Další eco průser nebo tohle soudruzi nevěděli předem?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Další eco průser nebo tohle soudruzi nevěděli předem?
nepropadat panice...
Jakého ega, prosím tě? K čemu by mi zvýšené bylo? Napsal jsem to proto, co na to říká např. expert ANDRE na elektromobily zde na foru, protože informací je mnoho, ale co je relevantní možná poznáš ty, ale já ne..A musím říci, že velké množství rozporuplných názorů vypouští právě superodborníci, často Akademie věd a jak si má ubohý živnostník utvořit názor? Experti , absolventi stejných škol se hádají ode zdi ke zdi, tak si říkám, třeba tenhle článek je fejk, nějaký novodobý Sputnik, který šíří nesmysly..Protože vím, na co vše skáčí moji vrstevníci, kteří mají v hlavě guláš ještě ze socíku co se týče historie a jinak mají duto..Takže to ber jako můj pokus poučit se..A proč myslíš, že sem lidé píší a ptají se? Kvůli egu?
Naposledy upravil(a) jericho-3 dne 17 zář 2019, 14:14, celkem upraveno 1 x.
nepropadat panice...
Nie, ale na každú blbosť zakladáš nové vlákno kde sa koniec koncov dopracuješ vždy k tomu aký je koncenr blbosť a fiat modla, veď presne na to je tu vlákno mimo mísu kde si založte jedno vlákno a diskutujte.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
No, tak už se nezlob, ale tady je kolonka AUTA ,což patrně znamená, že auta ANO, ale jen chválit koncern, protože většina jezdí v koncernu, proto jsou tady také popsané litanie o stále stejných problémech koncernu, dobíhají staré, ale přicházejí nové..Mě totiž pořád nejde do hlavy, jak může pořád někdo milovat koncern a přitom vyhazovat tisíce , aby se svezl..Já tohle prostě neznám u svého Italského vozu a připadám si až provinile, že pořád a pořád jezdím, mezitím přišly na trh nové a nové modely koncernu a pořád se serou a serou a pohlcují konta svých fanoušků, kteří už to považují za normální..A já mám pořád svůj model a jezdím, jezdím a jen tankuji a tankuji a ani kapotu téměř nezvedám..Asi je někde chyba , třeba ve mně, mám vzít na vědomí, že taková je doba a pořád platí Škoda dodo/dodělej doma/.Je to jako v té pohádce-král je nahý..
P.S. pokud tě to tak tíží, tak zadej téma Jericho a jeho kopnutí do prdele, ať letí třeba až do Itálie..Dej tam hlasování, ale s jednou podmínkou, aby byl přpuštěn k hlasování l ten, kdo koncern nemá...A on dá pokoj..
P.S. pokud tě to tak tíží, tak zadej téma Jericho a jeho kopnutí do prdele, ať letí třeba až do Itálie..Dej tam hlasování, ale s jednou podmínkou, aby byl přpuštěn k hlasování l ten, kdo koncern nemá...A on dá pokoj..
nepropadat panice...
Vieš poviem to v skratke, keby tie autá boli tak kazové ako ty vravíš garantujem ti, že by ich tu nejazdili stovky tisícov, ale behalo by ich tu oveľa menej, nakoľko ty tvrdíš že s koncernom rovno do šrotu. Odjakživa máme v rodine koncern, a v živote žiadne problémy, nikto neriešil nič, všetci sa len vozia a sú spokojní. Samozrejme do údržby a chýb nemôžeś rátať veci ako výmenu kotúčov, oleja a podobne.Za to ale poznám asi dva prípady kedy boli ľudia nútení vymeniť svoje autá za koncern a odvtedy majú pokoj. Takže treba sa na všetko pozerať s nadhľadom, a netvrdiť že je dobré to alebo to, všetky automabilky majú svoje chyby, tiež jazdíme na firme dodávky fiat a nikto na to nepovie ani slovo, to čo majú si odmakajú a hotovo spadla klec. A vieš prečo počuješ najviac o problémoch koncernu ? pretože je tu v našich končinách najpredávanejší, je rozdiel predať 50 000ks a 500 000ks áut.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Tak si zjisti spotřebu ND na 1 auto , tam nerozhoduje množství vyrobených kusů. A teď nastupuje nová řada, se všemi vyfikundacemi poslední doby,nic proti tomu, ale dovede si zákazník domyslet, jaké budou servisní náklady? I malá rána do nárazníku může vyjít na 50 litrů, různé snímače, fotobuňky, atd. nejsou zadarmo, nejen budíky ale i jiné části budou muset pasovat na to které auto a ojetiny budou brzo neprodejné, protože případná oprava půjde do astronomických výšin..Ale možná máš pravdu, je to ve mně a mé povaze, já prostě v koncernu cítím hlavně NUDU..,Source píše:Vieš poviem to v skratke, keby tie autá boli tak kazové ako ty vravíš garantujem ti, že by ich tu nejazdili stovky tisícov, ale behalo by ich tu oveľa menej, nakoľko ty tvrdíš že s koncernom rovno do šrotu. Odjakživa máme v rodine koncern, a v živote žiadne problémy, nikto neriešil nič, všetci sa len vozia a sú spokojní. Samozrejme do údržby a chýb nemôžeś rátať veci ako výmenu kotúčov, oleja a podobne.Za to ale poznám asi dva prípady kedy boli ľudia nútení vymeniť svoje autá za koncern a odvtedy majú pokoj. Takže treba sa na všetko pozerať s nadhľadom, a netvrdiť že je dobré to alebo to, všetky automabilky majú svoje chyby, tiež jazdíme na firme dodávky fiat a nikto na to nepovie ani slovo, to čo majú si odmakajú a hotovo spadla klec. A vieš prečo počuješ najviac o problémoch koncernu ? pretože je tu v našich končinách najpredávanejší, je rozdiel predať 50 000ks a 500 000ks áut.
nepropadat panice...