O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

O2 FL 2.0 tdi CFHC škubání a cvakání za studena

Příspěvek od marejo »

Zdravím, dnes problém s mým zatím bezproblémovým autem. Ráno bylo cca 12 °, nastartuji nechám minutku klapat, pomalu vyjedu ale už při odjezdu od domu jsem si všiml divného kovového chodu motoru. Při vyjetí na hlavní silnici a akceleraci okolo 1500 otáček najednou kovové cvakání a motor úplně ztratil tah, třáslo se celé auto. Zkusil jsem zastavit, 1,2,3,4 stejné při snaze o prudší zrychlení(úměrné studenému motoru samozřejmě) šílené zvuky a škubání s hodně vysokou frekvencí. Pomalu zrychlit s jemným přidáním plynu šlo. Po ohřátí motoru cca na 70st a oleje na 50st problém zmizel. Odpoledne při odjezdu z práce stejná situace. Vag bez chyby, korekce byly OK snad jen na jednom vstřiku max 0,5. Test EGR ok bez chyby. Škrtící klapka byla nedávno preventivně vyčistěná spolu s downgrade soft. na 9813. Olej měním po 15tis km, nyní najeto 8tis. Nápady ?? :o
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co tlak paliva, jaký je po otočení klíčku ??? a pak jede ti podle požadavku jak nastartuješ?
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Zítra ráno mrknu až pojedu do práce, díky za tip a napíšu
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od Koleo »

Môžeš nahrať ten zvuk a hodiť sem možno skorej niekto poradí
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Po zapnutí spínačky tlak 220 hpa. Po nastartování viz. obrázek. Za jízdy požadavek a skutečnost odpovídají až na drobné odchylky. Pokud by skutečný tlak byl hodně rozdílný oproti požadavku tak bude nouzový režim nebo alespoň uložená chyba neni to tak? :? Jinak korekce na studený volnobeh okolo 0.5 max ale za jízdy skáče i přes 2.5 na 3. a 4.vstriku. Je to normální nebo špatně?Obrázek
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 911
Registrován: 03 úno 2006, 08:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od passion »

Keď to robí, pozri ešte váhu vzduchu, či ti to nedusí EGR.
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Rano jsem dělal log s váhou, korekcemi a tlakem railu, hned jak bude trochu čas tak to sem šoupnu. Ale test egr prošel ok.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co teploty motoru vzduchu paliva sedí to od studenéhpo až po zahřátý?? ted nevítm start na drb nebo točíš :?
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Miloši start na drb. Teplotu motoru zkontroluju.
Tady tlak paliva požadavek vs real
Obrázek
Váha požadavek vs real
Obrázek
Korekce za jízdy při studeném motoru (nelíbí se mi ta hodnota okolo 2 ale nevím co toho vyvodit) na volnoběh jsou všechny cca stejně
Obrázek
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vydělej vstřiky zanes do zkušebny tam najdeš odpověd na tvůj problém, prověř si dobře komu je na kladně svěřit, najdou se parchanti co ti je hodí do ultrazvuku skásnou sedmičku a problém přetrvává, osobní zkušenost v ostravě ;)
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Dobře udělám to. Dělal jsem ještě jeden log a vstřik 2. měl při přidání plynu odchylku i přes 3mg a ozýval se onen zvuk. Na tuhle firmu https://diesel-tp.cz
jsem slyšel dobré reference.
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

vstřiky si poznač 1 - 4 jestli máš CBBB musíš je znova nakodovat jinak ani nenastartuješ, ptej se i jestli má vstřik snímač klepání pokud je vadný i po repasu může být stejný problém,
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Mám označeno, motor je CFHC 103 kw. Tady taky potřeba kódovat po repasu ? Vstřiky už vyndány a odvezeny do firmy . Tak jsem zvědav na výsledek :roll:
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33585
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

marejo píše:Mám označeno, motor je CFHC 103 kw. Tady taky potřeba kódovat po repasu ? Vstřiky už vyndány a odvezeny do firmy . Tak jsem zvědav na výsledek :roll:
neřeš oni ti řeknou
marejo
Přispěvovatel
Příspěvky: 243
Registrován: 12 dub 2014, 16:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno

Příspěvek od marejo »

Zatím díky :)
O2 FL kombi, 2.0 TDI 103 kw CFHC
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“