DPF filter , kedy je uz K.O. ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
DPF filter , kedy je uz K.O. ?
Zdravim .
Vie mi niekto povedat v akom stave mam ja DPF filter , zda s ami ze regeneracia mi prebiaha nejak casto , cca. kazdych 200 km ,nikdy som take auto nemal ,tak som z toho troska mimo jedine viem ze ked to prebieha nemal by sa vypnut motor , spozoroval som to tak ze som troska pridal na 3 prevodovom stupni a biely dym za mnou a navolnobehu otacky cca 950 , potom to prestalo . Je to Golf Variant 2.0 TDI , motor CFHC , 240000 nabehanych .
Bolo tu spominane ze dolezity udaj su kilometre od poslednej regeneracie , ja tam mam 56 km , takze tomu mam chapat ze za 56 km sa mi naplnil na 8,9 g takze pri cca . 120 km bude naplneny na 18 g a zacne znova regeneracia .
A dalsia najpodstatnejsia vec objem olejoveho popola ja mam 0.15 l to su uz sadze ktore sa uz nedaju odstranit ??
Ci sa mylim ? ...
Takze filter je za chvilu zniceny ???
Vie mi niekto povedat v akom stave mam ja DPF filter , zda s ami ze regeneracia mi prebiaha nejak casto , cca. kazdych 200 km ,nikdy som take auto nemal ,tak som z toho troska mimo jedine viem ze ked to prebieha nemal by sa vypnut motor , spozoroval som to tak ze som troska pridal na 3 prevodovom stupni a biely dym za mnou a navolnobehu otacky cca 950 , potom to prestalo . Je to Golf Variant 2.0 TDI , motor CFHC , 240000 nabehanych .
Bolo tu spominane ze dolezity udaj su kilometre od poslednej regeneracie , ja tam mam 56 km , takze tomu mam chapat ze za 56 km sa mi naplnil na 8,9 g takze pri cca . 120 km bude naplneny na 18 g a zacne znova regeneracia .
A dalsia najpodstatnejsia vec objem olejoveho popola ja mam 0.15 l to su uz sadze ktore sa uz nedaju odstranit ??
Ci sa mylim ? ...
Takze filter je za chvilu zniceny ???
Prosim o radu. Nemam moc zkusenosti ohledne dpf, vzdy jsem ocekaval hodnotu popilku v gramech, ale vycetl jsem Oil ash 0,12l. Jaky je limit?
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
Když jsem měl Yeti 2,0tdi CFHF tak mi regenerovala každých 150km při couračkách a na delší štreku po 200km. Naběháno 275000km a ani jednou se mi nerozsvítila kontroolka. Prostě si zahulil. Je to otravný,ale strašně záleží na stylu jízdy. Jak se to furt startuje a vypíná tak to regeneruje prostě dřív. Pokud auto jede normálně neřešil bych to.
Známej nechával čistit DPF a stálo to 10000kč když jsem mluvil s jedním co dělá v autorizáku tak mi řekl že nad pět let staré vozy je udělaná cena filtru na 12900kč
Má to cenu čistit Já myslím že za deset litrů určitě nééé
Známej nechával čistit DPF a stálo to 10000kč když jsem mluvil s jedním co dělá v autorizáku tak mi řekl že nad pět let staré vozy je udělaná cena filtru na 12900kč
Má to cenu čistit Já myslím že za deset litrů určitě nééé
Škoda Octavia Scout 2,0tdi 110kw CRMB manuál
Ja koukal na skoda-dilech a economy na cfhc uz nenabizi, ze prej vyprodano. Kamarad z autorizaku tvrdi, ze se to nestaci dodavat ze je o to strasnej zajem.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER