GT1749VA - origo, origo repas, repas

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

sebastian321 píše:Z repasu bych doporučil www.profiturbo.cz já osobně jsem naprosto spokojen
První příspěvek a hned doporučení, resp. reklama. Logicky uvažující člověk si řekne něco ve smyslu "Co ho k registraci motivovalo to, aby zde dal doporučení? Nebo první, co zde potřeboval bylo to, aby se s námi podělil o svoje údajné zkušenosti?".

Mno, řekněme, že od jisté doby jsem na všechny značky, produkty a firmy obsahující "profi" poněkud po zkušenostech alergický.

Po zhlédnutí stránek běžný uživatel možná získá určitý pohled ale pokud zabředne hlouběji, zjistí, že dotyčný (zjevně se jedná o one-man-show) nedisponuje buď vlastním vyvažovacím zařízením a nebo fotoaparátem, kterým by mohl fotografie pořídit.

Neváhal jsem a oslovil daného v rámci jeho sofistikovaného chatu. Bez pozdravuj mi sdělil, že se mi bude věnovat a nebo mohu rovnou zavolat. To bylo naposled co mi reagoval. Nejspíš ho vylekaly otázky na původ náhradních dílů, jaké zařízení používá na vyvažování, na jakou obvodovou rychlost rotoru vyvažuje a zda je schopen dodat autentický protokol o vyvážení.

Předpokládám, že očekávání uživatele sebastian321 jsou hodně nízká ... a nebo se jedná o samotného majitele? :roll:

... tak mě napadá ... buď je tak ukrutně zaměstnaný a nebo prostě nemá přesvědčivé odpovědi.

Zajímalo by mě, v čem je ta firma tak "PROFI" a co je myšleno pod obchodním sdělením "ETIKA a KVALITA bez kompromisů"

:wink:

PS: přesně díky takovým je pověst reapsovaných turbodmychadel tak pochroumaná
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fugasjara
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 kvě 2011, 14:15

Příspěvek od fugasjara »

heeeelllppp!!!!!!! je tu někdo kdo umí nastavit na fabii 2000 regulaci turba ?mám motor ATD 74KW
,turbo a váha už byli před smrtí když jsem auto nedávno koupil ,auto má prý chip o 20procent výkonu vyšší děláno tady v Teplicích ale nevím zda je to dobrý chip ,rozhodl jsem se tedy pro následující úpravu ,vyndal jsem egr ventil a místo něj dal egr kit off ,zaslepil podtlaky do egru ,koupil jsem turbo garrett GT1749VA z fabie rs ,turbo jsem rozebral ,dekarbonizoval a řádně vyčistil lopatky i vzbytek vnitřku ,zjistil jsem že má vůli na středu, tak jsem koupil nový komplet střed vyvážený od turbo rail,turbo je v dá se říct po repasu , dal jsem ho do fábie a koupil i novou váhu vzduchu ,auto je pojízdné ale při větší rychlosti cca 160 spadne do nouzáku ,není správně nastavené turbo ,myslím tím vzadu ta regulace turba do podtlakové banky , vag hlásí překročená mez tlaku turba , a regulace turba ,tady v teplicích mi to nikdo nepoladí je to tedy nastaveno přiměřeně ,chtěl jsem se tedy zeptat na správné nastavení té tyčky turba vzadu a dorazový šroubek
https://www.youtube.com/watch?v=rT_1NeqYw1M
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bud uveď auto z hlediska SW do série a nebo se obrať na úpravce.

Chtěl jsi ušetřit, tak sis koupit někde střed - tak se obrať na prodejce. Pokud ti neporadí jak to nastavit, tak "se to vyplatilo", co? ;) Pak nám napiš, na kolik to laborování kolem vyšlo a kolik jsi ušetřil :roll:

Jen pro naši informaci: dodávají k tomu středu i protokol o vyvážení?

Abych jenom "neremcal":pokud bys to chtěl řešit svépomocí, tak je potřeba měřit EMP a podle toho to nastavit.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
fugasjara
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 kvě 2011, 14:15

Příspěvek od fugasjara »

Jo střed komplet vyvážený jsem koupil s protokolem a grafem
Uživatelský avatar
fugasjara
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 29 kvě 2011, 14:15

Příspěvek od fugasjara »

Reakce na to žemám kontaktovat prodejde kde jsem střed koupil aby mi poradil neklapne protože střed je holý .nastavovací tyčka je součást baňky podtlaku a ne středu tak že smolik
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04

Příspěvek od stanomx »

nastav 1mm predpetie pripadne skus po pol otackach hore dole co viac sedi
ale bez logu asi tažko
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fugasjara píše:Reakce na to žemám kontaktovat prodejde kde jsem střed koupil aby mi poradil neklapne protože střed je holý .nastavovací tyčka je součást baňky podtlaku a ne středu tak že smolik
Ale on Ti má poradit co s tím, protože ty sis to přece nekoupit jako těžítko ale jako náhradní díl, který k tomu, aby fungoval tak potřebuje nastavení.

A zde by měl zafungovat dodavatel.

Já netvrdím, že by ti měl auto opravit nebo turbo zkalibrovat ale měl by ti poskytnout odpovědi na otázky, které v souvislosti s aplikací jeho produktu máš.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“