Zapnutie turba na 81kw ASV, prosim o pomoc
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zapnutie turba na 81kw ASV, prosim o pomoc
Nazdar uz to tu bolo urcite niekde riešené ale nevedel som sa v tom zorientovať. Prosim o radu.
Na O1 81kw mam icooler a turbo z 96kw bez úpravy softu. Je možné že koli tomu mam opozdené spustenia turba. Musim pomali a plynule držať plynovy pedal aby zaplo turbo cca okolo 2000 - 2100 otacok. Mam pocit ako by ho muselo natlakovat aby sa zaplo.
Ďakujem za radu.
Na O1 81kw mam icooler a turbo z 96kw bez úpravy softu. Je možné že koli tomu mam opozdené spustenia turba. Musim pomali a plynule držať plynovy pedal aby zaplo turbo cca okolo 2000 - 2100 otacok. Mam pocit ako by ho muselo natlakovat aby sa zaplo.
Ďakujem za radu.
No ak si dával novú banku na turbo a nenastavil si ju tak môže byť problém aj tam, môže byť problém hocikde. So starým turbom to išlo normálne ?
Keď naštartuješ, zatiahne sa regulácia až na doraz ?
Keď naštartuješ, zatiahne sa regulácia až na doraz ?
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Lukas111"]Ďakujem za info. skusim vymeniť podtlakove hadicky. banka na turbe je nova tak tam by problem nemal byť.
pokud nemáš vag tak udělej jednu věc
podívej se na táhlo z banky do turba jestli když nastartuješ tak banka vcucne táhlo na doraz ?????? vypneš klíček a banky táhlo pustí ??????
pokud nemáš vag tak udělej jednu věc
podívej se na táhlo z banky do turba jestli když nastartuješ tak banka vcucne táhlo na doraz ?????? vypneš klíček a banky táhlo pustí ??????
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
plynule stlacat plynovy pedal aby sa zaplo turbo ?
co ked ho stlacis rychlo, co sa stane potom? - tato info je dost dolezita
2. to fakt sa pustate (nielen Ty) do nejakych uprav a vymen bez zjavnych znalosti uplnych zakladov ? (zapinanie turba ?), netusis co je čip, mas vobec VAG?
čo tak nieco si nastudovat , alebo chces iba vela dymu a hrabajuce kolesa?
co ked ho stlacis rychlo, co sa stane potom? - tato info je dost dolezita
2. to fakt sa pustate (nielen Ty) do nejakych uprav a vymen bez zjavnych znalosti uplnych zakladov ? (zapinanie turba ?), netusis co je čip, mas vobec VAG?
čo tak nieco si nastudovat , alebo chces iba vela dymu a hrabajuce kolesa?
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 840
- Registrován: 08 črc 2007, 17:23
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Ťažko sa radí keď nespolupracuješ, pozri na to tiahlo či sa po naštartovaní zatiahne do banky až na doraz a nevieš ho prstom potlačiť už nižšie.
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion