DPF filter , kedy je uz K.O. ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
markpol
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 06 úno 2010, 00:27

DPF filter , kedy je uz K.O. ?

Příspěvek od markpol »

Zdravim .

Vie mi niekto povedat v akom stave mam ja DPF filter , zda s ami ze regeneracia mi prebiaha nejak casto , cca. kazdych 200 km ,nikdy som take auto nemal ,tak som z toho troska mimo :) jedine viem ze ked to prebieha nemal by sa vypnut motor , spozoroval som to tak ze som troska pridal na 3 prevodovom stupni a biely dym za mnou a navolnobehu otacky cca 950 , potom to prestalo . Je to Golf Variant 2.0 TDI , motor CFHC , 240000 nabehanych .

Bolo tu spominane ze dolezity udaj su kilometre od poslednej regeneracie , ja tam mam 56 km , takze tomu mam chapat ze za 56 km sa mi naplnil na 8,9 g takze pri cca . 120 km bude naplneny na 18 g a zacne znova regeneracia .

A dalsia najpodstatnejsia vec objem olejoveho popola ja mam 0.15 l to su uz sadze ktore sa uz nedaju odstranit ??

Ci sa mylim ? ...

Takze filter je za chvilu zniceny ???Obrázek
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Prosim o radu. Nemam moc zkusenosti ohledne dpf, vzdy jsem ocekaval hodnotu popilku v gramech, ale vycetl jsem Oil ash 0,12l. Jaky je limit?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Uživatelský avatar
wendyf
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 29 říj 2011, 19:37
Bydliště: Most

Příspěvek od wendyf »

Mám 0,17l a zatím stále ok. Přepočet na gramy je myslím x400. Ano, oil ash se už nedá vypálit, ten zůstává a stále stoupá.
Yeti 125kW CFJA rv. 2011
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

Když jsem měl Yeti 2,0tdi CFHF tak mi regenerovala každých 150km při couračkách a na delší štreku po 200km. Naběháno 275000km a ani jednou se mi nerozsvítila kontroolka. Prostě si zahulil. (noteeth) Je to otravný,ale strašně záleží na stylu jízdy. Jak se to furt startuje a vypíná tak to regeneruje prostě dřív. Pokud auto jede normálně neřešil bych to.
;)
Známej nechával čistit DPF a stálo to 10000kč když jsem mluvil s jedním co dělá v autorizáku tak mi řekl že nad pět let staré vozy je udělaná cena filtru na 12900kč 8)
Má to cenu čistit :? Já myslím že za deset litrů určitě nééé (rofl)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

to možna tahle cena u škodovky u vw je to trochu jinak třeba passat cc filtr 31 litru takže asi tak
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
Kamil-TDI
Přispěvovatel
Příspěvky: 304
Registrován: 17 pro 2011, 11:59
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od Kamil-TDI »

leguan píše:to možna tahle cena u škodovky u vw je to trochu jinak třeba passat cc filtr 31 litru takže asi tak
V tom případě vyčistit a někdo to dělá už za 6000kč se zárukou. Začíná se to čištění dost rozmáhat a bude dál.... :)
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál :-)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud má 300tis tak vyměnit.Katík je většinou ko.Pozor taky na to aby byl tvůj dpf origo jinak je za plnou cenu a to je těch 50tis.
anydraj
Aktivista
Příspěvky: 1408
Registrován: 27 črc 2006, 07:05
Bydliště: Island

Příspěvek od anydraj »

taky zalezi kolik to ma skutecne najete ....
Vime, jak to u nas chodi.
Ta cena bude asi +- sedet, na Sharana
na pulte bez slev 50.
Nevim, kolik by to bylo za X dil.
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

leguan píše:to možna tahle cena u škodovky u vw je to trochu jinak třeba passat cc filtr 31 litru takže asi tak
Ale škodovka má úplně stejnej, to tě jen někdo chtěl ojebat. Normálně do CBBB dávám z CEGA
leguan
Aktivista
Příspěvky: 2020
Registrován: 11 črc 2010, 15:53
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od leguan »

to asi ne ja mam motor CBAC kterej ma močovinu to škodovka fakt nema takže je jinej
Passat CC 2.0 tdi
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1940
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

leguan píše:to asi ne ja mam motor CBAC kterej ma močovinu to škodovka fakt nema takže je jinej
Jo tak to jo, ty s močovinou jsou problém, to je hroznej exot i blbá lambda sonda na to stojí 16700Kč (LOL)
venca.6
Přispěvovatel
Příspěvky: 402
Registrován: 23 říj 2014, 18:14
Bydliště: Doma

Příspěvek od venca.6 »

Ja koukal na skoda-dilech a economy na cfhc uz nenabizi, ze prej vyprodano. Kamarad z autorizaku tvrdi, ze se to nestaci dodavat ze je o to strasnej zajem.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“