Zdravím.. Zastavil se u mne kamarád, že mu blbne auto a jestli bych mu to nenapíchnul.. Má Espace IV 2.2dCi v automatu a auto nejde přes 3000 otáček.. Na první čtvrt plynu táhne jak má, ale pokud přišlápne víc, nic se neděje.. Myslel si, že mu odešel plynový pedál, ale auto nepřekročí 3000rpm ani na volnoběh, nebo na tempomat... Kontrolka motoru mu nesvítí..
Diagnostika hlásí následující chyby, které se po vymazání znovu časem objevily:
DF025 - Hledání závady předehřívací jednotky
DF980 - Funkce snímače bohatosti
DF312 - Požadavek otáček - nad maximální úrovní
DF308 - Ucpání filtru emisí částic
Ve čtení parametrů plynový pedál funguje, tlak turba i railu odpovídá požadovanému, jen mě zarazil diferenční tlak FAP filtru, kdy na volnoběh je 55mbar a za jízdy to vylítlo až ke 400mbar.. Není to moc???
Jsem zvyklej u HDI na hodnoty na volnoběh do 10mbar...
Ucpaný FAP?? Nebo něco v elektrice???
P.S: ještě doplnění.. auto hlásí že je potřeba regenerace fap, ale jak nejde do výkonu, regenarace pravděpodobně neproběhne.. Což by odpovídalo DF312 a DF308.. Jde tady regenerace vynutit???
Renault Espace IV 2.2dCi ucpaný FAP???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Renault Espace IV 2.2dCi ucpaný FAP???
Naposledy upravil(a) macman dne 17 lis 2019, 13:52, celkem upraveno 1 x.
S vypnutím motorem mám pocit že 0... Chyby vyčetla Dephi DS150...
A ucpaný jako že je potřeba spustit regeneraci (displej hlásí že je potřeba regenerovat), nebo ucpaný - že je potřeba repas/vyčistit... Zvláštní je, že ta závada byla z ničeho nic.. nebylo to, že by se to pomalu zhoršovalo... zanášelo..
A ucpaný jako že je potřeba spustit regeneraci (displej hlásí že je potřeba regenerovat), nebo ucpaný - že je potřeba repas/vyčistit... Zvláštní je, že ta závada byla z ničeho nic.. nebylo to, že by se to pomalu zhoršovalo... zanášelo..