Bosch KTS ako OEM diagnostika

diskutujte o diagnostických prostředcích pro různé značky vozidel

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

No ja teda neviem...
Pokiaľ mi je známe, tak na chybu GAL.... neexistuje oficiálna záplata (AddOn) a o neficiálnej tiež neviem, jediné riešenie bolo portovať to na x64 systém.
Ak sa ti dá, môžeš sem hodiť screnshot XDOS s nejakým novším autom, ktoré je pokryté iba cez Xentry?
paja
Přispěvovatel
Příspěvky: 88
Registrován: 03 úno 2007, 16:28
Bydliště: J.Č

Příspěvek od paja »

az neco dojede tak ti to poslu neni problem
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

OK, ale Euro5/Euro6, nezabudni :)
LACO211
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Registrován: 26 pro 2015, 12:01

Příspěvek od LACO211 »

Musite trosku rozlisovat medzi jednotlivym MB diag systemami. Na x64 sa v podstate preslo od prichodu Xentry Kit 3, kde zaroven aj napr. HMS preslo na 64bit verziu. Xdos-u stale bolo lepsie na 64bitovom systemi nebolo treba robit "kuzla" okolo instalacie. Co chcete tu pouzivat napr. s KTS-kou je pass-thru verzie urcena pre nezavislych opravarov, dalej plne zalezi od aktivacie ci je oficialna alebo crack a ked crack tak aky crack a aka licencia sa pouzije lebo od urcitej doby je pouzivany novy licencny kluc. Ci je pouzite oficialne podporovane pass-thru alebo podla vlastneho vyberu. Problem so zapalovanim je akurat tak u passthru verzie najskor. XDOS openshell sa pouziva s SDConnect alebo novym Xentry VCI, na 32bitovom systeme zostal urcite a aj stale bol system Xentry Connect /Xentry Kit 2/, Xentry Kit 3 s novym Xentry diagnosis je 64bit win 10. Su mi jednotlivymi systemami drobne rozdieli plne napr. pass-thru alebo openshell nebude v detailoch obsahovat uplne vsetko ako napr. Xentry Kit 2. Zalezi stale aj od aktivacneho kluca.
VencaZahyb
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 08 lis 2007, 00:57

Bosch KTS ako OEM diagnostika

Příspěvek od VencaZahyb »

Ahoj
Prosim o radu jak nastavit diag Hondu HDS s kts540,
V nastaveni diag jde vybrat rozhrani KTS, ale po pokusu o pripojeni se kts resetuje...a odpojuje

dik
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Bohužiaľ, Honda HDS s KTS 520-550-540-570 nefunguje.
Dôvodom je príliš dlhá latencia odozvy KTS.
Ide s KTS 560-590 alebo s iným Passthru zariadením s rýchlou odozvou, napríklad Ford VCM II.
VencaZahyb
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 08 lis 2007, 00:57

Bosch KTS ako OEM diagnostika

Příspěvek od VencaZahyb »

Dekuji za info
PanMrkvicka
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 08 říj 2019, 19:18

KTS 570 ODIS 5.1.6

Příspěvek od PanMrkvicka »

Chtěl bych poradit od zkušených, řešili jsme v hospodě problém s diagnostikou KTS 570 se software ODIS 5.1.6, po připojení vozů Škoda prý dojde k propojení s autem a navázání spojení s databází, ale klíček zapalování v rámci ODISU je škrtnutý. Vlastní diagnostika nerozezná VIN auta, chtěl jsem být chytrý, ale nic mě nenapadlo, co bych poradil. Nevíte, co s tím?
V autě kontrolky svítily, prý zkoušel FABIA 2006, Octavia 2009 a prostě nic.

V notebooku má nastaveno v rámci DDC 5.6 port USB a rozhraní pro použití Pass-Thru a když dá test připojení, je v pořádku.

V rámci ODISu je v administraci záložka měřící technika a tam je nastaven měřící přístroj VAS 6356, v nástrojích je TYP VCI - J2534 PassThru-interface
ID VCI KTS.

Dokážete poradit?
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Včera som testoval kombináciu ODIS-S 5.1.6 a ODIS-E 9.2.2 + KTS 570.
Auto Audi A6 2012
Všetko v poriadku.
To, že nerozpoznáva KL15 nie je pri diagnostike dôležité, môže to byť dôležité pri adaptačných funkciách.
Dôležité je použiť PT driver verzie 1.17.9 alebo 1.17.7.
S driverom 1.18.5 to nefunguje.
Repozitár verziíí PT driverov je v prvom príspevku, odkaz na uloz.to je stále funkčný.
Odporúčam zakomentovať inicializáciu KTS v súbore Passthru.ini, tak, ako je popísané tu:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 29#1153529
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Borci prosím jak poznám že má moje kts 570 tu podporu passthru?
Ze zadu hw je datum 2009/4
Diky ;-)
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Každá jedna, aj tvoja.
Nezáleží na tom, kedy bola vyrobená.
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Super dik ;-) 👍
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

joe píše:Včera som testoval kombináciu ODIS-S 5.1.6 a ODIS-E 9.2.2 + KTS 570.
Auto Audi A6 2012
Všetko v poriadku.
To, že nerozpoznáva KL15 nie je pri diagnostike dôležité, môže to byť dôležité pri adaptačných funkciách.
Dôležité je použiť PT driver verzie 1.17.9 alebo 1.17.7.
S driverom 1.18.5 to nefunguje.
Repozitár verziíí PT driverov je v prvom príspevku, odkaz na uloz.to je stále funkčný.
Odporúčam zakomentovať inicializáciu KTS v súbore Passthru.ini, tak, ako je popísané tu:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 29#1153529
Joe prosím máš ten odis-E v češtině? Dík
Rád bych to testnul ideálně nějakou poslední verzi
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
Uživatelský avatar
skoda
Aktivista
Příspěvky: 1184
Registrován: 11 bře 2008, 16:31

Příspěvek od skoda »

Borci prosím mám kts570 a starý Dell latitude d820 a když naučím bluetooth co je přímo interní v ntb tak vše funguje ale jen tak na tři připojení pak se konfigurace bluetooth smaže a musím jet přes kabel.
Nevíte co s tím? Dík 😊
Bosch kts 570,vcds,Beeprog
joe
Aktivista
Příspěvky: 1544
Registrován: 22 pro 2006, 11:31

Příspěvek od joe »

Odporúčam vstavaný BT vypnúť a používať externý s ovládačmi Microsoft.
Dobre fungujú CSR, Power class 1.
Odpovědět

Zpět na „Autodiagnostika - Software - Elektro svět“