Zkušenosti s úpravou vačkové hřídele u rotačky Tdi ASV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Ona Felda 50kW měla převodovku kratší, než 40kW. Feldy 40kW a 1.6 55kW měly převodovku kupodivu stejnou - delší.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

favo píše:Moje felda jela 180 i na rovince a na dálnici jsem z ní dostal 190 a nějaký drobný a byl jsem na omezovači (6000 ot/min)
Favorit mi točil 7000 a na dálnici jsem rafičku tachometru dostal kolmo dolů, ale vím že jsou lidi který člověk nepřesvědčí.
Mím autům se smálo spoustu lidí, dokud jsem je nesvezl a nebo jim na dálnici neujel, když mi chtěli dokázat že to jet nemůže.
Dnes už tu potřebu nemám někoho stále přesvědčovat nebo někomu něco dokazovat.
Díky za rozumnej názor, jsou tady ale lidi, většinou mají plnou hubu italských šitů a vědi o škodovkách houno. Téma bylo vačka, tak jsem jen přidal svojí zkušenost s upravenou vačkou a nemám nejmenší zájem tu vyprávět pohádky jak mi tu jelito podsouvá. Ta šáde s ostrou vačkou točila 8000 s kladívkovým rozdělovačem a jestli tomu nevěříš, tak mi vlez na hrb jelítko :fakac:
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Fekálku, já ti to přeji, nefňukej, ale řeč byla o škodě 120 a mimochodem většina rekordů je tachometrových a ještě musely být ideální podmínky. Pokud škodka upalovala 150km/h a v kopcích šla nezadržitelně vpřed, bylo to dobře udělané, já měl vrtání 74 , bombírované písty ze závodů do vrchu , vačka origo 110 R včetně vahadel a upravená hlava atd.atd. a motor měl bezvadný krouťák , takže např. Lady 1500 a pod. mne neviděly rády, ale hlavně motor šel kultivovaně , spotřeba dobrá , bohužel při teplém motoru starter nestíhal , štěstí bylo, že stačila 1 otáčka a motor blafnul./někdy jsem musel počkat, až to zchladlo/.Mě nikdy nešlo o max. rychlost, což je ukazatel poměrně primitivní, ale o to, jak motor táhnul v zátěži do taháků..
Ale výměna vačky u diesela by mne docela zajímala, co to dělá a v čem je to lepší..Protože pokud člověk auto používá běžně v provozu, tak různé úpravy samodomo jízdu ztěžují..Já jel se svou škodkou až do
Bulharska přes Slovensko a Maďarsko a hlava mi hučela ještě druhý den..Ale na silnicích té doby jsem" neměl konkurenci"..Tehdy to bylo dobrodružství, dnes je to už jen otrava i přes všechny vyfikundace moderní doby, kolony, kolony.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Nevím jak rotačka, ale Chovancovo vačka a porting hlavy u mě fungoval (PD)
:) a fungoval do té doby než se naposledy motor vyndal :) vačku přebrušoval z DBilas 272 na 280 a odzkoušeno je, že vačka maká stejně jako origo DBilas.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“