common rail přepad problém. Vyřešeno !!!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

common rail přepad problém. Vyřešeno !!!

Příspěvek od karter »

Setkal se už někdo u vstřikováni common rail Delphi že při vypnutém motoru s přepadových hadiček pořád teče nafta? Když motor beží tak je vše ok-Co to muže způsobovat něco seklého v čerpadle nebo drv ventil?
Naposledy upravil(a) karter dne 29 zář 2019, 11:39, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

se podívej na tlak paliva jestli padá hned na nulu, když vypneš

já to měl naposledy tuším renault kango 1,5 delphi a po vypnbutí klíčku vstřiky vrzaly a pouštěli tlak do přepadů, udělal se bublifuk ten vletěl do čerpadla a nešlo nastartovat, přepad jsem vypojil z okruhu a napojil za filtr do nádrže vše OK asi půl roku, zas nešlo nastartovat a vstřiky na repas

tehdy jsem se někde dočetl že delphi se dávalo do rumunských strojů a jeho výdrž byla asi 150.000 jakože levná varianta a to i odpovídalo
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 29 zář 2019, 10:56, celkem upraveno 1 x.
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

když je auto nastartované do přepadu jde ze vstřiku minimum nafty když auto vypnu ze vstřiku po odpojení hadiček nejde žadná nafta !!! ta nafta teče přímo z hadiček které jsou odpojený od vstřiku prostě teče čurkem a pořád
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

a proč to řešíš :? některé auta mají přeci v v deklu na nádrži ventily tak tam taky může být i nějaký tlak, a jaký máš vlastně problém nestaruješ?
karter
Aktivista
Příspěvky: 1469
Registrován: 07 lis 2009, 14:46
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od karter »

řešim to stoho důvodu že stěch přepadu i když jsou připojený na vstřik prostě pořád teče nafta takže za noc 6L nafty pod autem a potečený celí motor :? :? :? Auto startuje v pohodě

Tak problém vyřešen v nádrží je takový podtlak že nešlo ani otevřít vičko nádrže po otevření víčka problém je pryč ten vyřešit co je špatně na odvětráni nádrže
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1367
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Pane, máš nějakej problém s používáním funkceObrázek ? Ste tu dva a Ty pořád cituješ jak zběsilej, teď dokonce i sám sebe
:roll:
Vyčištěno!
Člověk se pořád učí.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“