Zdravím vespolek... Mám Jaguára x-type s motorem TDCI 96KW co se dával do Mondea mk3.. Auto mám dva roky a stále jsou problémy se vstřikováním...
Po peripetiích s nepovedeným repasem vstřiků má auto nyní opět repasované ventilky ve vstřikovačích.. čerpadlo je po repasi, systém vyčištěn, nové žhavičky...
AUto startuje na drcnutí, má pěkný volnoběh, motor se konečně chová civilizovaně... V tomhle ohledu vše perfektní...
ALE - auto bez ohledu jestli je studené, nebo zahřáté - z výfuku jde stále lehce bílý kouř a smrdí nespálenou naftou... Jinak jede super, po odpojení EGR už ani necuká kolem 2000rpm... prostě krom smradu vše OK...
Druhý problém je, že někdy prostě vypadne turbo... Zpočátku začne turbo zabírat až kolem 2000 otáček, motor cuká, za mnou není vidět a strašný smrad nespálený nafty... Fyzicky není problém v turbu, prostě jen přestane podtlak zavírat obtok na turbu.. Stačí píchnout podtlak napřímo a auto jede jak má... Pak zapojím zpátky regulaci a zase chvíli je vše OK...
Prohodil jsem ty podtlakové ventily turba a EGRu mezi sebou a chová se to stejně.. Takže ventilem to nebude... Veškeré hadičky jsem prošel a vypadají OK..
Co mě ale hlava nebere, proč když nejde turbo, proč rve jednotka do vstřiků tolik paliva, že za mnou není vidět pro nespálenou naftu.. K čemu má váhu vzduchu??? Jenom na kontrolu EGRu??? Proč teda neřve, když je odpojený EGR???...
I na starý rotačce šla z turba hadička do čerpadla, který čerpadlu přidávala když turbo tlačilo.. že by TDCI dávkovalo jen dle pedálu???
Prostě mám pocit, že ty závady spolu souvisí a snažím se pochopit kde by mohl být problém...
Mimochodem, jednotka motoru je na diag bez chyb... že jí nejde turbo jí naprosto nevzrušuje.. Bohužel když se závada projeví, tak u sebe nemám diagnostiku, abych mrknul na hodnoty...
Rady???
macman
X-type 2.0d (mondeo TDCI)-ovládání turba a dávkování paliva
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Přejít na
- Fórum DP
- ↳ Pravidla, oznámení a časté dotazy/problémy
- ↳ DIESELPOWER s.r.o.
- VW group (Audi/Cupra/Škoda/Seat/VW)
- ↳ FAQ - časté dotazy - řešení, postupy
- ↳ Údržba/problémy VW group (DIESEL)
- ↳ Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)
- ↳ Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)
- ↳ Elektrické a hybridní pohony
- ↳ Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)
- Ostatní značky mimo VW group
- ↳ Alfa romeo
- ↳ BMW
- ↳ Mini
- ↳ Rolls-Royce
- ↳ Citroën
- ↳ Fiat
- ↳ Ford
- ↳ Jaguar
- ↳ Land Rover/Rover
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Smart
- ↳ Opel
- ↳ Peugeot
- ↳ Porsche
- ↳ Renault / Dacia
- ↳ Volvo
- ↳ Americké vozy
- ↳ Dodge
- ↳ Chevrolet
- ↳ Chrysler
- ↳ Jeep
- ↳ Tesla
- ↳ Asijské vozy
- ↳ Daewoo
- ↳ Daihatsu
- ↳ Honda/Acura
- ↳ Hyundai
- ↳ Isuzu
- ↳ Kia
- ↳ Mazda
- ↳ Mitsubishi
- ↳ Nissan/Infiniti
- ↳ SsangYong
- ↳ Subaru
- ↳ Suzuki
- ↳ Toyota/Lexus
- ↳ Evropské vozy - ostatní
- ↳ Italské vozy
- ↳ Francouzské vozy
- ↳ Švédské vozy
- ↳ Nákladní vozy/těžká technika/agro
- ↳ Caterpillar
- ↳ DAF
- ↳ Iveco
- ↳ MAN
- ↳ Mercedes-Benz
- ↳ Renault truck
- ↳ Scania
- ↳ Tatra
- ↳ Volvo truck
- ↳ Ostatní
- ↳ Autodiagnostika - Software - Elektro svět
- ↳ Ostatní technika bez rozlišení značky
- Elektromobilita
- ↳ Auta na elektriku
- ↳ Elektromobilita - související
- Alternativní paliva a oleje pro spalováky
- ↳ Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu
- ↳ Mazání a motorové oleje
- ↳ Bazárek olejářů - přestavby
- Autoservisy/autoopravny
- ↳ Nabídka služeb
- ↳ Poptávka - hledám servis/zaměstnance
- Ostatní
- ↳ Vozy členů fóra
- ↳ Výsledky Vašeho měření - Grafy
- ↳ Akce/Srazy
- ↳ Diskuze o autech
- ↳ Diskuze - MIMO mísu
- BAZAR
- ↳ Prodám
- ↳ Koupím
- ↳ [Prodám - starý bazar do 15.10.2018]