O1 vlnovec výfuku vs. 1 díl výfuku komplet.

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Tomas.cz píše:Nabodovat na autě kvůli přesné poloze a pak ovařit zase venku.
Tedy díl výfuku ven, fik/fik, očistit, zarovnat, zpět na auto, pár bodů, ven, zavařit finálně a zpět na auto.
fajn díky ..a rozměr vlnovce na ALH 1.9 tdi asi nevíš vid?
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14266
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

230mm x 50mm
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Já jsem původně chtěl nechat udělat výfuk z nerezu tady od mareny s tím, že se tam vevaří katalizátor a nový tlumič, ale pak jsem se dočetl, že marena už s výrobou skončil a tak jsem ho ani neotravoval.
Pak jsem našel firmu na Slovensku co dělá nerez výfuky, ale tam mi nabídli jen jejich kity, ale navařování nového tlumiče a katu odmítli, takže zase nic.

To jsou ty katalizátory a výfuky z druhovýroby tak špatný ? Už jsem od více lidí slyšel abych nechal originál výfuk dokud to jde, ale nikdy jsem neslyšel žádný důvod proč.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Origo: kvalita, životnost, a také stále stejný zvuk. Prostě ideálně zachovat co nejdéle origo tlumiče a kat. Měnit jen trubky a dělat pěkné nové sváry.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Souhlas. Ty origo vydrží věky. Jen ty trubky a jejich sváry v napojení. Hodně pomůže šopování hliníkem,ten se do Humpolce nestěhoval.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

taky bych origo měnil až nejde vůbec nijak zahránit.. co není origo z fabriky kdysi vyrobeno, stojí za prd
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2753
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Proto jsem chtěl ty trubky z nerezu, abych to už na tomhle autě znovu řešit nemusel, ale bohužel na nerez to chce Argon a nejlépe TIGa, ale já mám jen CéÓčko.
TIGa v práci mi prodali, takže k němu už přístup nemám. :(
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“