Ibiza 6J odper prúdu

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Ibiza 6J odper prúdu

Příspěvek od 19olo88 »

Pani,
Auto vybíja baterku. Dlhšie stojí ( raz-dva krát týždenne jazdí 😞)
Aký je max kludovy odber z aku pri zamknutom stave.?
Nameral som 28mA.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

do 20mA je to v norme . meral si odber až po hodine ked si zamkol auto?
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Predpokladám že si to meral kliešťami na - kábli baterky a aj kapota bola zavretá. Po zamknutí by si mal do pár minút sledovať ako to spadne na cca 10-20 mA. Nie je tam niečo dorábané alarm a pod? Baterka má koľko rokov?
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Nemal som moc času na to
Auto zamknuté len kapota otvorená.
Merané priamo medzi - pólom a kasnou. Multimetrom (fluke)
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

Marek001 píše:Predpokladám že si to meral kliešťami na - kábli baterky a aj kapota bola zavretá. Po zamknutí by si mal do pár minút sledovať ako to spadne na cca 10-20 mA. Nie je tam niečo dorábané alarm a pod? Baterka má koľko rokov?
Klieštak mi dokáže najmenej 100mA merať. Preto multimeter.
Batéria ma 2 roky.
Alarm s centralom je origo
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

mas sice Fluke ale podla popisu "merane medzi minus polom a kasnou" - vies merat prud? kabel medzi minus polom a kasnou si mal odpojeny? 28mA si asi nameral ubytok na tom kabil, realita ovela viac
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Rádio je Origo alebo nejaká chujovina?
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

misocko píše:mas sice Fluke ale podla popisu "merane medzi minus polom a kasnou" - vies merat prud? kabel medzi minus polom a kasnou si mal odpojeny? 28mA si asi nameral ubytok na tom kabil, realita ovela viac
Misocko: Viem merať prúd 🙂 obvod bol rozpojený samozrejme 😉
Neviem si predstaviť aby som pri zapojenom "kábli" čo je lano 35mm² nameral úbytok 28mA..
To by museli nim tiecť ine prúdy.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Uživatelský avatar
19olo88
Přispěvovatel
Příspěvky: 578
Registrován: 01 led 2012, 23:24
Bydliště: Hlohovec, SK

Příspěvek od 19olo88 »

adrian_B píše:Rádio je Origo alebo nejaká chujovina?
Origo.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
misocko
Přispěvovatel
Příspěvky: 440
Registrován: 21 črc 2012, 20:53
Bydliště: Hlohovec

Příspěvek od misocko »

sorry, musel som sa opytat. Ked pozries na elektroforum co ludia vsetko nevedia o elektrike :)
no prud sa mi nezda nejak velky, fakt to vybija baterku alebo ju skratka len nenabijes kratkou jazdou? ja som musel fabiu pravidelne dobijat a to som jazdil skoro kazdy den ale len do roboty a spet. taktiez neviem ci to mas uz nejake vychytavky ako rekuperacne dobijanie - teraz v zime by to malo dobijat naplno. Skusil by som baterku uplne odpojat ci sa to zlepsi , alebo je to fakt iba to ze nestihne dobit kratkou jazdou.
testasstreta
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 11 pro 2016, 09:39

Příspěvek od testasstreta »

Uz jsem takto nekolik aut resil, nekdy se ten odber zvysi treba na hodinu a pak je to zas ok pak zas zvysi. Jakoby to cykluje proto je potreba mit datalogger ktery monituruje auto 24h, pak se da lepe potvrdit zda je odber ok nebo ne.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Fluke je kvalita, to chvalim, ale rozhodne pri mereni tusim ze odpoj konektor kapotaku, tak aby si auto myslelo, ze je komlet zavrene, zamkni a nech uspat...nevim jak ta ibiza ale u moji oktavky a fabie to tak dlouho netrva....no a pak dej vysledek....ja osobne rozpojuji plusovou stranu, ale to je asi jedno.....no a jak uz resil kolega tomas.....vzdy je to neco dobastlene, vymenene.....takze pak pojistku po pojistce a sledovat kde je nejvetsi odber v klidovem stavu.....to te navede....samo dvere ridice precvaknout zamek a zamknout a pockat...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“