Záměna DPF 3C vs SUP II oboji CBBB

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Záměna DPF 3C vs SUP II oboji CBBB

Příspěvek od Thopr »

Aloha. Bravha řeší vymenu DPF pres skoda economy. U Supa nabidka je na cca 13.5tkc, u jeho 3C ale economy verze neni a chteji 36tkc. Tak se premysli, ze by jsme vzali na Supa CBBB a dali do 3C. Nevi nekdo, zdali to je ok? Nebo v cem muze byt hacek? To cislo psane rukou je to puvodni na 3C. Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

jo bez problémů
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ak je to rovnaký motor malo by to byť OK, nemajú dôvod robiť iný diel ak je to to isté.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Aloha. Tak dnes vymenen dpf. Par rozdilu bylo, trubka z diferencniho tlaku za dpf je u passatu svarena, na supa2 je ale sroubovaci. Tak se uriula ze stareho a navarila na novy, za origo trubku s matici chteji 1000kc. A pak byl trosku rozdil v prumeru vstubu do turba. Cca 0.8mm.

Provedl se reset dle visu, takze hodnota oleje je 0, na puvodnim bylo 258ml. Dela se diagnostikou jeste neco?

Dekuji za info .Obrázek
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

Tu trubku ti tam nějaký jantar navařil, Passat má normálně šroubovací. Rozdíl v průměru turba bude spíš výrobcem, nebo tak něco, protože turbo je taky pořád stejný.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Obrázek

Mne to prijde jako origo a ne jako dovareni,ale to je fuk.

A jak se tedy resetuje ve VAGu? Dekuji
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

vynulovat popílek přes přizpůsobení a přes login základní nastavení g450
Jinak proč si ho měnil? Na těch CR vydrží nesmysl, jezdí sem tágo co má asi 800t.
Uživatelský avatar
Thopr
Aktivista
Příspěvky: 1648
Registrován: 08 srp 2007, 17:51
Bydliště: Bruntál

Příspěvek od Thopr »

Diky. Takze se to provedlo ok. Najeto 390tkm a puvodni. Obsah popilku byl 258ml a regenerace co 20 az 30km + pribyvala olejova napln. Tak snad to ted bude ok.
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020... :tyc:
Uživatelský avatar
Jirka.
Aktivista
Příspěvky: 1938
Registrován: 23 zář 2008, 22:18
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka. »

To je divný, nemá to nahranou dieselgate? Moje pani má ten samý motor(CEGA) má 320, jezdí s tím krátké vzdálenosti po Praze a regeneruje to cca po 400km(má kontrolku tak to pozná)
Uživatelský avatar
Jafa88
Přispěvovatel
Příspěvky: 186
Registrován: 02 led 2011, 20:50

Příspěvek od Jafa88 »

Zdravím pánové, nevíte jestli se dá sehnat ještě economy za ty peníze? Umí když tak někdo sehnat? Na Passat 3C 2,0 125 kW CBBB.
Děkuji.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“