Octavia I ASV 81kW -> 110kW -> 160kW by DIESELPOWER
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Hulí to dle mého vkusu přiměřeně. Rezerva na palivu ještě je, na turbu je do cca 3000 otáček taky, pak už fouká na rozumný maximum. Do těch 3 tisíc to přivyšším tlaku surgovalo, asi mám v jednom místě vedení vzduchu malej průměr.
Spíš se bojím o převodovku a spojku. Ale zatím obě dvě statečně držej.
Spíš se bojím o převodovku a spojku. Ale zatím obě dvě statečně držej.
Oct asv 2000, DieselPower
Gratuluju, to vypadá pěkně
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Děkujeme za kladné hodnoceníPája 19 píše:
Tak jsem se konečně dokopal.
HW:
Po několika letech střádání dílů a otravování přátel se povedlo dát do kupy celkem pěknej setík.
IC s výstupy na jedné straně(převařeno z rovně průchozího číňana) Díky Láďo Š.
Nerez vedení 57mm - díky Láďovi A. a Mongolovi.
Čidlo 051C
Turbo hybrid z 1756 ve svodech 1,9 tdi podtlak od Turbopower Oleg - díky MirekX
Vstřiky FB Race 520
11mm hlava v čerpadle - díky Toefuk
Podávačka v nádrži z ASZ verze
Sání od filtru do turba z ARL
Přívod vzduchu z nárazníku do filtru 90mm
EGR off
Kat off
Výměník voda/olej z ASZ
Set Sachs jednohmota z ATD, lamela organika, přítlačák ATD.
SW:
DieselPower - pájecí jednotka.
Na mé přání postupný náběh kroutícího momentu + druhá eco mapa pro měření emisí.
Díky Vláďovi za VIP podmínky, ladiči sw za nasazení, profesionální přístup a výdrž (11 hodin práce) i všem ostatním zaměstnancům DieselPower za přátelský přístup a zpříjemnění čekání.
Palivo:
Maxmotion Diesel ÖMV + letní VIF.
Výsledek:
215 koní / 390 Nm s velmi příjemným "benzínovým" průběhem.
Následek:
Úsměv od ucha k uchu při každém sešlápnutí plynového pedálu k podlaze.
Ještě jednou díky všem(i těm, na které jsem zapomněl). Udělali jste mi všichni velkou radost. Díky
Ma tam C cidlo tak pochybujem ze viac ako 1,9b..tomu nasvedcuje aj maly krutiak...ale som zevedavy ze kolko..
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Ten podobný výkon byl kolik? To budeš asi rekordman, ještě dál než Viciho zázrak..standa123 píše:Na podobnej výkon sem měl na toledu VBcko a tlak 1.7 v prefuku. Normál 1.65bar...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
na toledu 197ps a 430Nm …...turbo VB, trysky race 520 + 12mm hlava bosch a další věci okolo.....MirekX píše:Ten podobný výkon byl kolik? To budeš asi rekordman, ještě dál než Viciho zázrak..standa123 píše:Na podobnej výkon sem měl na toledu VBcko a tlak 1.7 v prefuku. Normál 1.65bar...
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
197 a 215 je fakt skoro stejný...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série