Berlingo 2.0 Hdi 66kw RHY Siemens kouří studený motor

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Hiphoper123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 čer 2014, 19:01

Berlingo 2.0 Hdi 66kw RHY Siemens kouří studený motor

Příspěvek od Hiphoper123 »

Zdravim,může poradit,co by to mohlo dělat?Po studenym startu motor hodně kouří když přidám plyn.je to jako dýmovnice, barva bych řekl do šeda a smrad asi po oleji,možná po naftě. Když se motor ohřeje,tak už nekouří. Mám nové filtry,váha vzduchu vyměněna, zkoušel jsem měnit vstřiky a čidlo na čerpadle a na railu a pořád stejné. Tak mě napadá jedině EGR nebo turbo. Je tam hodně blbej přístup,ale dostal jsem se na vrtulku a zdá se mi,že má tak 0,5mm axiální vůli. Radiální má také,ale nedře. Mám Lexii,ta chyby žádný nepíše. Korekce vstřikú jsou 88-116 . Což by mělo být vpořádku. Akorád váha ukazuje na volnoběh požadované množství cca 380 a měřené množství cca 540. Co jsem koukal do tý nápovědy při zmáčknutí F6 , tak maji být obě tyto hodnoto 210 až 240. Jo a dávkování paliva tam píšou 5-7 a já mam za studena přes 11 a s ohříváním motoru to klesá až k těm 6-7.
Díky za rady.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Berlingo 2.0 Hdi 66kw RHY Siemens kouří studený motor

Příspěvek od slovacek.milos »

Hiphoper123 píše: Akorád váha ukazuje na volnoběh požadované množství cca 380 a měřené množství cca 540. Co jsem koukal do tý nápovědy při zmáčknutí F6 , tak maji být obě tyto hodnoto 210 až 240. Jo a dávkování paliva tam píšou 5-7 a já mam za studena přes 11 a s ohříváním motoru to klesá až k těm 6-7.
Díky za rady.
ta váha prostě váží moc má mít 380 a když otevře egr tak max 240 jinak je egr už zasraný, pokud ti váží co píšeš tak tam valí zbytečná nafta a hulí to, egr asi neotvírá vůbec nebo je zabetonovaný
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Koľko to má km? (ktovie aké sú kompresie za studena)
Hošík
Aktivista
Příspěvky: 1078
Registrován: 28 led 2008, 19:16
Bydliště: Královehradecko

Příspěvek od Hošík »

Hele mám RHY a po nastartování zakouřila vždy, i nová. Teď má cca 420 000km a je to furt stejné. Kde jsi prosím nové vstřiky? Já je nikde nemohl sehnat.
Pešek 307 HDI, Octavia II -největší sráč života
Hiphoper123
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 15 čer 2014, 19:01

Příspěvek od Hiphoper123 »

Zkusil jsem zaslepit EGR a pořád kouří a hodnoty váhy stejné ,pročistil jsem katalyzator,taky kouří,ale jede o dost lépe. Půjčoval jsem si váhu z vrakáče a hodnoty taky podobné. Tak buď byla taky špatná,nebo bude problém jinde. Už fakt nevim,jestli koupit novou váhu, nebo zkusit ještě to turbo. A myslíte,že ty hodnoty vstřikovačů jsou v pohodě? Najeto má necelých 230000km.

Jo a ty vstřiky jsem sehnal tak,že jsem koupil peug. 307 s motorem za 5tis a z nej sem vzal tu váhu a ta má tyto hodnoty. Ta moje už byla ko.
Odpovědět

Zpět na „Citroën“