečně jednoduchý autíčko.Škoda že na prach shnilý ale zachránit ho musim.
Zde dobová reklama: https://www.youtube.com/watch?v=pjl4eIKn7zE
Zde dobová reklama: https://www.youtube.com/watch?v=pjl4eIKn7zE
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Mě k němu přived jeden známej.Dával to dohromady a nějak se jim povedlo nakřivo přivařit zadní nápravu, tak jesm mu to předělával.Na zahradě měl tuhle F6ku, tak mi ji za 4500kč nechal.Teď sháním další na kanibalizmus, protože některý díly nelze opravit.Schválně dám během pár dní nějakou fotku toho meho shniláka.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
taky jsem měl Megana II 1,6 16V asi 4 roky, koupil jsem ho jako 5 let starýho s nájezdem asi 250000km a v podstatě proti tomu nemůžu říct nic moc špatnýho, motor je výbornej s nizkou spotřebou, dlouhodobou jsem měl okolo 6l a to jsem jezdil víceméně po městě, mimo město opravdu nebyl problém jet okolo 5l/100km, měl jsem docela strach ze sedadel, jsou určitě měkčí než u koncernu, ale právě naopak i po delší jízdě mě nikdy nebolely záda, na opravy už jsou tady ty dvojky proti minulé generaci nesrovnatelně lepší a jednodušší, ani nejvíc omlácený kusy prostě nehnijou, samozřejmě výtky se určitě najdou, žádný auto není dokonalý, určitě je to slabší elektroinstalace a např. umístění pojistkovky v motoráku za baterkou, v některých ohledech ergonomie, umístění vypínačů a některý věci v interiéru podlíhají rychlejšímu opotřebení, ale to je samozřejmě daný i tím, jak se k tomu kdo chová, jjinak myslím, že u Renaultu vykročili asi správným směrem, jelikož každá další generace je určitě posun k lepšímu a je to vidět i u těch dodávek, jak se tu nedávno řešilo, trochu se někdy divím jak se na ty rencky nadává a skoro nikdo je nechce, ale pamatuju časy, kdy toho tady jezdily mraky a nikdo jima tak neopovrhoval a můj názor je, že radši rencka než nějakýho itala, taky neměli špatný auta, ale tam se mi zdá, že to jde spíš pořád o devíti k pěti
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Huml: Protože lidi vnímali Renault jako kvalitu z dob minulých. Měli jsme Dacii a víceméně oproti všemu, co bylo dostupné tak to bylo úplně něco jiného (subjektivně vnímáno jako lepšího). Tohle hodně lidem dlouho vydrželo.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu..
nepropadat panice...
To neni piča ale diamant, přece!jericho-3 píše:A co motor z Renaulta v naší vojenské Tatře, která má dokonce na kapote"piču" Renaulta? Do vojenského auta dát motor s moderní stříkačkou, který potřebuje perfektní naftu ala EU je dobrá pakárna..Hoši asi budou doplňovat během boje aditivy a pokud jim odstřelí cisterny té správné nafty, tak se musejí vzdát, nehledě nato, když granát rozbije nějaký snímač, tak budou budovat kruhovou obranu..
Jo a až po nich bude někdo střílet, tak jim dojde Adblue a odstaví motor
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
No, já teda nevím, ale konkrétně Common-Rail od Bosche, co mám v Masteru, snese neskutečně moc. Protože máme nařízeno tankovat co nejlevněji, naftu tankujeme, kde se dá, často bereme i v nějakých JZD, když je potřeba. Aditiva do nafty nikdy nikdo do žádného našeho firemního auta nepoužil. Dokonce několikrát jsme jeli na bio hydraulický olej, když nám třeba v Lotyšsku došla nafta a v boudě nic jinýho nebylo. Motor má skoro 300 tisíc a jede bez jediného problému. Jednou se tam měnily rozvody, jinak je vše naprosto původní.
Možná byste se divili, co to vydrží. Neříkám, že tohle zacházení by vydržel každý motor, ale tohle mám osobně několikrát vyzkoušeno.
Já mám v Meganu systém od Siemense a ten taky vydrží víc, než byste čekali. Naopak prý systémy Delphi, které se do 1,5 dCi dávaly taky, byly dost citlivé. Ačkoli zase..... Můj kolega má 1,5 dCi v Cliu a má Delphi, které mu spolehlivě funguje už 280 tisíc km. A to je třeba podotknout, že 200 tisíc km ten vůz jezdil jako autoškola.
Všechno má své. Ale možná by bylo fajn neposmívat se a nekritizovat, když s tím nemáte žádnou osobní zkušenost. Franta v hospodě nemá vždycky pravdu, i když to třeba tak vypadá.
Možná byste se divili, co to vydrží. Neříkám, že tohle zacházení by vydržel každý motor, ale tohle mám osobně několikrát vyzkoušeno.
Já mám v Meganu systém od Siemense a ten taky vydrží víc, než byste čekali. Naopak prý systémy Delphi, které se do 1,5 dCi dávaly taky, byly dost citlivé. Ačkoli zase..... Můj kolega má 1,5 dCi v Cliu a má Delphi, které mu spolehlivě funguje už 280 tisíc km. A to je třeba podotknout, že 200 tisíc km ten vůz jezdil jako autoškola.
Všechno má své. Ale možná by bylo fajn neposmívat se a nekritizovat, když s tím nemáte žádnou osobní zkušenost. Franta v hospodě nemá vždycky pravdu, i když to třeba tak vypadá.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)