Golf 3,1.4-unik oleja

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 889
Registrován: 18 zář 2010, 19:53

Golf 3,1.4-unik oleja

Příspěvek od jjuriss »

Ahojte mate niekto skusenosti co vsetko pretesnit resp. odkial najcastejsei unika olej pri tomto motore 1.4 AEX? ked som si vsimol, ze pod autom sa coraz castejsie vyskytuju olejove flaky tak som sa na to pozrel a unik bol z diferaku a olejovej vane. Gufera na diferaku vymenene - unik prestal, vana pretesnena, ALE unik stale rovnaky mozno trochu vacsi... ked som sa na to pozeral zblizsia tak sa mi zda, ze olej steka po bloku /zadna strana motora/ a cez vanu na zem... rovnako vidno unik s pod tesnenia hlavy, ale myslim, ze to bude este niekde unikat viac... kde hladat moznu pricinu??? Dakujem
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

je to stařičký motor a tomu bude odpovídat i stav těsnění, takže hlava,víko,gufera na klice a vačce...podle mě to musíš udělat komplet
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4641
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Hlavně,nejdřív důkladně umejt,pojezdit a zjistit,odkud to teče. To jsou základní věci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“