Koncern a jeho tabu, o kterém se nesmí mluvit...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak ono dvojkovej scenic 1,5 dci ho má taky pěkně blbě umístěnej v pravým podběhu.
Tam mu taky asi není moc teplo a přístup k výměně taky není nic moc. Ale na tomto autě je těch debilních věcí víc....
Tam mu taky asi není moc teplo a přístup k výměně taky není nic moc. Ale na tomto autě je těch debilních věcí víc....
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Oni tohle neřešeji, mají tam teplo, pohoda, Iveco sralis má filtr vedle nádrže, minulou zimu vedlejší firmě zamrzly dva vysralisy, tak to musel odtahat hadej kdo jericho? Německej MB Actros, jako vždyMirekX píše:Jo a zajímalo by mě, jestli vůbec Italové řeší něco jako má koncern vyhřívaný filtr na naftu, protože u tohoto JTD je jen na trubce od nádrže k motoru a jak je pod -15 tak to nefunguje a čeká se na oblevu...
koncern má zpátečku teplé nafty z motoru do filtru a tím se to ohřívá, co jsem zatím viděl tak to mají všechny auta od rotaček přes PD a CR, ale u toho Itala to nebylo, ještě že už tak nemrzne
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Dobré objektivní hledisko, je vidět, že máš široký záběr..Mám ti popsat kolik kila ND na koncern má můj kámoš v garáži? Tůhle mi říkal, co s tím, jestli to nechci. Zrovna u jeho auta /je to už dávno/jsem byl poprvé konfrontován s tím, že auto chcípl a už starter neotočil motorem. Byl zablokován, trochu mne to zaskočilo, přijel jsem tam rovnou z návštěvy slušně oblečen, nakonec jsme s tím přes kvalt zahýbali až pružina z dvouhmoty uhnula setrváku a auto normálně odvezl do dílny..A už tehdy bych mohl říci jako ty, to je ale sráč..Ale ani mne to nenapadlo, je to jen stroj ...ale postupem doby jsem pochopil že to není náhoda a ojetý koncern prostě sám sebe požírá a musí se součástky obměňovat..MirekX píše:K velkému množství koncernových aut servisuju jednu Cromu 1,9JTD rok někde 2008?? nevím přesně a měnil jsem 1ks turbo a 1ks spojku komplet dvouhmotu, hlava byla dole taky kvůli žhavce, vstřiky byly venku taky na repas, to vše kolem 200-250 tis, takže za mě ještě horší než PD. Oleje to žere kolem 1l na 5000km. EGR na tom byl rozebrán a čištěn snad 20x, majitel už to umí a nářadí má sebou, protože když se sekne otevřený tak dokucká max ke krajnici, debilní závity v hliníku se musely vyvložkovat. Do 2000 tem motor nic moc, i přes DPF to hulí celkem obstojně a v té Cromě je umění se dostat pod 6l na dálku, se sharanem jedu obvykle za míň když jedeme spolu, s OIII jedu o 1,5l míň. Zbytek auta taky na román, naštěstí se ke mě dostane jen malá část oprav.....jericho-3 píše: kolik vaček, dvouhmot, turb apod, vyměnil ...Není to divné? (
A je zajímavé srovnání, když ojete Ritmo s bucharem prodávají za cenu ojeté BMW X5..A že BMW je jiná káva a jiná liga než koncern, specialista na píčoviny v autě..
Např. http://www.engine-cz.com/cz/prodej
nepropadat panice...
Jericho, jednomu známému jsem pomáhal taky udržovat při životě Mareu 1,6 16V a do servisu jsem ho na laně táhnul celkem třikrát, jednou se bloknul startér že to nešlo ani roztlačit, podruhý se mu to potkalo - údajně asi vyrvaný šteft kladky z hlavy a to měli jet za týden tím autem celá rodina do Itálie k moři a potřetí to z něj brutálně nečekaně vychcalo vodní pumpou. Jako auto hezký, prostorný, zadní nárazník vyklápěcí taky príma, proti mé felicii v té době jiná liga ale žilo si to svým životem, někdy chytlo někdy ne, někdy volnoběh normální někdy jinej, furt nějaký čidla a kabeláž na motoru, najelo to necelých 300 a umřelo na uvaření v koloně.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Pročpak má asi plnou dílnu koncernových dílu že? Přijdeš mi jak blb z mateřské školky, je to tím, že Itala neopravoval žádnýho a koncernů milionjericho-3 píše:Dobré objektivní hledisko, je vidět, že máš široký záběr..Mám ti popsat kolik kila ND na koncern má můj kámoš v garáži? Tůhle mi říkal, co s tím, jestli to nechci. Zrovna u jeho auta /je to už dávno/jsem byl poprvé konfrontován s tím, že auto chcípl a už starter neotočil motorem. Byl zablokován, trochu mne to zaskočilo, přijel jsem tam rovnou z návštěvy slušně oblečen, nakonec jsme s tím přes kvalt zahýbali až pružina z dvouhmoty uhnula setrváku a auto normálně odvezl do dílny..A už tehdy bych mohl říci jako ty, to je ale sráč..Ale ani mne to nenapadlo, je to jen stroj ...ale postupem doby jsem pochopil že to není náhoda a ojetý koncern prostě sám sebe požírá a musí se součástky obměňovat..MirekX píše:K velkému množství koncernových aut servisuju jednu Cromu 1,9JTD rok někde 2008?? nevím přesně a měnil jsem 1ks turbo a 1ks spojku komplet dvouhmotu, hlava byla dole taky kvůli žhavce, vstřiky byly venku taky na repas, to vše kolem 200-250 tis, takže za mě ještě horší než PD. Oleje to žere kolem 1l na 5000km. EGR na tom byl rozebrán a čištěn snad 20x, majitel už to umí a nářadí má sebou, protože když se sekne otevřený tak dokucká max ke krajnici, debilní závity v hliníku se musely vyvložkovat. Do 2000 tem motor nic moc, i přes DPF to hulí celkem obstojně a v té Cromě je umění se dostat pod 6l na dálku, se sharanem jedu obvykle za míň když jedeme spolu, s OIII jedu o 1,5l míň. Zbytek auta taky na román, naštěstí se ke mě dostane jen malá část oprav.....jericho-3 píše: kolik vaček, dvouhmot, turb apod, vyměnil ...Není to divné? (
A je zajímavé srovnání, když ojete Ritmo s bucharem prodávají za cenu ojeté BMW X5..A že BMW je jiná káva a jiná liga než koncern, specialista na píčoviny v autě..
Např. http://www.engine-cz.com/cz/prodej
Vyhrivany filtr měl superb passat B5 5.5 a u rotaček je řešen ventilem na zpátečce kdy pořádá nafta z čerpadla zahřívá to co jde zase do čerpadla
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
fekálku, tvoje tupost je až neuvěřitelná, tento člověk není mechán, ale geodet a opravuje auta asi jako ty letadla..Měl bys už shánět díly, dokud ty motory nové doby nezačnou hromadně lehat, podle koncernového repertoáru, pak budou dražší..A zkus se zasnít, jak asi bude vypadat tvoje zastaralá Octa po 24 letech..Dnes jsem byl na vrakovišti kámošovi pro něco na Vento, jedno z posledních aut, na které koncern mohl být pyšný a borec povídá, dneska nejvíc vydělám na autě jako máš ty/já/, starší Golfy už nejezdí...
nepropadat panice...
On jezdí kombíkem golfemTDI , který dostal zadarmo, má jich tam dost a kšeft žádný nemá.
Už jich prostě jezdí málo, ale fiati jsou pořád udržováni , lidé je pořád drží... Proč myslíš, že jej mám já? Auta mi stojí venku, moje T 4 má už provalené boční posuvné dveře, protože lidé neumí couvat, provalili mi zadní blatník, odřeli bok , U fiata jakbysmet, ale když mi něco chybí, díly jsou sranda, v zimě mi chytá na otočení, bezvadně topí, při jízdě cítím, po čem jedu, nejsem odtržen od reality, netlumí mi vše okolo nějaké přiblblé asistentní systémy, pokud jedu s nějakou novotou, je to jako sex přes špecku, pořád ti někdo do něčeho kecá, omezuje dělá ze mně jako řidiče idiota..Ale já to chápu, dnes jsou lidé nesvéprávní, musí je všichni vodit za ručičku, musí jim vše vysvětlit, přes internet jim vymetou hlavy ,zblbnou je přesně jak potřebují..A stádo je stádo, Franta to má, já to chci taky..Znám lidi, kteří mají v garáži audinu a v krámě mají neustále dluh, neplatí nájem apod. Ale vše jednou končí, třeba mne vyhodí z STK a já půjdu do mladšího..
Už jich prostě jezdí málo, ale fiati jsou pořád udržováni , lidé je pořád drží... Proč myslíš, že jej mám já? Auta mi stojí venku, moje T 4 má už provalené boční posuvné dveře, protože lidé neumí couvat, provalili mi zadní blatník, odřeli bok , U fiata jakbysmet, ale když mi něco chybí, díly jsou sranda, v zimě mi chytá na otočení, bezvadně topí, při jízdě cítím, po čem jedu, nejsem odtržen od reality, netlumí mi vše okolo nějaké přiblblé asistentní systémy, pokud jedu s nějakou novotou, je to jako sex přes špecku, pořád ti někdo do něčeho kecá, omezuje dělá ze mně jako řidiče idiota..Ale já to chápu, dnes jsou lidé nesvéprávní, musí je všichni vodit za ručičku, musí jim vše vysvětlit, přes internet jim vymetou hlavy ,zblbnou je přesně jak potřebují..A stádo je stádo, Franta to má, já to chci taky..Znám lidi, kteří mají v garáži audinu a v krámě mají neustále dluh, neplatí nájem apod. Ale vše jednou končí, třeba mne vyhodí z STK a já půjdu do mladšího..
nepropadat panice...
Hlavně co vyhovuje tobě, nemusí vyhovovat ostaním.
Jako když někomu stačí doma stará tlustá nenáročná gertruda, někdo chce mladší, hezčí a náročnější,která ti při nějakých investicích dělá jenom radost a vydrží to tak dlouho a jednou z ní bude třeba pěkný zachovalý veterán
Jako když někomu stačí doma stará tlustá nenáročná gertruda, někdo chce mladší, hezčí a náročnější,která ti při nějakých investicích dělá jenom radost a vydrží to tak dlouho a jednou z ní bude třeba pěkný zachovalý veterán
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive
Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Vedle na firmě jezdí služební oIII 1.4 tsi a má už 260tis, jsem v klidu jericho a až to přijde koupím si nový no problemojericho-3 píše:fekálku, tvoje tupost je až neuvěřitelná, tento člověk není mechán, ale geodet a opravuje auta asi jako ty letadla..Měl bys už shánět díly, dokud ty motory nové doby nezačnou hromadně lehat, podle koncernového repertoáru, pak budou dražší..A zkus se zasnít, jak asi bude vypadat tvoje zastaralá Octa po 24 letech..Dnes jsem byl na vrakovišti kámošovi pro něco na Vento, jedno z posledních aut, na které koncern mohl být pyšný a borec povídá, dneska nejvíc vydělám na autě jako máš ty/já/, starší Golfy už nejezdí...