Spojka TDI silnější přítlačák
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ahoj ahoj. Vyřešeno, a reaguji na svůj příspěvek... Na Bořenku 5q rok 99 (kod motoru alh, agr) sedí setrvák z fabie 1.9 tdi-pd 74kw. Je to jedno jaký to je výrobce ( jestli sachs, valeo, atd..) , do těch fabii se dávala stejná jednohmota.
Vyřešil jsem to setrvákem z té fabie, lamela HDS57/keramika, a zesílený přítlačák sachs. Vše od firmy RENOVAK. Všechno fakčí jak má. Spojka je více tuhá, docela zátěž na nohu, ale člověk si zvykne. Ostřejší rozjezdy, trošku cuká. Kdo není jitrnice a nepouští spojku jak hovado, rozdíl není tolik poznat.
Nevím kolik nm převede, ale pro mě dostačující.
Když jsme vyhodily ten Valeo kit ( aneb přechod z dvouhmoty na jednohmotu ) rozměry pasovaly, sešroubovaly jsme to na stole a v pohodě. Já ale radši volil variantu setrváku z té fabky.
Díky všem, a snad to někomu pomohlo
Vyřešil jsem to setrvákem z té fabie, lamela HDS57/keramika, a zesílený přítlačák sachs. Vše od firmy RENOVAK. Všechno fakčí jak má. Spojka je více tuhá, docela zátěž na nohu, ale člověk si zvykne. Ostřejší rozjezdy, trošku cuká. Kdo není jitrnice a nepouští spojku jak hovado, rozdíl není tolik poznat.
Nevím kolik nm převede, ale pro mě dostačující.
Když jsme vyhodily ten Valeo kit ( aneb přechod z dvouhmoty na jednohmotu ) rozměry pasovaly, sešroubovaly jsme to na stole a v pohodě. Já ale radši volil variantu setrváku z té fabky.
Díky všem, a snad to někomu pomohlo
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
385nm drzala ATD/ hds
420nm ATD/hds uz neudrzala ani za studena
Sach performance s hds hadam 500nm.....sachs race/hds jednohmota drzi 430+nm
Sachs race je to fakt robustna konstrukcia pri porovnani s ATD je rozdel nebo a zem...uz na pohlad to vidno
420nm ATD/hds uz neudrzala ani za studena
Sach performance s hds hadam 500nm.....sachs race/hds jednohmota drzi 430+nm
Sachs race je to fakt robustna konstrukcia pri porovnani s ATD je rozdel nebo a zem...uz na pohlad to vidno
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
ono je vice typu? To ani nevim mam primo tuhle ta udrzi kolik?peter l píše:385nm drzala ATD/ hds
420nm ATD/hds uz neudrzala ani za studena
Sach performance s hds hadam 500nm.....sachs race/hds jednohmota drzi 430+nm
Sachs race je to fakt robustna konstrukcia pri porovnani s ATD je rozdel nebo a zem...uz na pohlad to vidno
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Na 228 na jednohmotu len jedna...
Sachs race engienering=sachs performace...len kto ako ho nazve s kombinaciou s hds 500nm by malo vpohod,ale odporucam lamelu leuk z ATD preoblozit...nove seriove lamely od sachsu su v strede o nieco slabsie
Sachs race engienering=sachs performace...len kto ako ho nazve s kombinaciou s hds 500nm by malo vpohod,ale odporucam lamelu leuk z ATD preoblozit...nove seriove lamely od sachsu su v strede o nieco slabsie
A4 B6 Avant Sline AVF-hybrid gtb1756v,fmic 550x140,egr/off, kat/on-soft 227ps 461 nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
A4 B6 Avant Quattro AVF,-Gtd2060vz,Wzt 100%,dbilas 280,porting hlavy,sachs race+kevlar,FMIC 55/60mm,vyf.63mm-soft 290ps 540nm
Ok tedy a jeste jedna vec mam to v kombinaci s jednohmotou je mozny ze diky tomu jde slyset prevodovka takove rachtani mam myslim EGS nebo EGR z ALH 66kw za studena ani ne ale jak se zahreje zacne rachtat kdyz sespalnu spojku zvuk zmizi, olej vymenen je to asi normalni ne u teto spojky nebo ze by prevodovka sla do kytek?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm