Super sport 2.7 biturbo 800hp výmena turb

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Super sport 2.7 biturbo 800hp výmena turb

Příspěvek od Fenix9555 »

Pozdravujem vospolok prosim o objasnenie, staviam jeden projek audi rs4 2.7biturbo v6 30v 250koni. Motor mám poskladany kovane veci do 1250hp prišiel čas na turba a vstrekovače ako to je ? Je to biturbo potrebujem dve turba ktore su do 800hp alebo stačia dve ktore do 400hp. Moj cieľ je tich 800koni len teraz neviem ako to je

Ci dve 800konove turba
Alebo 2 x400 konove turba =800koni ???
Dakujem za rady
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Když to hodně zjednoduším, přistupuj k tomu jako k 2x1.35l tříválci. Z každého potřebuješ dostat 400 koní (což zní docela šíleně :) ).
2x G25-550, nebo spíš 2x G25-660 by mělo stačit.
Dělají se i s reverzní rotací, takže je to na obou stranách souměrné.
https://www.garrettmotion.com/racing-an ... s-g25-660/

Nebo od BorgWarner 2x EFR6758
http://www.turbos.bwauto.com/aftermarke ... doctype=16
Naposledy upravil(a) Rolan dne 10 pro 2019, 21:16, celkem upraveno 1 x.
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

Alebo jedno single turbo :)
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Rolan píše: 2x G25-550, nebo spíš 2x G25-660 by mělo stačit.
Dělají se i s reverzní rotací, takže je to na obou stranách souměrné.
https://www.garrettmotion.com/racing-an ... s-g25-660/

Nebo od BorgWarner 2x EFR6758
http://www.turbos.bwauto.com/aftermarke ... doctype=16
Vidím ze sa vyznaš zazrak natrafit na niekoho takeho ako si ty
Este som sice neobjednal ale uz ich mam v košiku čo povies na toto turbo krat dva
https://race-shop.sk/airwerks-series/16 ... 00sx4.html


Dakujem
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Odborník nejsem, ale při posledních stavbách turbín jsem nabral trochu znalostí.
2x tohle turbo je nesmysl.
Kolik plánuješ maximální otáčky motoru, respektive při jakých otáčkách tam těch 800koní má být?
K jakému účelu bude auto sloužit - má to být použitelný i na silnici, nebo jenom na sprint?
Nezapomeň taky, že se tam to turbo musí fyzicky vejít a předpokládám, že tam moc místa nebude.
Jestli nebudou max otáčky výrazně nad sérii, tak budeš u takhle "malého" objemu potřebovat plnící tlak hodně hrubým odhadem 2.5 baru+ a při optimistickém PR 3.5+ budeš mimo mapy většiny turbín, včetně těch, které jsem dal do odkazů.
Zatím řešíš jenom přeplňování, ale pro takovou výkonovou metu tam budeš potřebovat pořešit spoustu dalších věcí, včetně toho, že to budeš muset celý uchladit.
Nastuduj nějaké zrealizované projekty a inspiruj se. Vyjde to levněji, než prošlapávat vlastní cestu. A hlavně všechno konzultuj se svým úpravcem software!
Všechno tohle ber jako nezávazný tlachání a hlavně nic překotně neobjednávej :)
Naposledy upravil(a) Rolan dne 09 kvě 2020, 18:08, celkem upraveno 1 x.
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

No problem je ale taky ze na tuto cestu som sa uz vydal sám pred polrokom motor v dielni na palete zložený kluka ojnice piesty zložené
Motor prichystany, treba mi este turba a vstrekovace,
Vstrekovace som objednal bosch 550cc, turba ale neviem, inspirujem sa jedným americanom co ma stoho 1300hp a jedným rusom ktorý ma 1000hp moj motor by mal zniest papierovo 1250hp
Ale chcem ladit iba na 800hp otacky chcem nechať urcite pôvodne,
Seriove, auto chcem aj ako vikendovku na zrazy, a obcas nejaké súťaže šprinty, chcel by som to este trocha okorenit nitro systémom
Od mojich cz kolegov, taktiež už nieje cesty späť keďže už v tom mám niekolko tisic eur a motor este nezavrcal

Plniaci tlak podla rusa ma byť 1.74bar turba ale neprezradil

Na jednom videu som ale zahliadol ze to boli turba
Borg Warner RS4 K04
Ale zda sa mi to slabé turba na ten vykon
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

No hodně štěstí.
Kdo to bude ladit?
Měl bych na paměti, že internet je plnej nereálnejch bludů.
Jenom k zamyšlení:
Rus dává litrový výkon 370HP, s plnícím tlakem 1,74bar.
Sériové 1.0tsi má litrový výkon 115HP, s tlakem 1,60bar (nevím přesně - když tak mě opravte).
Nevím při jakých otáčkách to ten rus dává a taky si při ladění můžeš dovolit nižší AFR proti sérii, ale úplně mi to nesedí.
Nemáš odkaz na ten projekt?

P.S.
Při 6500 ot/min ti ten výkon vychází na cca 860Nm
Na to jsi připravený?
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Ještě mi to nedalo.
Podle tohohle projektu je reálný výkon při 1,7bar cca 400WHP, takže odhadem něco přes 500HP na klice.

http://www.myaudis4.com/2016/02/25/fran ... o-results/

550cc vstřikovače myslíš, že budou stačit?
Počítal jsi to nějak?
ADKO13
Přispěvovatel
Příspěvky: 633
Registrován: 06 kvě 2012, 08:10
Bydliště: Snina SR

Příspěvek od ADKO13 »

550cc je malo....

Po ďalšie poslal si tu 2x turbo ktoré je ku... veľké...

Ak chceš nieco co funguje tak 2x gtx28 gen2 alebo lepšie 2x g25 550... k tomu ale zodpovedajúce veci.. setup neni len o turbe....
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“