Zapnutie turba na 81kw ASV, prosim o pomoc

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Lukas111
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2019, 19:22
Bydliště: Zvolen

Zapnutie turba na 81kw ASV, prosim o pomoc

Příspěvek od Lukas111 »

Nazdar uz to tu bolo urcite niekde riešené ale nevedel som sa v tom zorientovať. Prosim o radu.

Na O1 81kw mam icooler a turbo z 96kw bez úpravy softu. Je možné že koli tomu mam opozdené spustenia turba. Musim pomali a plynule držať plynovy pedal aby zaplo turbo cca okolo 2000 - 2100 otacok. Mam pocit ako by ho muselo natlakovat aby sa zaplo.


Ďakujem za radu.
p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1084
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

Spíš projdi veškerý podtlakový hadičky jestli neni náká zpuchřelá
Pak bych skusil jinej ventil n75 a ještě prošel hadice od turba jestli neni někde netěsnost
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

hlavně je potřeba zmínt že turbo nemá žádnej zapínač(vypínač) ale má tlačit postupně, problém může být v regulaci turba nebo klidně jen jeho znečištění, v horším případě opotřebení
zmiňované hadičky,ventil,netěsnosti to je samozřejmě základ
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

Hlavne bez upravy sw to nabihat nebude..
Octavia II RS
Lukas111
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2019, 19:22
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Lukas111 »

Ďakujem za info. skusim vymeniť podtlakove hadicky. banka na turbe je nova tak tam by problem nemal byť.

Ešte jedna otázka keďže som laik cl sa týka úpravy softu. Uprava softu znamena chip?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

No ak si dával novú banku na turbo a nenastavil si ju tak môže byť problém aj tam, môže byť problém hocikde. So starým turbom to išlo normálne ?

Keď naštartuješ, zatiahne sa regulácia až na doraz ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jo čip (noteeth)
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Lukas111"]Ďakujem za info. skusim vymeniť podtlakove hadicky. banka na turbe je nova tak tam by problem nemal byť.


pokud nemáš vag tak udělej jednu věc

podívej se na táhlo z banky do turba jestli když nastartuješ tak banka vcucne táhlo na doraz ?????? vypneš klíček a banky táhlo pustí ?????? ;)
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

plynule stlacat plynovy pedal aby sa zaplo turbo ?
co ked ho stlacis rychlo, co sa stane potom? - tato info je dost dolezita

2. to fakt sa pustate (nielen Ty) do nejakych uprav a vymen bez zjavnych znalosti uplnych zakladov ? (zapinanie turba ?)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="misocko"] tak jaryn nebo jantar to tak prostě popíše že turbo zapíná a vypíná, uč každého jak to fachčí když je třeba zelinář, stejně hovno pochopí :roll: ;)
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

plynule stlacat plynovy pedal aby sa zaplo turbo ?
co ked ho stlacis rychlo, co sa stane potom? - tato info je dost dolezita

2. to fakt sa pustate (nielen Ty) do nejakych uprav a vymen bez zjavnych znalosti uplnych zakladov ? (zapinanie turba ?), netusis co je čip, mas vobec VAG?
čo tak nieco si nastudovat , alebo chces iba vela dymu a hrabajuce kolesa?
Lukas111
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 27 lis 2019, 19:22
Bydliště: Zvolen

Příspěvek od Lukas111 »

ked rýchlo stlacim pedal tak mi to pripada ako by nestihlo natlakovat turbo, auto je lenivé.

mne to robil chalan co sa do toho vyzna len mmntalne je na dlhsiu dobu v base tak mi to nestihol dokoncit
frantisek28
Přispěvovatel
Příspěvky: 840
Registrován: 08 črc 2007, 17:23

Příspěvek od frantisek28 »

Ale ved navstevy su povolene predsa (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Lukas111"]ked rýchlo stlacim pedal tak mi to pripada ako by nestihlo natlakovat turbo, auto je lenivé.

a co to táhlo :?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Ťažko sa radí keď nespolupracuješ, pozri na to tiahlo či sa po naštartovaní zatiahne do banky až na doraz a nevieš ho prstom potlačiť už nižšie.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM

VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“