Jak vyšistit kanály v hlavě
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jak vyšistit kanály v hlavě
Měl bych dotaz do diskuze, jak u přímovstřikových aut čistíte sání? Jde mi hlavně o kanály v hlavě a ventily. Ostatní sundám a vyčistím ručně. Nechce se mi kvůli tomu sundávat hlava. Slyšel jsem o různých možnostech chemie, tryskání sodou nebo skořápkami. Pak mě napadlo, že by se dalo otočit motorem tak, aby byly zavřené ventily a nalít do kanálu chemii, kterou bych nechal působit a následně odsál. Další možnost je nastříkat něco do sání, když motor běží s tím, že ty sra*ky pak projdou motorem a katem turbem atd.
Dovoz aut ze zahraničí.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Hlavně se neuchyluj k dekarbonizaci pokud se jedná o starý motor. Mohl by ztratit kompresi z důvodu ztráty karbonu, který se za ta léta stal nedílnou a funkční (vymezující vůle) součástí motoru.
Kamarád takto přišel o motor v Transitu. Paradoxem je, že z čisté zvědavosti.
Jinak pokud je přístup, nebylo by řešením suchý led? U něj je alespoň jistota, že nikde nezůstane.
Kamarád takto přišel o motor v Transitu. Paradoxem je, že z čisté zvědavosti.
Jinak pokud je přístup, nebylo by řešením suchý led? U něj je alespoň jistota, že nikde nezůstane.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Však jsi si to shrnul hezky sám, nic jiného neexistuje. S ohledem na to množství bordelu bych se vyvaroval čistění tou poslední formou, tedy nějakou chemií na běžícím motoru, to není dobrý pro nic. Takže sundat sání, každý válec si postupně nastavit na uzavření sacích ventilů a pěkně mechanicky, chemicky či v kombinací s tím, že se vždy odsaje
1.4 TSI CAXA 190 000km
https://www.instagram.com/p/B3mKQcOoD5y/
1.8 / 2.0 TSI jsou notorický známé, to už sem postovat nebudu
I VAG koncern má už své skořápky, u BMW a dalších to už frčí dávno ...
A co je podstatný, ono to usazování bordelu není způsobeno tím, že je to přímovstřik a pokud by tam tedy byl i nepřímý vstřik, který by sání a ventily oplachoval, že by to bylo vše OK ... To by jen eliminovalo to, co dělá EGR, ať už vnitřní (překrytím otevírání ventilů) či vnější (nějakým ventilem) a že ho benzínový přímovstřik potřebuje využívat značně je bez debat, tomu všemu pak sekunduje odvětrání par z prostoru pod písty, klikovky atd. a jejich přivedení opět do sání ...
1.4 TSI CAXA 190 000km
https://www.instagram.com/p/B3mKQcOoD5y/
1.8 / 2.0 TSI jsou notorický známé, to už sem postovat nebudu
I VAG koncern má už své skořápky, u BMW a dalších to už frčí dávno ...
A co je podstatný, ono to usazování bordelu není způsobeno tím, že je to přímovstřik a pokud by tam tedy byl i nepřímý vstřik, který by sání a ventily oplachoval, že by to bylo vše OK ... To by jen eliminovalo to, co dělá EGR, ať už vnitřní (překrytím otevírání ventilů) či vnější (nějakým ventilem) a že ho benzínový přímovstřik potřebuje využívat značně je bez debat, tomu všemu pak sekunduje odvětrání par z prostoru pod písty, klikovky atd. a jejich přivedení opět do sání ...
No cely roky vše sundam umyju dnes už demontovane dily peru ale hlavu pokud se nesundavá stále škrabu upravenou kávovou lžičkou při nastaveném zavřeném ventilu a vyfoukam kompresorem. Vždy nastartuju a bez plynu nechám klapat aby se ohral a až potom šlapou ba plyn. No cely roky pohoda a teď dvakrát po sobě po prvním přidání vletěl karbon no proto chcipnu a čekám jak je již motor teplý karbon povolí znovu start a zase čekám. Je to ale vždy riziko. Až se to nepovede půjde dolu hlava.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K