demontaz pr.tlmica 1M

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

demontaz pr.tlmica 1M

Příspěvek od Pavol1981 »

Dobry deň, chlapi poradte...ako najednoduchsie vytiahnut pr.tlmic bez povolovania poloosi, atd.,nejaky dobry grif..objednal som tlmice Statim, bude to nejaka polska haraburda alebo obstojne?
Dakujem
Leon 1M
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Myslím že jsi zvolil opravdu kvalitní tlumiče, takze tam raci nech původní a nic nerozdelavej..... (LOL)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

a co je dneska kvalitne? z Azie sem chodi takmer všetko :-D
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak nejjednodužší je tam opravdu nechat původní. A nebo se jít učit na gynekologa a pak je vyměnit laparoskopicky výfukem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Na blbu otazku, blba odpoved, beriem.
Len prava strana ma zaujima, ci to pojde bez vyvesenia tiahlice a poloosi. Ze by som stahovakom stlacil pruzinu na aute a pri rajde vyklepal z objímky
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Jde to i bez stlačení pružiny s jejím stlačenim to půjde lépe.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

ok dik, inac tito poliaci robia aj spojky, ich stranka vyzera korektne, urcite to nebude horsie ako SRL, Kamoka atd., jeden clen ich tu tusim spominal, ze ich montuje ako social edition :)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Pavol1981"]uvidíš sám pak napiš jak ti to tlumí, zadní měníš v pohodě nejprave jeden potom druhý jinak se ti budou válet pružiny po zemi, ty přední to je masírovačka, třískání mlácení,
vemu stahováky pružin, vzduchovou ráčnou stáhnu, do oka těhlice dám byt šroubovák otočím o 90 stupnů tím to oko roztáhnu vyklepnu těhlici a nahoře odšroubuji tlumič ;)
Grunt
Přispěvovatel
Příspěvky: 218
Registrován: 21 říj 2013, 16:01

Příspěvek od Grunt »

dělal jsem to na toledu jde to ale napravo hůř poloosa se opírá o nápravu je to dost natěsno
Ford Galaxy 1.9TDi 85kw AUY 2002
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

ide to v poho aj bez demontáže tiahlice a rejdoveho čapu, len to poriadne stiahnut stahovakom a vytocit do prava, ked sa uz poloos opiera napravnicu, tlmic vyklepnut do hora, a je vonkuObrázek
to Miloš: tie tlmice su vizualne spracovanim na velmi dobrej urovni,
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

A teď hází pravá poloosa ( ohnutá). Vyndat a nandat těhlici patří k základním činostem začínajícího automechnika.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Nemam vedomie, ze som niekde napisal, ze je ohnuta a hadze, asi sa prejavuju jasnovidecke schopnosti
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Pravá poloosa vychází na těsno, opře se o nápravnici, ale nedovedu si představit co by se tam muselo dít, aby jsi ji dokázal ohnout?
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Pavol1981
Přispěvovatel
Příspěvky: 154
Registrován: 06 říj 2015, 03:49
Bydliště: Ružomberok, SK

Příspěvek od Pavol1981 »

Mirek nič sa nestalo, mal som odsledovane kedy sa dotkne napravnice, potom som ho vyklepol smerom hore. Z objimky to ide v poho ked sa roztiahne vhodnym pripravkom, ja som mal zahnuty plochy srobovak
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

To bylo myšleno na Martina :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“