1.9 tdi AGR na 117 PS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
DIESELPOWER office
uživatel
Příspěvky: 672
Registrován: 18 říj 2012, 20:23
Bydliště: office
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS

Příspěvek od DIESELPOWER office »

Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni. (crazy)
Dobrý den,

podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/

Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní

AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.

Často realizujeme také STAGE II: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/
Obrázek
Vedo125
Přispěvovatel
Příspěvky: 68
Registrován: 10 úno 2016, 17:08
Bydliště: Plzenský kraj

Příspěvek od Vedo125 »

Měl sem AGR 66kw, najeto přes 300tis km.. Na tyhle km sem jezdil se vstřiky FB 502 a softem s tlakem 1.2bar, velice příjemný výkon k dennímu ježdění a na rozjezdy do města supr, jak se ten malej obtok dokázal okamžitě nafouknout. Jediný negativum že to brzí popraví dvouhmotu, asi už má něco za sebou + trošku se zvedne kouřivost (v létě více)
Octavia II TDi RS CEGA
Leon FR TDi ARL
Octavia I TDi AHL - EX
Octavia I AGU EnginePower 1.8T K03s/Saab injector/fmic - EX
Passat B6 TDi BXE - EX
Golf IV TDi AGR MoraviaTuning FB sprint 502 - EX
Octavia I 1.6 AKL - EX
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Re: 1.9 tdi AGR na 117 PS

Příspěvek od Maris »

DIESELPOWER office píše:
Martine27 píše:dobry vecer, mam golfa 4 s motorem 1.9 TDI AGR r.v 2000 obtok 66 kw, ma naběhané 207 000 km, na diagnostice a na brzdě byl motor v super stavu, spojka tiez zabírá uplne vyborne, a tak byl výkon optimalizovan softem na 87 kw (117 koni) a 270 Nm , táhne to opravdu uzasne, oproti serii neskutečná raketa a staci to dale netřeba nic zvyšovat. Vykonnostne plna spokojenost. Chtel bych se zeptat jestli je to bezpečně na tento AGR motor v dobrém stavu tych 87 kw nebo je to uz trosku přes, motor nekouří, jenom při plném plynu na 5. převod stupni. (crazy)
Dobrý den,

podstatná je kvalita daného SW, tento motor-blok nemá problém s kvalitním SW i 99kW a více, nicméně doporučuji před SW úpravou raději servis palivové soustavy - nové trysky (pokud máte najeto více než 150.000km), kde můžete použít silnější např.: https://shop.dieselpower.cz/vw-koncern- ... print-520/

Zvýšení výkonu:
Pouhou instalací těchto vstřikovacích trysek do níže uvedených typů motorů dojde k zvýšení výkonu na uvedené hodnoty.
1Z, AHU… cca 110 koní

AGR, ALH, ASV… cca 115 koní.

Často realizujeme také STAGE II: https://www.dp-race.com/shop/skoda-cs/o ... -stage-ii/
Dobrý den, chci se zeptat, mám ten samý blok motoru. Co to vydrží a jak dlouho ? Spodek 96kw, vršek zůstal AGR, turbo Garret VB, vstřiky od Vás 764 dlc, intercooler s hliníkovým vedením. Výkon přes 110 kw. Zvládne ten blok třeba 160kw ? Díky za odpověď
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ten blok zvládne toho podstatne viac, pozri si napríklad Darksidedevelopment, kde majú upravené autá ktoré jazdia 450 koní so sériovým blokom, samozrejme všetko ostatné musí byť k tomu pripôsobené. Ale 160kw nie je žiadny problém pre PD blok, piesty, ojnice
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“