Já jsem to pochopil už z minulý naší konverzace, ale to už je i na mý poměry "přes čáru" a navíc, jak píšeš, darda.No a zde by právě bodovalo mnou zmiňované GTD1752VRK. V porovnání se stávajícím turbodmychadlem je to asi jako kyj versus odstřelovací puška. EMP u toho stačí minimální aby to dosáhlo dostatečných výkonů, prodleva minimální a hlavně ztráty v rámci tření neporovnatelné.
No a pak samozřejmě hraje roli objem vzduchového vedení a rychlost proudění vzduchu a to lze velice efektivně řešit ... žel, záležitost nemalých investic ... ostatně, jak jsem ti psal
Poděkování aktivním členům fóra.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.
Ta trasa je nějak dopředu známá? Nebo až na startu?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Až na administrativní přejímce = cca 2 hod před startem posádka obdrží "Šipkový itinerář", což je sice dosti přesně popsaná trasa (odbočky, omezení, obce), ale je to jen na papíře. Na čelní straně je mapa trasy ve formátu max A6, což jen lehce napoví.
No a je na každé posádce, jak se ve zbývajícím čase do startu připraví na to, co je čeká. Musí ale ještě stihnout Technickou přejímku (kontrola gum, výbavy, nedovolených úprav + zapečetění motorovýho prostoru a dotankování a zapečetění nádrže) a povinnou Rozpravu (poučení nebezpečných, či problematických míst na trati).
Je to docela kvapík.
No a je na každé posádce, jak se ve zbývajícím čase do startu připraví na to, co je čeká. Musí ale ještě stihnout Technickou přejímku (kontrola gum, výbavy, nedovolených úprav + zapečetění motorovýho prostoru a dotankování a zapečetění nádrže) a povinnou Rozpravu (poučení nebezpečných, či problematických míst na trati).
Je to docela kvapík.
Škoda Octavia I, 1,9 TDi, 81kW (ASV) postupně přestavovaná na Greenline.