bublinky v naftě

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jen k filtru bosch a Mann spousta jich je z jedné fabriky jen jeden do modré krabičky a druhy do zelenozlute.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55

Příspěvek od pipo444 »

je to možné, vnutri zrejme to isté, no jediný rozdiel čo som postrehol že ked dáš dole termoventil, tak u Boscha vidíš priamo vložku filtru, no Mann tam má ako keby plechovú prepážku a nevidno dnu. či to pomáha netuším :D Má dakto podobnú skúsenost ?
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14271
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Koukám na palivák pro rotačku Bosch 0 450 906 374 a je made in Spain, kdežto Mann WK 853/3 x je made in BA, tedy Bosna a Hercegovina u Unico Filter, což je koncern Mann + Hummel, nápis Unico je vidět i na bílé krycí čepičce sací trubky.

V tomto případě bych volil Mann, tady společné balení nebude.

Myslím si také, že v této aplikaci Bosch má obyčejnou skladbu papíru jako smotaný toaletní papír, kdežto Mann díky plechové přepážce má skladbu do varhánků což je výrobně náročnější, zato bude větši filtrační plocha.
Obdobně u paliváku pro rotačky postupuje i Mahle KL147D.
Lutemix
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Registrován: 21 kvě 2015, 18:21

Příspěvek od Lutemix »

Chlapi připojím se s otázkou, u ALH když je na sacím koši v nádrži vadný zpětný ventil na zpátečce a ten druhý k čerpadlu je OK, může to taky způsobovat padání nafty ?
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Příspěvek od Pajda077 »

Lutemix píše:Chlapi připojím se s otázkou, u ALH když je na sacím koši v nádrži vadný zpětný ventil na zpátečce a ten druhý k čerpadlu je OK, může to taky způsobovat padání nafty ?
Nevím jestli padání nafty....pokud je vadný tak se to řeší že se do něj vrtne....a nebo vyměn sací koš...já dával nový a bublinky stále. Tak tu mám origo funkční koš.
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8930
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Tomas.cz píše:Koukám na palivák pro rotačku Bosch 0 450 906 374 a je made in Spain, kdežto Mann WK 853/3 x je made in BA, tedy Bosna a Hercegovina u Unico Filter, což je koncern Mann + Hummel, nápis Unico je vidět i na bílé krycí čepičce sací trubky.

V tomto případě bych volil Mann, tady společné balení nebude.

Myslím si také, že v této aplikaci Bosch má obyčejnou skladbu papíru jako smotaný toaletní papír, kdežto Mann díky plechové přepážce má skladbu do varhánků což je výrobně náročnější, zato bude větši filtrační plocha.
Obdobně u paliváku pro rotačky postupuje i Mahle KL147D.

neříkám každý a vždy ale ale jede se ledacos na jedné lince když by jsi trefil ze stejný fabriky budou stejný.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pajda077
Přispěvovatel
Příspěvky: 484
Registrován: 27 črc 2014, 20:33
Bydliště: Králíky

Re: Ahoj

Příspěvek od Pajda077 »

Pajda077 píše:Ahojte co říkáte na toto množství bublinek v průhledné hadičče? děkuji

https://www.youtube.com/watch?v=LpZss5v ... e=youtu.be
tady je moje druha octavie. Myslel jsem, že tam bublinky nemam, ale je to snad ještě horší než u te první :(
Po startu to u obou Octavii nevytvoří žádnou bublinku, ale jak se motor ohřeje tak to je něco. U teto octy jsou starty horší u první na drc jak za tepla tak za studena. Nevím jak dál postupovat. Děkuji předem za zhlednuti a případný nápad jak pokračovat.

https://youtu.be/xIKJTs8YCqA

Tady prosím log kolik nafty to dává na plný plyn do 4500 otáček...ten začátek je docela odlišný,ale jinak se to postupem srovná...

http://leteckaposta.cz/968653950

Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“