Fabia 1,4 MPI, těsnění hlavy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Když jsem to před těmi čtyřmi lety dělal, tak jsem dal novou chladící kapalinu. Dávám ji vždycky když lezu do motoru.
Jestli se měnila po třech letech nevím, ale spíš ne. Je samozřejmě možný, že vyčerpání aditiv stavu těsnění neprospívá, ale
tohle těsnění je očividně naleptaný od oleje a teď jak začala být chladnější rána (hliník se víc smrskne), tak začal olej prolínat do vody.
To těsnění nebylo vůbec přilnutý k dosedacím plochám, jak jsem vytáčel poslední šrouby, tak už se hlava kejvala.
Ano, těsnění na obrázku je VR.
Jestli se měnila po třech letech nevím, ale spíš ne. Je samozřejmě možný, že vyčerpání aditiv stavu těsnění neprospívá, ale
tohle těsnění je očividně naleptaný od oleje a teď jak začala být chladnější rána (hliník se víc smrskne), tak začal olej prolínat do vody.
To těsnění nebylo vůbec přilnutý k dosedacím plochám, jak jsem vytáčel poslední šrouby, tak už se hlava kejvala.
Ano, těsnění na obrázku je VR.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
já su za měnění chladící kapaliny, pokud se mění po třech letech je to v motoru pohádka jak z fabriky pokud rez přemúže aditiva a je spíš vše straceno https://www.youtube.com/watch?v=XDJEPjvbbs4
Já jsem taky za měnění chladící kapaliny, ale upřímně, nemůžu hlídat každý auto který jsem dělal a tohle jsem za tu dobu už pustil z hlavy.
V roce 2012 jsem si vyrobil traktůrek s motorem favorit, kterým mj. sekám zahradu.
Motor tenkrát prošel částečnou repasí a je tam těsnění TEMAC a do teď není problém. Chladící kapalinu ale měním každý druhý rok.
V roce 2012 jsem si vyrobil traktůrek s motorem favorit, kterým mj. sekám zahradu.
Motor tenkrát prošel částečnou repasí a je tam těsnění TEMAC a do teď není problém. Chladící kapalinu ale měním každý druhý rok.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32862
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To víš že chodí i spát.
Je ale fakt, že stavba a zejména vychytávání mušek bylo náročný hlavně časově. Navíc jsem k tomu vyrobil ještě mulčocač a sněhovou frézu.
Ale poslední roky to čas naopak šetří. Mám velkou zahradu a s tímhle to mám posekaný za 1,5 hodiny. Klasickou sekačkou to byla práce na celej den.
Pokud by měl někdo dlouhou chvíli, tady je jak stavba postupovala: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=44492
Je ale fakt, že stavba a zejména vychytávání mušek bylo náročný hlavně časově. Navíc jsem k tomu vyrobil ještě mulčocač a sněhovou frézu.
Ale poslední roky to čas naopak šetří. Mám velkou zahradu a s tímhle to mám posekaný za 1,5 hodiny. Klasickou sekačkou to byla práce na celej den.
Pokud by měl někdo dlouhou chvíli, tady je jak stavba postupovala: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =2&t=44492
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Takže jsem dal zase nové těsnění (opět VR), novou chladící kapalinu, důkladně se vypláchla expanzka od osazený mastnoty a auto zase jezdí.
Pokud by to mělo vydržet zase 4 roky, tak by to bylo dobrý (možná, že tak dlouho už tohle auto mít nebude).
Pokud by to mělo vydržet zase 4 roky, tak by to bylo dobrý (možná, že tak dlouho už tohle auto mít nebude).
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002