CAXA / CAXC rozvody

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

CAXA / CAXC rozvody

Příspěvek od gabo00000 »

Nazdar. Vedel by mi niekto povedat ci bude pasovat rozvodova sada CAXA z octavie c dielu 03C 198 229 C na motor CAXC do leona?
riesim to v podstate preto pretoze ked som si dal nacenit diely tak origo na leon by to vyslo asi na 700€ aj s nastavovacom vacky, ktory vraj nie je az tak kazivy ako ma 1,2 ale vraj je to lepsie vymenit, ako dalsia varianta vychadza druhovyroba FAI zo vsetkym asi 260€, toto nepoznam neviem ci vie niekto odporucit alebo nie a nakoniec som nasiel sadu pre octaviu CAXA aj s nastavovacom za 230€ cisla dielov z tejto sady sa vsak nezhoduju s cislami dielov pre leon, respektive lisia sa stale koncovym pismanom, otazka je ci je to vylucne rozdiel koli znacke alebo ci to bude zamenne? nema s tym niekto skusenost? alebo neviete nieco odporucit?

PS: skoda diely to predava pre motory CAXA aj CAXC
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 26376.html
ale po telefonate to potvrdit nevedeli.
Dakujem.
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Dával jsem FAI i ET Engineteam a funguje to
Základ jsou pořádný přípravky na nastavení jinak to budeš dělat znovu ;)
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

ET na caxa najazdené 6km, odstavené a ráno rachot.
Zadrety napinak. Asi vadny kus. Potom sa dali origo a všetko ok :)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19330
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

To je právě ono no, někomu řekneš že tam bude materiál za 20tis tak je zděšen,uděláš levnější variantu a vydupeš jen sám se sebou (wallbash)
Uživatelský avatar
gabo00000
Aktivista
Příspěvky: 1128
Registrován: 13 lis 2010, 06:58
Bydliště: Košice-okolie

Příspěvek od gabo00000 »

ja som nezvykol spekulovat, vacsinou taketo dolezite motorove diely beriem origo ale serie ma tne rozdiel ze len samotny nastavovac na CAXC stoji 500€ a cela sada aj s nastavovacom na CAXA stoji 230€ a podla mna to bude rovnake
O1,1.9TDI,03, Collection,ASV,KAT OFF, EGR OFF,PP520,11mm
WWW.GTENGINES.SK
jaropetrik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 srp 2020, 12:44
Bydliště: Žilina

Příspěvek od jaropetrik »

Nazdar gabo00000
ako si to vyriešil?Ja mám ten istý problém na AUDI A3,motor CAXC.Bol som tento týždeň v AUDI.Boli veľmi ochotní,ale oni montujú,čo im z Ml.Boleslavi dodajú.Vytlačili mi súpisku materiálu.Sú tam rozdiely v tých veľkých písmenách na konci.Podľa mňa staré zásoby.Predsa to nevyhodia..Napr.kolečko na kľuke je 18/18 zubov,kým na škoda-diely je už 18/19.takisto variabilita,napinák,reťaz..
Tá sada škodovácka zdražela od jesene o polovicu a nie je kompletná.Treba,samozrejme od nich,dokupovať malú retiazku,kovové tesnenie pod kryt,,pastu,semeringy,skrutky..
Chcem sa opýtať,ako si to nakoniec riešil,kde si kupoval a čo si kupoval.
Ďakujem za odpoveď
jaropetrik
Jaro Petrík
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Rozdíl bejvá v tom spodním kole na pohon čerpadla.Musíš si pak doobědnat kolo a řetěz čeradla.
jaropetrik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 srp 2020, 12:44
Bydliště: Žilina

Příspěvek od jaropetrik »

geo píše:Rozdíl bejvá v tom spodním kole na pohon čerpadla.Musíš si pak doobědnat kolo a řetěz čeradla.
To treba meniť aj kolečko na olejpumpe?
Jaro Petrík
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

No pokud nedáš sadu z audi tak se ti může stát co jsem psal škodovka měla v tej zvýhodněnej sadě jiné spodní kolo jinej modul pohonu čerpadla aspoň proti golfu.Tak nám dohledal spodní řetěz i kolo čerpadla.
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Olej pumpu rozvod som zatiaľ neriešil. A čo sa týkalo caxa rozvodov tak už jedine Origo z autorizaku. Ak je niekomu veľa, rovno poviem choď do riti ;)
jaropetrik
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 08 srp 2020, 12:44
Bydliště: Žilina

Příspěvek od jaropetrik »

adrian_B píše:Olej pumpu rozvod som zatiaľ neriešil. A čo sa týkalo caxa rozvodov tak už jedine Origo z autorizaku. Ak je niekomu veľa, rovno poviem choď do riti ;)
To koho posielaš do riti?
Ja som o cenách v Audi servise nič nepísal.Sa spamätaj!!!
Písal som,že v počítači majú program/ETKA/ s dielmi,ktoré nie sú posledná verzia rozvodov.A ja nepotrebujem za dva roky znova riešiť rozvody.
Jaro Petrík
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“