sací potrubí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

sací potrubí

Příspěvek od karluci2 »

Zdravím ve spolek
Řeším netěsnost sacího potrubí, kdy mi neustále teče u čtvrtého válce po bloku motoru a potom spodní plast pod motorem černý sajrajt, nové těsnění elring to prostě nepobere.
Řešil jste někdo něco podobnýho? co tam dát za těsnění, aby se trochu máčklo jestli vyrobyt ze slabého klingeritu?
Jedná se o motor octavia ASZ
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8914
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Je to určitě z podsání?? ;)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

není to z EGRu?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

kontroloval jsem i těsnění víka ventilů, jestli neuniká olej a to vypadá v cajku, vývěva nově přetěsněná....

EGR jsem dal vyčištěný + nový O koužek...
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Přeměřit rovinost. Strojařsky si poradit. Někde je díra.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

všecky šrouby a závity jsou ok?
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Hlavně dodržet pořadí utahování šroubů.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

favo píše:Hlavně dodržet pořadí utahování šroubů.
Pořadí dotahování je jestli se nepletu stejný jako u hliníkový hlavy od prostřed do krajů.
Je to tak správně?
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Ano a po spirále aspoň tak si to pamatuji, ale protože mi už paměť moc nepomáhá, mám na všechno vytištěný zalaminovaný obrázky z DP :D
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

favo: Na tohle potřebuješ "tahák"? To snad ne!😉
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
favo
blázen
Příspěvky: 2752
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak zrovna na tohle ne, ale pořadí a momenty u hlavy, vačky a podobně mám raději na papíře a upřímě se zato nestydím. Jsou to věci co dělám někdy jen 1x za život, tak proč si to pamatovat.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

tak sací potrubí znova přetěsněný včetně vyčištěného egru a pro změnu to hazí tuto poruchu
Obrázek
:(
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

karluci2 píše:tak sací potrubí znova přetěsněný včetně vyčištěného egru a pro změnu to hazí tuto poruchu
Obrázek
:(
Poprosím o radu, kde mám hledat příčinu vzniku téhle poruchy.
Napadla mě netěstnost hadiček, které se chystám komplet vyměnit a nebo vadný ventil, který ovládá podtlak přivedený na egr ventil.
Poruchá skáče nepravidelně, ale blíží se stk, tak musím odstranit.
Předem děkuji za radu a tip.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

favo píše:Tak zrovna na tohle ne, ale pořadí a momenty u hlavy, vačky a podobně mám raději na papíře a upřímě se zato nestydím. Jsou to věci co dělám někdy jen 1x za život, tak proč si to pamatovat.
Správný názor, je třeba dodržovat technologickou kázeň i přesto, že člověk ví, jak na to . Pouze pečlivostí lze dojíti k úspěchu..A když dělá pokaždý něco jiného, je to nezbytné. Rychlost, zbrklost , rutina a "nafoukanost" typu, co na tom je dělá z opravených aut mrdky... :)
P.S. myslel jsem spíš hlavy apod..
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Podtlaková hadička je určitě ok? Od N18 po egr ventil?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“