Nevím, normálně jedu samozřejmě se snažím jezdit plynule, předvídat, vyhýbat se kolonám atd.rudy5 píše:Ako to robíš že jazdis v meste za 5.5l? ,mne sa to na žiadnom aute v živote nepodarilo hádam ani na 1.9D hladkom bez turba
Octavia vs Volvo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Opravdu ty Volva nehnijou? Ohlížím se po nějaké V70. Teď mám OII a už díra v prahu,to jsem co bylo rezavé předloni ošetřil,natřel, komplet zespodu stříkané,dutiny taktéž a zas je to venku. Už mne to nebaví furt řešit hnilinu. Každé auto co jsem kdy měl padlo na korozi,nicméně po 20ti letech a ne po 11.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Já zatím koukal po nějaké 2007. Novější si teď dovolit moc nemůžu. Rozpočet mám cca 100 plus mínus. Následný servis moc neřeším,brzdy,rozvody oleje s tím počítám. Jde hlavně o tu korozi. Všecko se dá pořešit jen ta hnilina ne. Neví někdo o nějakém slušném kousku? TDi,klidně manuál a klidně holobyt.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
https://auto.bazos.cz/inzerat/111430328 ... utomat.php
Se mi zdá podezřele nízká cena ne? Mu zkusím napsat jestli tam není nějaký háček.
Se mi zdá podezřele nízká cena ne? Mu zkusím napsat jestli tam není nějaký háček.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Od 2005 (respektive normy euro 4) jsou všechny motory s DPF a klapkami. U euro 4 se 120 a 136kw liší v podstatě jen softem.
Co se týče koroze, tak moje 2004 V70 je úplně netknutá, šrouby na podvozku jdou krásně povolit, prostě paráda, s O2 nelze rovnat. Ale viděl jsem i jedno Volvo 2005 a ramena a šrouby na podvozku byly orezlý... Každopádně kastle samotná vydrží dost.
Levný kusy většinou hrozí brzkým servisem za ranec, nebo to taky může být kup století. Ale spíš ne.
Co se týče koroze, tak moje 2004 V70 je úplně netknutá, šrouby na podvozku jdou krásně povolit, prostě paráda, s O2 nelze rovnat. Ale viděl jsem i jedno Volvo 2005 a ramena a šrouby na podvozku byly orezlý... Každopádně kastle samotná vydrží dost.
Levný kusy většinou hrozí brzkým servisem za ranec, nebo to taky může být kup století. Ale spíš ne.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
No zkusím poptat u kluků co dotáhli strejdovi zánovní xc 60 ze Švédska,jestli dělají i veterány.. Servis za ranec, jo no. S tím se trochu počítá,záleží co a za jaký ranec, motor se dá kdyžtak opravit, to si dokážu pořešit aji sám,pokud nelehne dpf, nebo vstřikování, či nějaká vyfikundace jak třeba ty klapky a já nevím co, převodovka ať automat či manuál. To mne celkem straší, ikdyž nějaký borec z Prahy prodává kontrolované převodovky za celkem rozumné peníze. Tlumiče,ramena,brzdy a podobné věci, to neřeším, to je spotřebák. Mne už fakt nebaví každé auto dvakrát vyvařovat.
Na něco novějšího moc prachy teď nejsou, úplně jsme se vydyndali fasádou na baráku, na rok mám ještě spoustu vydání na garáž,sklep, terénní úpravy, dvůr, ještě k tomu malé děcka, to stojí taky kotel peněz,moja na mateřské, takže příjmy nic moc,hypotéka atd...
A nebo to půjdu jak kdesi komusi radil Miloš rozchlastat, koupím dva prahy,kýbl barvy a zavřu se na týden do dílny a prostě to vyvařím. Na dva roky bude.pokoj.
Na něco novějšího moc prachy teď nejsou, úplně jsme se vydyndali fasádou na baráku, na rok mám ještě spoustu vydání na garáž,sklep, terénní úpravy, dvůr, ještě k tomu malé děcka, to stojí taky kotel peněz,moja na mateřské, takže příjmy nic moc,hypotéka atd...
A nebo to půjdu jak kdesi komusi radil Miloš rozchlastat, koupím dva prahy,kýbl barvy a zavřu se na týden do dílny a prostě to vyvařím. Na dva roky bude.pokoj.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Jestli vis co v ty svy octavii mas udelano a jedina investice jsou ty prahy, tak bych to sel rozchlastat a ty prahy opravil.
Škoda Superb Combi 2010, 2.0 TDI CFGB, 4x4, POWERED BY MOTORPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Octavia Combi 2007, 2.0 TDI BKD, GT1749VB, POWERED BY DRAGPOWER
EX Škoda Fabia Combi 2005, 1.9 TDI ATD, GT1749VA, POWERED BY DRAGPOWER