Ne s těmito šrouby problém nemám - povoluju je imbusem s kuličkou na konci.
Spíš mi šlo o to, že demontáž vany je už určitá práce navíc, kterou je navíc vhodný spojit s termínem výměny oleje, tak jestli je to nutný.
Třeba na HTP když dělám hlavu, tak vanu taky nedemontuju a těsní to bezproblémově. Tam se ale nemusí nasouvat gufero na kliku.
O3 1,6 TDI gufero kliky u rozvodů
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Zítra to budu dělat. Přírubu jsem objednal od FEBI a už je bez nasouvacího kroužku. Balení neneslo stopy otevření, takže zřejmě úspora.
Začátek kliky s drážkou omotám klasicky izolačkou. Jinak když koukám na ten těsnící břit, tak se divím, že to vůbec může těsnit.
Je vlastně vysunutej ven z motoru. Má cenu tu dosedací plochu jak je ta těsnící guma podpořit silikonem? Nebo to těsní spolehlivě?
Začátek kliky s drážkou omotám klasicky izolačkou. Jinak když koukám na ten těsnící břit, tak se divím, že to vůbec může těsnit.
Je vlastně vysunutej ven z motoru. Má cenu tu dosedací plochu jak je ta těsnící guma podpořit silikonem? Nebo to těsní spolehlivě?
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Tak příruba vyměněná - po výměně najeto 400 km a zatím sucho, tak to snad bude OK. Dělal jsem to na svém Rapidu.
Nedokážu se smířit s tím, že motor není zcela těsnej.
Vanu jsem nakonec sundal, nechtěl jsem riskovat netěsnost ve spoji vana - příruba. Alespoň jsem se přesvědčil, že je uvnitř čisto.
Místo naváděcího pouzdra, který nebylo součástí příruby jsem použil osvědčenou izolačku.
V místě vybrání jsem z ní složil polštářek a několikrát omotal dokola.
Trochu mě překvapila clonka ve vodní pumpě. Byla seklá v mezipoloze a sranda je, že jsem nepozoroval žádnej problém a
to už jsem s autem najel za ty tři měsíce skoro 10 tkm…
Je tedy fakt, že s novou (origo) vodní pumpou se to ohřívá o trochu dříve, ale ani před tím to nebylo nějak zdlouhavý.
Nedokážu se smířit s tím, že motor není zcela těsnej.
Vanu jsem nakonec sundal, nechtěl jsem riskovat netěsnost ve spoji vana - příruba. Alespoň jsem se přesvědčil, že je uvnitř čisto.
Místo naváděcího pouzdra, který nebylo součástí příruby jsem použil osvědčenou izolačku.
V místě vybrání jsem z ní složil polštářek a několikrát omotal dokola.
Trochu mě překvapila clonka ve vodní pumpě. Byla seklá v mezipoloze a sranda je, že jsem nepozoroval žádnej problém a
to už jsem s autem najel za ty tři měsíce skoro 10 tkm…
Je tedy fakt, že s novou (origo) vodní pumpou se to ohřívá o trochu dříve, ale ani před tím to nebylo nějak zdlouhavý.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002