Bude problém na rozvodech, buď přeskok, nebo něco s nastavením vačky a nebo nějak povolil spoj řetězových koleček na kliceThopr píše:Auto má odjet v pátek do Brna k rukám Humla, na opravu. Ale dnes se při startování ozvala rána z motoru, pak to nechtělo dlouho chytit a nakonec chytlo ale celkem to rachotí. Na vagu chyba P0016 snímač vačky a otáček. Nevíte zda to do Brna dojede po ose?
Superb II 2010 1.8 TSI 118KW spotřeba oleje
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jo, skokan jak vyšitej, to bude v Brně radost, až to tam dopravíš na podvalu ...
Zajištovací zoubky toho protikusu na rohatce napínáku udělaly pápá ...
Všechny 1.8 a 2.0 TSI až cca do 3/2012 maj špatný napínáky 06H109467 s posledním písmenem N, T nebo AB, teprve poslední 06K109467 K s jinou konstrukcí to vyřešilo.
Tohle jistě prevenci nemělo a bude tam T který se dávalo cca od 4/2010 do 8/2011 ...
https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001
Zajištovací zoubky toho protikusu na rohatce napínáku udělaly pápá ...
Všechny 1.8 a 2.0 TSI až cca do 3/2012 maj špatný napínáky 06H109467 s posledním písmenem N, T nebo AB, teprve poslední 06K109467 K s jinou konstrukcí to vyřešilo.
Tohle jistě prevenci nemělo a bude tam T který se dávalo cca od 4/2010 do 8/2011 ...
https://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=102001
No, protože sdělovat zákazníkovi, že situace je horší než se přepokládalo a tím i celková cena není nic přijemného.Už jen proto, že dotyčný u rozebraného motoru musí rozhodnout, zda je ochoten celkovou opravu zaplatit nebo co bude dál. Také se stává, že se auto odstaví a řešení je v nedohlednu. Protože zákazník je ten, který vše platí......Ale třeba se budete všichni usmívat, hlavně ten pán při placení...
nepropadat panice...
Pěkné Kolik ventilů to nakonec ohlo?
Ta svíce na ty litry oleje není nejhorší, ale asi tam taky nebyla dlouho.
Stírák klasika ucpaný drenážní dirky, sukýnka pístu není ve středu ani moc sedřená jako bývá, ale co je to na ní pod tím vývrtem v pístu v drážce stíráku? To je olej nebo je to nějak mázlý?
A koukám, na koruně pístu je nějaký "hříbek" je je sekanec z toho potkání nebo jen karbon?
Ta svíce na ty litry oleje není nejhorší, ale asi tam taky nebyla dlouho.
Stírák klasika ucpaný drenážní dirky, sukýnka pístu není ve středu ani moc sedřená jako bývá, ale co je to na ní pod tím vývrtem v pístu v drážce stíráku? To je olej nebo je to nějak mázlý?
A koukám, na koruně pístu je nějaký "hříbek" je je sekanec z toho potkání nebo jen karbon?
Takže vlastně jen běžná koncernová údržba, stejně jako ve 20-30 tých letech minulého století, kdy byla nutná dekarbonizace motoru, předepsaná v příručce..Jen se ptám, je tento základní koncernový úkon popsán v příručce obsluhy, která je tlustá jako Mein Kampf , a jsou tam stejně jen hovadiny, jak naladit rádio a infotaiment? Pochybuji..
nepropadat panice...
jericho-3: jsi kašpar ... Tohle je problém benzínovýho přímovstřiku obecně, Opel i Fiat na tom nejsou jinak, že to spojili u VAGu s podceněnou konstrukcí stíráků je věc jiná ...
No že to při tom KO napínáku odnesl jen jeden sací ventil, tak to je paráda, co jsem tak na netu viděl, většinou si to vzalo všech 8. Vodítko bude jistě OK, tak to jen vyčistíš a jede nanovo
No fakt se mi ale nechce věřit, že by to bralo to množství oleje co psal Thorp prve, 5l / 1000km tohle vypadá na výrazně míň. Nemáš i fotky hlavy? Písty asi dáte ty BK od Kolbena, že?
A když už to řešíme, ty ostřikové trysky, tedy hlavně jejich ventilky, necháváš nebo jsi je někdy zkusil vyměnit za ty z BZB motoru? Rus je měnil, otvíraj se při vyšším tlaku oleje, ale o to sušší pak válce jsou ... V tomhle bych zůstal při tom co tam je, navíc na čtvrtým je bez demontáže kliky nepřístupná
No a na závěr, tady rozebral jedno z prvních CDA, číslo 006302 z 12.9.2008, prý vše původní, na rozvodu nalítáno 160tkm, ale co je hlavní, písty AE se stíráky z prořezy (jako všechny do 5/2009 ), ostřiky s vyšším tlakem z BZB, a pumpa snad už dvojstupňová pro CDA, ale zatím jsem si to pořádně nedoprohlídl
https://www.youtube.com/watch?v=zniTuhnirEA
No že to při tom KO napínáku odnesl jen jeden sací ventil, tak to je paráda, co jsem tak na netu viděl, většinou si to vzalo všech 8. Vodítko bude jistě OK, tak to jen vyčistíš a jede nanovo
No fakt se mi ale nechce věřit, že by to bralo to množství oleje co psal Thorp prve, 5l / 1000km tohle vypadá na výrazně míň. Nemáš i fotky hlavy? Písty asi dáte ty BK od Kolbena, že?
A když už to řešíme, ty ostřikové trysky, tedy hlavně jejich ventilky, necháváš nebo jsi je někdy zkusil vyměnit za ty z BZB motoru? Rus je měnil, otvíraj se při vyšším tlaku oleje, ale o to sušší pak válce jsou ... V tomhle bych zůstal při tom co tam je, navíc na čtvrtým je bez demontáže kliky nepřístupná
No a na závěr, tady rozebral jedno z prvních CDA, číslo 006302 z 12.9.2008, prý vše původní, na rozvodu nalítáno 160tkm, ale co je hlavní, písty AE se stíráky z prořezy (jako všechny do 5/2009 ), ostřiky s vyšším tlakem z BZB, a pumpa snad už dvojstupňová pro CDA, ale zatím jsem si to pořádně nedoprohlídl
https://www.youtube.com/watch?v=zniTuhnirEA
No, možná jsem kašpar, ale měl by mne /obyčejného zákazníka/ o tomto problému informovat prodejce..Pokud tohle neudělá a nějaký "technik" prohlásí, že je to normální a serou se všechny motory tohoto typu, tak je tady otázka, kdo je vlastně kašpar..Neviděl jsem v reklamě, že by soudruzi informovali nového majitele s tímto rizikem, jsou to ještě takový idioti, že jejich "ekonoměr" nabádá řidiče, aby jel takovým způsobem, který motoru vyloženě škodí..Chápu, že dnes je doba slibů, keců a proklamací, ale pravidlo náš zákazník náš pán by mělo platit pořád..Je vidět, že jsi nová generace techniků, která dokáže omluvit téměř vše..Já na to nejsem prostě zvyklý..Možná bys nám mohl dát příklad firmy, která vyrábí podobné motorové sračky jako koncern a to na běžícím páse jako oni...Nikdy jsem nezaznamenal, že by koncern svolával auta veřejně , protože ví, že čehůni sežerou prostě všechno..Stačí jim pozlátka uvnitř a kámoš z vrakoviště, který jim sežene jiný, ještě nedokurvený motor..
nepropadat panice...