Passat B5.5 - při dobržďování cvaká ABS

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

boobika
Aktivista
Příspěvky: 1141
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Passat B5.5 - při dobržďování cvaká ABS

Příspěvek od boobika »

Při dobržďování je cítit, jak abs rumpluje lehce s pedálem. Na suché cestě a není to nějaké prudké brždění.
Chyby žádné, pouze jsem koukal v měř. hodnotách, že rychlost u jednoho kola není stejná jako u třech zbývajících, resp. při rozjezdu chvilku trvá než se srovná (to by odpovídalo stejné rychlosti při zastavování) a při ustálené rychlosti problikává u toho kola různá a někdy i nesmyslná rychlost.

Mají ty snímače nějakou typickou závadu nebo může být problém jinde?
Resp. může to způsobovat nahoře uvedený problém?
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Buď křivý kroužek na náboji,špína na kroužku nebo i špatné čidlo.
Nedělal jsi ložiska nebo vůbec něco s nábojem?
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Pozri či nie je povysunuty snímač na predných otociach.
Potom to takto blbne.
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1141
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

Pouze výměna ramen, mrknu na to, jestli to není povytažené.
Má to čidlo nějakou polohu nebo zastrčit až po kule?
Díky
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Tak je to jasné, vyskoceny snímač. Doklepni.ho a bude to ok ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:Pouze výměna ramen, mrknu na to, jestli to není povytažené.
Má to čidlo nějakou polohu nebo zastrčit až po kule?
Díky
po kule taky sem to už párkrát měl
boobika
Aktivista
Příspěvky: 1141
Registrován: 02 srp 2009, 16:41

Příspěvek od boobika »

tak jsem ho zkusil jen tak s vytočeným kolem zatlačit a lehce zavrtět a už ukazují všechny kola stejně a abs necvaká.

díky za info.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

boobika píše:tak jsem ho zkusil jen tak s vytočeným kolem zatlačit a lehce zavrtět a už ukazují všechny kola stejně a abs necvaká.

díky za info.
když jsem to viděl poprve říkám si co za debila to vymslelo de to poměrně lehce vysunout a pak odšroubuješ čidlo na jiném autě a musíš ho odvrtat protože koroze ho utáhla :roll:
auto-point
Přispěvovatel
Příspěvky: 345
Registrován: 06 kvě 2010, 17:09

Příspěvek od auto-point »

Povyskoceny snímač. Zkontroluj všechny 4.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Víte někdo,jaká má být mezera mezi kroužkem a čidlem? Ve DP ji mají okotovanou bez rozměru. Mě začíná načítat až od 2km/h.
Děkuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Nikdo neřešil? Čidlo nepomohlo.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změř si to na druhém kole.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak to je dobrá rada. Ale je to po výměně těhlic,snímačů,nábojů. P kolo jde od 2km,L kolo od 6km.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1636
Registrován: 09 črc 2007, 08:21

Příspěvek od sky59 »

martinsidlo píše:Tak to je dobrá rada. Ale je to po výměně těhlic,snímačů,nábojů. P kolo jde od 2km,L kolo od 6km.
Neviem ako je tam rieseny magneticky obvod, ale kdesi musi byt v okruhu permanentny magnet. Nie je napr. rozbity alebo inak poskodeny? Princip je ten, ze perforovany kruzok meni magneticky tok co indukuje v cievke striedave napatie. Zo snimaca by mali ist 2 vodice. Ak by si zdvihol koleso a mal odpojeny kabel a meral na nom napetie budes mudrejsi staci nim s rukou tocit 10km/h. Moze byt chyba aj vo vstupnych obvodoch abs jednotky
Octavia 1 Elegance rv2003 ASZ TDI PD 96kW M6 96500km
Kupena v maji 2003
/contitech rozv pri 90500 po 11 rokoch/
spotreba tempomat 140 plne auto 5.6 displej=realita
dlhodoba spotreba 5.1
spotreba pri 80 4.2L/100km
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4638
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Jen jsem vyměnil vše a kecá. Proto ta vzdálenost. Na elektriku to nesvádějte.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“