Chcípání motoru - Panda 1.1 40 kW

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Ono to necuká... cukne to jednou. Ráno mi to třeba dnes udělalo asi 8x za 30 km. Z toho 5x v posledních 2 km. Dnes, cesta domů cca 25 km ani jednou. Trasa - město + okresky. Ale jako když o tom tak přemýšlím, dělá to spíš při nižších rychlostech. Auto nemá palivový filtr, takže ani by mě nepřekvapilo, kdyby byla palivová trasa zanesená, ale to nemá vstřiky, to je karburátor, ne?. Nicméně, proč to v létě nedělalo? A to jako tak že vůbec. Najezdil jsem za tu dobu určitě víc než 5000 km...
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ne, máš tam jednobodové vstřikování, které vypadá jako karboš.Pokud by to byl karboš, nemělo by to katalyzátor a ŘJ. Ale možná máš pravdu, že by to mohla klidně být voda v palivu za ty leta provozu. A pokud bys tam měl karboš, bylo by tam i podávací čerpadlo paliva mechanické na motoru. Pokud to bude ten monovstřik, tak by tam filtr ještě měl být..Musíš to okouknout...A mimochodem, v karburátorové době byla trubka do nádrže od plnící zátky nádrže plechová, takže se po čase stávalo, že vespod prorezla a kolo házelo do nádrže vodu a bordel, takže auta cukala až nakonec docukala... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Je to motor označen jako 187 a1.000. A palivový filtr tam určitě není.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od tatko Tom »

Narvi tam plechovku VIFka.
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

K té diagnostice, když jsem to čidlo odpojil a zkusil startovat, tak tam chyby byly, takže předpokládám, že by to zaznamenalo i tohle, pokud by to zaznamenat šlo. Ale nic tam není. Bohužel.

Nemůže být tedy chyba přímo v ŘJ motoru?
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

the_miracle píše:K té diagnostice, když jsem to čidlo odpojil a zkusil startovat, tak tam chyby byly, takže předpokládám, že by to zaznamenalo i tohle, pokud by to zaznamenat šlo. Ale nic tam není. Bohužel.

Nemůže být tedy chyba přímo v ŘJ motoru?
pokud se podíváš do řj motoru tak tam má být před startetem teplota motoro stejná jak okolní, pokud odpojíš čidlo teploty objeví se závada obvod přerušen nebo zkrat a řj si tam dá náhradní teplotu třeba mínus dvacet
Uživatelský avatar
Ferrari1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Registrován: 16 kvě 2012, 19:30
Bydliště: Partizánske

Příspěvek od Ferrari1980 »

Určite to nemá palivový filter? Fu, ved staručká Corsa B z 1992 s jednobodom má filter paliva... defacto aj Š1000 MB mala pal. filter...

Nedá sa tam nejaký filter dobastliť?

Ale ked to úplne vynechá, to by sa zdalo skôr na problé s elektrikou. Mne to robí spomínaná tatkova Corsa, raz za pol roka chvalabohu...
Megane I, 2001, 1,9 D
Alfa Romeo 156, 1,9 JTD 85kW
AR 159 SW, 1,9 JTDm, 88kW
Š125L, rv 89, 37kW :-)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Ferrari1980"]Určite to nemá palivový filter? Fu, ved staručká Corsa B z 1992 s jednobodom má filter paliva... defacto aj Š1000 MB mala pal. filter...

to mi řekni kde mělo embéčko palivový filter podle mě až 120 cky před ac pumpo odkalovač se sítkem :?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Od určítého roku jak ARomeo tak Fiat žádný filtr neměly, ale jednobod mám zato, že ještě ano..Ale 1,1 Panda 40kw je na trhu od roku 2003 a palivový filtr nemá, ani to není "karburátor a jednobod", ale čtyřbodová stříkačka se všemi vymoženostmi moderní doby... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Může to dělat MAP sensor? Zkusil jsem ho vyndat a byl docela zaprasený od oleje... Díky.
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
tatko Tom
Přispěvovatel
Příspěvky: 235
Registrován: 25 úno 2018, 08:54
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od tatko Tom »

Dáš očistený nazad, skúsiš, uvidíš. :)
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

To bude tym Polskym snimacom na kluke :kol1:
Mahin
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 23 lis 2019, 17:38
Bydliště: Vrchlabí

Re: Chcípání motoru - Panda 1.1 40 kW

Příspěvek od Mahin »

Mně to dělá to samé, už jste to někdo vyřešil?
Uživatelský avatar
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 593
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Mně už to fakt dlouho neudělalo, ale nevím, jestli pomohlo to vyčištění MAP sensoru, jestli to bylo od té doby. Ale fakt je, že celé léto ani podzim nic. Ale myslím si, že to spíše bude fakt v elektrice, protože když to ještě dělalo docela často, jednoho rána jsem přišel k autu a byly vymazané hodiny. Takže musela vypadnout baterka. Jinak tchán má to samé auto o rok starší než já se stejným motorem a říkal, že se mu taky už párkrát stalo, že se mu rozsvítila kontrolka motoru. Ale říkal mi, že mu to jelo, jen to netáhlo a po pár km to zhaslo. Asi je to holt italská popelnice :-).
VW Passat Variant, 1.9TDi-PD 96kW, r.v. 2002 (model 2003)
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Odpovědět

Zpět na „Fiat“