Fiat Marea teče vstřikovací čerpadlo.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Fiat Marea teče vstřikovací čerpadlo.
Zdravím všechny fiaťáky. Mám tu na opravu Fiat Marea 1,9 100 čili 74kW. Teče mu vstřikovací čerpadlo a to cekem dost. Je tam Lucas. Bloudím už po netu druhý den, ale namůžu na nic narazit. Na repasi to nemá cenu dávat. Jednak už to nechtějí brát, protože se na to špatně shání díly. Berou jen ze 105 motorů, což jsou JTD a jednak repas vychází tak na 6 až 7 tisíc a to auto má cenu tak pět litrů i s řidičem. Kdyby to byl Bosch ten jde celkem dobře přetěsnit i v domácích podmínkách, ale Lucas je prostě frantík a ten musí mít vždycky něco extra. Takže se chci zeptat jestli někomu na dílně na bo doma neválí zbytečně nějaké funkční čerpadlo? Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Ty mají cenu zlata, ale stávalo se, že to teklo přesuvníkem vstřiku, takový váleček na čerpadle. Jinak je třeba zjistit, kde to teče, ale je to vždy dilema..Koupíš starší a bude to stejné, možná horší, protože vše má bambilion a často se jezdilo na řepku.. Díky tomu se auta vyhazovala, ale čerpadlo samozřejmě opraví , bohužel tohle provedení je složitější..a proto dražší.
nepropadat panice...
Guferem to nebude. Teče to na straně vysokotlaku a je to skoro určitě pod hlavou. V zamontovaném stavu je na to strašně blbě vidět a vymontované už to samozřejmě neteče. Nejprve jsem myslel, že je to pod nějakým výstupem do trubky, ale je to blíže k čerpadlu. Tam už je pak jediný spoj a to je právě ten okroužek na té hlavě. Ovšem jestli ji mám povolovat nevím. Jak na mně vyskočí pár součástek jsem v pr..li. Možná by stačilo ji trochu povolit a povysunout a ten okroužek jen převléct. Jak je tam ta hlava vůbec přitáhnutá? Žádné šrouby tem nevidím. Jestli jsou šrouby zevnizř, tak jsem stejně v pr..li. Vím, že je to takové lepení a u jiného čerpadla bych se tím vůbec nezabýval. Ale tohle fakt nemůžu sehnat. Teda jedno jsem na netu objevil za 1000Kč, ale když mi poslal prodávající fotky... myslím, že proleželo 10 let nekde v kopřivách.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Pokud by to teklo okolo hřídelky nebo pod víkem, tak to víko můžeš opatrně klidně sundat..Hlavně to chce přizvednout, kouknout pod a postup dál je jasný..Ale samozřejmě nejlepší je čerpadlo vyndat, dát na ponk a pak natlakovat ..Prostě to má moc za sebou...A pozor tohle čerpadlo tam má membránu spojenou hadičkou se sáním , která přidává naftu při přetlaku v sání a ta pokud praskne, tak při podtlaku si motor naftu přisává a motor hulí..Jinak jsem viděl, že nafta protékala i stop ventilem..
nepropadat panice...