rotacka ASV 1400 až 2000 ot . poskubavaní

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

rotacka ASV 1400 až 2000 ot . poskubavaní

Příspěvek od pavelexc »

Zdravim panove ,cim muze auto poskubavat ??
je to posledni ASV to znamena ze při zaslepeni egru se rozsviti řizeni motoru...
Děla to při mirnem přidani plynu... při sešlapnuti na plno to dela mene
a je to patrne i při zrychlovani s tempomatem ...
jinak sem to vyzkousel napojit naftu primo přes hadice z kanystru,dal sem druhe cidlo otacek z převodovky ,druhe snimac otacek kliky,odpojil radio, stale poskubuje.Jinak váha vzuchu dáva to co má dle logu turbo taky funguje a je zregulovano dle logu,ted sem vyzkousel vahu vzduchu od pirburgu z druhe oktavky ASV a s ni to auto skube jeste více
(LOL) že by byl problem v tech váhach ,auto je 15 let stare s malym najezdem 105tis km ted sem na to delal rozvody takže predvstrik ok i postaveni vacky proti klice,teplotni cidlo taky ok ... takže za tu dobu by ta vaha mohla byt unavena ale dava dle logu to co ma,stale je puvodni od vyroby... pak jeste snimac na 3 vstriku a pak nevim ...nevite na co se jeste podivat ...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20469
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

sani za klapkou čiste - neni zarostle ? i když s těmi kilaky asi bude ok
kabelaž k čerpadlu
palivový filtr
nasavani nafty v nádrži
tim bych asi začal
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

Sani ciste, nafta taky ok dal sem primo hadice do kanystru a napich na cerpadlo ...vrta mi hlavou proc s jinou vahou ktera funguje v jinem octavii tady v teto to skubalo jak prase...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20469
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jakou to ukazuje teplotu nasavaneho vzduchu stejnou jak s tvoji vahou nebo jinou ?
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

roman1648 píše:jakou to ukazuje teplotu nasavaneho vzduchu stejnou jak s tvoji vahou nebo jinou ?
to nevim vyzkousim k veceru , staci se na to podivat pri volnobehu nebo za jizdy
patrikE39
Přispěvovatel
Příspěvky: 178
Registrován: 19 dub 2015, 20:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od patrikE39 »

tak hlavně je více týpů váh vzduchu (bosch, pierburg), které sice mají stejné konektory ale jiné zapojení.. takže davej jen stejnou váhu jak tam byla.
O1 1.9TDi combi AGR 96kw
BMW E39 525 MTDS sedan 150kw?
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

vim vahu musim koupit presne na ASV s novjesi rid. jednotkou
Jinak teplota nasavaneho vzduchu u obou vah je stejna...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="pavelexc"]vim vahu musim koupit presne na ASV

a v paměti závad nic?

odpoj bváhu pojezdi a připoj, odpoj řídící vstřik pojezdi připoj napiš ;)
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Take me napadl co ridici vstrik? A na Vagu nic? Zavady?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

///do zavad skakala vaha vzduchu z druhe octy ASV se starsi rid. jednotkou, je to vaha od pirburgu auto skubalo hodne///

S vahou puvodní žadne zavady nejsou .
Zkusi teda odpojit vahu ,vstrik jak piše Milos
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

s odpojenou váhou poškubava , s odpojenou řidící tryskou poškubavá chová se to tak i tak stejně není to škubaní že by člověk mlatil hlavou o sklo ale prostě v tom tahu zakolisání že je citit že to netáhne a pak se to zas chytí...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

zkus vag dávka paliva a dej plný kotel na kolik ti dávka nejvíc vyleze, pokud do 25 prasklá pružina v čerpadle
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

slovacek.milos píše:zkus vag dávka paliva a dej plný kotel na kolik ti dávka nejvíc vyleze, pokud do 25 prasklá pružina v čerpadle
Takze v klidu na volnobeh sem dupl plny plyn skocilo 31.8
Jinak pri logovani 42
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Ja jsem na rotacce mel taky mirne poskubavani a byl vyhnili jeden pin v jednotne motoru zkus odjistit ty dva velke konektory a omrknout jednotka je uprostred steracu pod celnim oknem
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34011
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

pavelexc píše:
slovacek.milos píše:8
Jinak pri logovani 42

zkus co ti radí tom drátky a konektory i k čerpadlu, pak dej akční členy a egr slyšíš uchcem zapíná vypíná, prověř ho váhou má cca 450 zapne egr 250, pak ho odpoj hadičku skočí 450 pokud jo ucpi hadičku pojezdi napiš, pokud ne musíš egr zaslepit, klidně stačí to trubky narvat na zkoušku hadru pak napiš
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“