No Fiaty tam jsou , ale hlavně Marea , naštěstí tam mnoho věcí pasuje. A tam je to krásně vidět, na Fiatech od pohledu nevidíš korozi, zato O 1 , golfy a koncern všeobecně je ohnilý, fungující zámek u těchto koncernových skvostů neseženeš, moje dcera má naučený úkon, kam přesně otočit klíčem , aby se auto odemklo a nestáhly se okna, stejně jako zeť u svého starého Passatu, který jinak byl etalonem kvality..Zato u staré mrdky Fiata většinou centrál funguje..Nebudu tady nikoho přesvědčovat, protože to nemá cenu, každá liška si svůj ocas chválí, ale osobně nikdy neupírám kvality čemukoli..Taky si půjdu pro kat před STK na vrak, je tam jedno Bravo s málo km po bouračce , už ty sračky repliky nechci..b707 píše:kde by ho vzal? to se na vrakovisti ani neohreje... jinak gIV dle meho nazoru je z bezpecnosti na tom podobne jako o2
Koupě Octavia II 2010 nebo nechat Golf IV?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nepropadat panice...
central na DO mam na golfu funkcni i po 500tis km.. zamky puvodni jedine co nejde tak jsou v obou prednich dverich mikrospinace. Ale to mi nevadi. u octavie prvni generace jsem nevidel korozi kdyz se cisti aspon 1x za 2 roky prostor pod podbehy a prahy nejsou polamane zvedanim od takovych odborniku jak jsi ty.
Jo, víděl jsem foto, asi moc dobrý řidič nebyl, bouraček měl víc, tak ten osobní řidič poté byl potřeba. V tehdejších dobách mecháni věděli, že Štaidl byl na BMW a Gott na medvědy..Já když jel poprvé v GTV 6 hrnců, tak jsem ani nedýchal..rudy5 píše:Jericho vies ze aj Kaja Gott mal talianske auto alfu 2000 a zároveň prvé auto s ktorým nabúral stala vraj vety okolo 130tia CZ jazdené
nepropadat panice...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 219
- Registrován: 21 pro 2012, 02:01
Máme ve firmě dvě OII a obě sračky. BLS spotřeba oleje okolo 0,5L na 1000 km. O DPF se ani nebavím. Od 150 000km neustálý problém, Čištění, vypálení přes VAGA a teď už to vypadá na nový. Ježděno vesměs dálnice. Druhá BXE dvakrát ojnice venku. U obou měněm olej po 15 000km 5W30, takže tím to nebude. Mít to jako svoje tak to zapálim.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Tahle je asi silně vadný kus. Dřív jsem jí měl já teď jí má kolega. Žádný prasata snad nejsme. A oleje jak jsem psal. Za mě to jsou prostě sračky. Bratr teď u své na 160 000 dvouhmota v pr...i. Je to o štěstí kdo chytne jaký kus, ale za mě rozhodně už koncern není co býval...
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života