slovacek.milos píše:egr chodi ,je to novejsi ASV ,takže při zaslepeni egru to jde do nouze ,takže mam egr přivřeny vagem na 375 ,jinak kdyz ucpu hadicku tak tech 450 tam je mnel sem ho venku je vycisteny a pekne doseda....pavelexc píše:slovacek.milos píše:8
Jinak pri logovani 42
zkus co ti radí tom drátky a konektory i k čerpadlu, pak dej akční členy a egr slyšíš uchcem zapíná vypíná, prověř ho váhou má cca 450 zapne egr 250, pak ho odpoj hadičku skočí 450 pokud jo ucpi hadičku pojezdi napiš, pokud ne musíš egr zaslepit, klidně stačí to trubky narvat na zkoušku hadru pak napiš
Konektor pro cerpadlo v motorovem prostoru taky zkontrolovan , takze zbyva konektor na řid. jednotce ...
rotacka ASV 1400 až 2000 ot . poskubavaní
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Takže konektor řídíci jednotky taky čisty ...tím pádem vše prolezeno,řešil jsem to jeste s kolegou prkou a zda se že to má ty posledni ASV dost chudou směs// a zrovna toto auto euro4 takže to ma kat +neřizený filtr v jednom obalu// a kdo vi jestli v německu nehrabli do softu pro jestě chudši směs// dle logu turbo je brzy nafoukle a v tom spektru otacek cca 1400 -2000 bude směs jeste chudší// sem tam nejaký valec nezapalí a od toho se odviji to pokuckavaní ...jinak to pokuckavaní se trochu zlepsilo když sem vagem přidal volnobeznou davku kolem 4mg
jeste log http://leteckaposta.cz/246307903pavelexc píše:Takže konektor řídíci jednotky taky čisty ...tím pádem vše prolezeno,řešil jsem to jeste s kolegou prkou a zda se že to má ty posledni ASV dost chudou směs// a zrovna toto auto euro4 takže to ma kat +neřizený filtr v jednom obalu// a kdo vi jestli v německu nehrabli do softu pro jestě chudši směs// dle logu turbo je brzy nafoukle a v tom spektru otacek cca 1400 -2000 bude směs jeste chudší// sem tam nejaký valec nezapalí a od toho se odviji to pokuckavaní ...jinak to pokuckavaní se trochu zlepsilo když sem vagem přidal volnobeznou davku kolem 4mg