rotacka ASV 1400 až 2000 ot . poskubavaní

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

slovacek.milos píše:
pavelexc píše:
slovacek.milos píše:8
Jinak pri logovani 42

zkus co ti radí tom drátky a konektory i k čerpadlu, pak dej akční členy a egr slyšíš uchcem zapíná vypíná, prověř ho váhou má cca 450 zapne egr 250, pak ho odpoj hadičku skočí 450 pokud jo ucpi hadičku pojezdi napiš, pokud ne musíš egr zaslepit, klidně stačí to trubky narvat na zkoušku hadru pak napiš
egr chodi ,je to novejsi ASV ,takže při zaslepeni egru to jde do nouze ,takže mam egr přivřeny vagem na 375 ,jinak kdyz ucpu hadicku tak tech 450 tam je mnel sem ho venku je vycisteny a pekne doseda....
Konektor pro cerpadlo v motorovem prostoru taky zkontrolovan , takze zbyva konektor na řid. jednotce ...
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Jak to pokrocilo, zjistil jsi neco?
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

Takže konektor řídíci jednotky taky čisty ...tím pádem vše prolezeno,řešil jsem to jeste s kolegou prkou a zda se že to má ty posledni ASV dost chudou směs// a zrovna toto auto euro4 takže to ma kat +neřizený filtr v jednom obalu// a kdo vi jestli v německu nehrabli do softu pro jestě chudši směs// dle logu turbo je brzy nafoukle a v tom spektru otacek cca 1400 -2000 bude směs jeste chudší// sem tam nejaký valec nezapalí a od toho se odviji to pokuckavaní ...jinak to pokuckavaní se trochu zlepsilo když sem vagem přidal volnobeznou davku kolem 4mg
pavelexc
Přispěvovatel
Příspěvky: 423
Registrován: 09 led 2012, 19:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od pavelexc »

pavelexc píše:Takže konektor řídíci jednotky taky čisty ...tím pádem vše prolezeno,řešil jsem to jeste s kolegou prkou a zda se že to má ty posledni ASV dost chudou směs// a zrovna toto auto euro4 takže to ma kat +neřizený filtr v jednom obalu// a kdo vi jestli v německu nehrabli do softu pro jestě chudši směs// dle logu turbo je brzy nafoukle a v tom spektru otacek cca 1400 -2000 bude směs jeste chudší// sem tam nejaký valec nezapalí a od toho se odviji to pokuckavaní ...jinak to pokuckavaní se trochu zlepsilo když sem vagem přidal volnobeznou davku kolem 4mg
jeste log http://leteckaposta.cz/246307903
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já kdysi řešil tohle u Kia Sportage diesel s tímto čerpadlem a byla vina v čerpadle..
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“