Touran 1T3 Denni sviceni i vzadu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Určite to ide spraviť, a už som to pár chalanom robil na octaviach/fabiach a nikdy nikto s tým nemal problém. Ani na STK, ani policajti. Ja som skôr za to že keď to svieti aj v zadu tak je to podľa mňa lepšie
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Vravím, že neviem presne ako na Tourane, ale na octavii, fabii a pod to ide cez VCDS uplne bez problemov - robil som to viackrát, vždy fungovalo
Octavia 2003 ASV 81kw
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
/ FB S764 / "J" čerpadlo / Brzdy 312mm / ASZ vedenie vzduchu / vymenik olej-voda ASZ / DPF ON 1??Kw/3??NM
VW Golf mk5 R32 3.2 VR6 BUB 184Kw 4motion
Red Devil: Která varianta se ti líbí?
https://www.youtube.com/watch?v=hNdOY5RfAy0
Mně vnější zad.obrys. s DRL
Jinak pokud ti něco říká .clb, tak víš, že i ten výpis tady bude (i) majitelům originálů podobně platnej jako majitelům klonů (narozdíl od připojení k autu...), ale aspoň je od čeho se odpíchnout (min.dle čísla/označení BCM), bez něj s tím to je úkol pro někoho s koulema (nejlíp křišťálovejma , i když 1T3 by měl být "jen" v rozpětí pěti let a dle různejch výbav bych tipoval možnejch 6typů BCM, ač třeba i záměnnejch, dokonce snad i 23 vs 30byte, apod. ...), takže když jsi ho sem dosud nedal - co jsi zjistil? Jinak bych se skoro spíš zeptal k čemu to vcds vlastně máš (a co za kabel...)?
Jak se tu ta diskuze rozvinula, až mám chuť se na to na nějakym Touranu podívat (když ne vcds, tak třeba vcp, atd. by mohlo být schopnější...)
zx6ninja: byte 18 je s vcds jen pro odvážný Jestli to správně chápu, tak ani tam se u některých BCM neprojeví změna, tj. s vcds nemáš z čeho vycházet, ale změnit/do*ebat lze ledacos...
https://www.youtube.com/watch?v=hNdOY5RfAy0
Mně vnější zad.obrys. s DRL
Jinak pokud ti něco říká .clb, tak víš, že i ten výpis tady bude (i) majitelům originálů podobně platnej jako majitelům klonů (narozdíl od připojení k autu...), ale aspoň je od čeho se odpíchnout (min.dle čísla/označení BCM), bez něj s tím to je úkol pro někoho s koulema (nejlíp křišťálovejma , i když 1T3 by měl být "jen" v rozpětí pěti let a dle různejch výbav bych tipoval možnejch 6typů BCM, ač třeba i záměnnejch, dokonce snad i 23 vs 30byte, apod. ...), takže když jsi ho sem dosud nedal - co jsi zjistil? Jinak bych se skoro spíš zeptal k čemu to vcds vlastně máš (a co za kabel...)?
Jak se tu ta diskuze rozvinula, až mám chuť se na to na nějakym Touranu podívat (když ne vcds, tak třeba vcp, atd. by mohlo být schopnější...)
zx6ninja: byte 18 je s vcds jen pro odvážný Jestli to správně chápu, tak ani tam se u některých BCM neprojeví změna, tj. s vcds nemáš z čeho vycházet, ale změnit/do*ebat lze ledacos...
Naposledy upravil(a) FandaTDI dne 03 pro 2019, 23:14, celkem upraveno 1 x.
pašíkombi AFN B597
Tak když máš origo, tak můžeš mj.zkusit různý verze (/"jazykový mutace") a s tím "přes vcds nejde" jsem nezřídka za "blbce" (aneb řekni blbci, že něco nejde a on to udělá...), údajně s tím nejde ani přizpůsobit escl a i když jsem dostal nápovědu a není to (pořádně) zdokumentovaný, tak už vím, že to s vcds lze... Samozřejmě tím nelze vše (a leccos R-T ani nechce, aby tím šlo...), ale v něčem může být vcds schopnější i než odis... Stejnětak to vcp a další diagnostiky... Odkud jsi?
pašíkombi AFN B597