Zvýšená spotreba AJM

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Obrázek

Tak neviem no, z logu sa naozaj nedá vyčitať prečo máš zvýšenú spotrebu, ja len prikladám aby si videl ako máš tlak turba, ak tam teda je Vturbo a toto zvláda dlhodobo tak všetko česť :D
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
TrueDoctor
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 zář 2019, 20:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od TrueDoctor »

Source píše:Obrázek

Tak neviem no, z logu sa naozaj nedá vyčitať prečo máš zvýšenú spotrebu, ja len prikladám aby si videl ako máš tlak turba, ak tam teda je Vturbo a toto zvláda dlhodobo tak všetko česť :D
počkať, čo je to V turbo? :? (wallbash)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ty vlastne ani nevieš čo tam na tom aute je porobené, ale od nás chceš aby sme z tvojho logu zistili prečo ti to veľa žerie, čo na to povedať (LOL)

GT1749V takzvané "V turbo" je turbo ktoré sa používalo ako originál diel pre motory AJM 85kw, každopádne pre toto turbo nie je tlak 1,4baru v 4000 otáčkach vôbec bezpečný preto som sa pýtal, pretože očividne auto je upravené sotfwarovo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
TrueDoctor
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 zář 2019, 20:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od TrueDoctor »

Source píše:Ty vlastne ani nevieš čo tam na tom aute je porobené, ale od nás chceš aby sme z tvojho logu zistili prečo ti to veľa žerie, čo na to povedať (LOL)

GT1749V takzvané "V turbo" je turbo ktoré sa používalo ako originál diel pre motory AJM 85kw, každopádne pre toto turbo nie je tlak 1,4baru v 4000 otáčkach vôbec bezpečný preto som sa pýtal, pretože očividne auto je upravené sotfwarovo
nie náhodou 2,4barov? :?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ano celkový tlak je 2,4 baru, ale atmosferický tlak je cca 1bar čiže 1 + 1,4 baru čo tlačí turbo sa = 2,4baru
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
TrueDoctor
Nováček
Příspěvky: 12
Registrován: 16 zář 2019, 20:26
Bydliště: Nitra

Příspěvek od TrueDoctor »

Source píše:Ano celkový tlak je 2,4 baru, ale atmosferický tlak je cca 1bar čiže 1 + 1,4 baru čo tlačí turbo sa = 2,4baru
a to mám turbo z rotačky AFN :D
no dobre, auto som už tak kupil,ale spotreba sa až teraz zvýšila.
to znamená že teraz sa dačo dojebkalo a mi nevieme čo.
otázka teda nadalej znie ˝čo?˝ (wallbash)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Pfu ak tam máš turbo z rotačky tak máš veľke štastie že ti ešte nepovedalo pápa, ak chceš na tomto jazdiť tak hlavne asi by som si tam dal nahrať origo soft lebo turbo odpáliš časom. No ak chceš radu vráť sa an prvú stranu a tam ti radilo, vypočítaj si reálnu spotrebu a potom sem napíš, môže to byť hrozne veľa vecí
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“