Ibiza 6J odper prúdu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ibiza 6J odper prúdu
Pani,
Auto vybíja baterku. Dlhšie stojí ( raz-dva krát týždenne jazdí 😞)
Aký je max kludovy odber z aku pri zamknutom stave.?
Nameral som 28mA.
Auto vybíja baterku. Dlhšie stojí ( raz-dva krát týždenne jazdí 😞)
Aký je max kludovy odber z aku pri zamknutom stave.?
Nameral som 28mA.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Klieštak mi dokáže najmenej 100mA merať. Preto multimeter.Marek001 píše:Predpokladám že si to meral kliešťami na - kábli baterky a aj kapota bola zavretá. Po zamknutí by si mal do pár minút sledovať ako to spadne na cca 10-20 mA. Nie je tam niečo dorábané alarm a pod? Baterka má koľko rokov?
Batéria ma 2 roky.
Alarm s centralom je origo
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Misocko: Viem merať prúd 🙂 obvod bol rozpojený samozrejme 😉misocko píše:mas sice Fluke ale podla popisu "merane medzi minus polom a kasnou" - vies merat prud? kabel medzi minus polom a kasnou si mal odpojeny? 28mA si asi nameral ubytok na tom kabil, realita ovela viac
Neviem si predstaviť aby som pri zapojenom "kábli" čo je lano 35mm² nameral úbytok 28mA..
To by museli nim tiecť ine prúdy.
Octavia , AGR + Frids S764, EGR off. - EX
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
Passat Variant 3BG - TDI PD 130PS 5q AWX, EGR off, dvojhmota 228mm+HDS57, chip 16x ps, 36x Nm.
Ford S-Max Titanium. 2.0tdci 85kw/ sw 120kw.
sorry, musel som sa opytat. Ked pozries na elektroforum co ludia vsetko nevedia o elektrike
no prud sa mi nezda nejak velky, fakt to vybija baterku alebo ju skratka len nenabijes kratkou jazdou? ja som musel fabiu pravidelne dobijat a to som jazdil skoro kazdy den ale len do roboty a spet. taktiez neviem ci to mas uz nejake vychytavky ako rekuperacne dobijanie - teraz v zime by to malo dobijat naplno. Skusil by som baterku uplne odpojat ci sa to zlepsi , alebo je to fakt iba to ze nestihne dobit kratkou jazdou.
no prud sa mi nezda nejak velky, fakt to vybija baterku alebo ju skratka len nenabijes kratkou jazdou? ja som musel fabiu pravidelne dobijat a to som jazdil skoro kazdy den ale len do roboty a spet. taktiez neviem ci to mas uz nejake vychytavky ako rekuperacne dobijanie - teraz v zime by to malo dobijat naplno. Skusil by som baterku uplne odpojat ci sa to zlepsi , alebo je to fakt iba to ze nestihne dobit kratkou jazdou.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 103
- Registrován: 11 pro 2016, 09:39
Fluke je kvalita, to chvalim, ale rozhodne pri mereni tusim ze odpoj konektor kapotaku, tak aby si auto myslelo, ze je komlet zavrene, zamkni a nech uspat...nevim jak ta ibiza ale u moji oktavky a fabie to tak dlouho netrva....no a pak dej vysledek....ja osobne rozpojuji plusovou stranu, ale to je asi jedno.....no a jak uz resil kolega tomas.....vzdy je to neco dobastlene, vymenene.....takze pak pojistku po pojistce a sledovat kde je nejvetsi odber v klidovem stavu.....to te navede....samo dvere ridice precvaknout zamek a zamknout a pockat...
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3