Signalizace regenerace DPF
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Signalizace regenerace DPF
ahoj kluci,
stále řeším signalizaci DPF. Ví někdo jaké jsou přibližné teploty ve filtru v běžném provozním režimu a při regeneraci ? Je to cca 300 °C a při regeneraci 600 až 800 °C ?
stále řeším signalizaci DPF. Ví někdo jaké jsou přibližné teploty ve filtru v běžném provozním režimu a při regeneraci ? Je to cca 300 °C a při regeneraci 600 až 800 °C ?
mam 1,6Tdi , DSG. Kedy ide regeneracia sa obcas v lete da odhadnut podla toho ze nepadnu otacky ked zastavis a trochu "iny" vykon. Ale je to skor o intuicii ako realite. V zime netusim kedy to pali.
Normalna jazda je do 250°C , na 300°C je to uz ostrejsia jazda. Pri vyjazde na dialnicu , ak hned akcelerujem na 150kmh tak to na chvilu vybehne na 500°C ale hned po dosiahnuti rychlosti to zacne prudko klesat. Bezne sa k 300 nedostava.
Normalna jazda je do 250°C , na 300°C je to uz ostrejsia jazda. Pri vyjazde na dialnicu , ak hned akcelerujem na 150kmh tak to na chvilu vybehne na 500°C ale hned po dosiahnuti rychlosti to zacne prudko klesat. Bezne sa k 300 nedostava.
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
vyvinul som modul,ktory signalizuje prebiehajucu regeneraciu, staci dat do googla "kontrolka prebiehajúcej regenerácie DPF" a da sa dohladat podrobnejsie info
powered by rb-digital.sk_____________
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
foto z instalacie:
modul dekoduje udaje z datovej zbernice auta a podla viacerych parametrov urci ci rozsvietit pridanu kontrolku
modul dekoduje udaje z datovej zbernice auta a podla viacerych parametrov urci ci rozsvietit pridanu kontrolku
powered by rb-digital.sk_____________
zdar,
chci nainstalovat bimetalový spínací termostat na výfukové potrubí. Vzhledem k max. spínané teplotě 220 oC to chci umístit někde ke konci výfukového potrubí a ještě možná přes nějaké chlazení. Předpokládám, že při zahájení regenerace stoupne teplota na plášti potrubí nad 220 oC tím dojde k sepnutí a signalizaci zapojenou ledkou. Bude to chtít zkoušet, nejlépe by bylo zjistit teploty před a při regeneraci např. infrateploměrem- který nemám, takže pokus-omyl. Pak dám vědět výsledek, možná je to celé blbost.
chci nainstalovat bimetalový spínací termostat na výfukové potrubí. Vzhledem k max. spínané teplotě 220 oC to chci umístit někde ke konci výfukového potrubí a ještě možná přes nějaké chlazení. Předpokládám, že při zahájení regenerace stoupne teplota na plášti potrubí nad 220 oC tím dojde k sepnutí a signalizaci zapojenou ledkou. Bude to chtít zkoušet, nejlépe by bylo zjistit teploty před a při regeneraci např. infrateploměrem- který nemám, takže pokus-omyl. Pak dám vědět výsledek, možná je to celé blbost.
Tak blbost... Jak se to vezme.. fungovat to možná chvíli bude.
Např. teplota plynů u 2.0TDi 110kW je v poslední časti výfuku, už přímo z výfuku ven, v koncovce, při regeneraci cca 390 - 400°C..
Zaleží na tom na jakym autě to chceš používat a kam to umístíš.
Pro přiklad u 2.0TDI 135kW s DSGckem, pri rychlostech od 140 do 160km/h je pri regeneraci na poslednim hrnci vyfuku, jako povrch, cca 240-330°C při cca 390°C vyfukových plynů z koncovky ven.. A to jak na tlumiči, tak na nátrubkách (koncovkách)
Např. teplota plynů u 2.0TDi 110kW je v poslední časti výfuku, už přímo z výfuku ven, v koncovce, při regeneraci cca 390 - 400°C..
Zaleží na tom na jakym autě to chceš používat a kam to umístíš.
Pro přiklad u 2.0TDI 135kW s DSGckem, pri rychlostech od 140 do 160km/h je pri regeneraci na poslednim hrnci vyfuku, jako povrch, cca 240-330°C při cca 390°C vyfukových plynů z koncovky ven.. A to jak na tlumiči, tak na nátrubkách (koncovkách)
Zdar,
Mám Volvo XC 60, AWD, D4, 140 KW rok 2015. Koupil jsem ojeté nedávno, takže se s tím stále seznamuji a sbírám info. Teploty - jak provozní tak při regeneraci jsou jasné, ale spínač pro spínací teplotu více jak 220 oC se údajně nevyrábí. Proto chci dát spínač až někam na konec a ještě asi přes nějaký chladič ( např. z PC chladič procesoru) tak, aby běžná provozní teplota byla i při zatížení max 200 stupňů. Při regeneraci = zvýšení teploty se spínač sepne, při poklesu pod 220 oC rozepne. Otázka je, co na to spínač řekne, když bude mít při regeneraci po dobu třeba 20´ teplotu 300 a více stupňů……?
Mám Volvo XC 60, AWD, D4, 140 KW rok 2015. Koupil jsem ojeté nedávno, takže se s tím stále seznamuji a sbírám info. Teploty - jak provozní tak při regeneraci jsou jasné, ale spínač pro spínací teplotu více jak 220 oC se údajně nevyrábí. Proto chci dát spínač až někam na konec a ještě asi přes nějaký chladič ( např. z PC chladič procesoru) tak, aby běžná provozní teplota byla i při zatížení max 200 stupňů. Při regeneraci = zvýšení teploty se spínač sepne, při poklesu pod 220 oC rozepne. Otázka je, co na to spínač řekne, když bude mít při regeneraci po dobu třeba 20´ teplotu 300 a více stupňů……?
- acryll
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 729
- Registrován: 05 srp 2011, 17:56
- Bydliště: MT
- Kontaktovat uživatele:
viem
aktualne su podporovane motorizacie CAY,CFF+
v podstate kody motora zacinajuce C, od 2010 (komunikujuce cez UDS)
az po golf7,oct3 a podobone.,
2014+ som zatial neuvolnil, pretoze su tam iste specifika, ktore komplikuju instalaciu do auta, a to by som chcel skusit nejako vyriesit
a co sa tyka <2010 s TP2.0 pripadne TP1.6 rozanalyzovane to je pomerne do hlbky, dalsi krok je k tomu napisat program... a to chce cas, ktoreho je aktualne menej
ale pride aj na to
aktualne su podporovane motorizacie CAY,CFF+
v podstate kody motora zacinajuce C, od 2010 (komunikujuce cez UDS)
az po golf7,oct3 a podobone.,
2014+ som zatial neuvolnil, pretoze su tam iste specifika, ktore komplikuju instalaciu do auta, a to by som chcel skusit nejako vyriesit
a co sa tyka <2010 s TP2.0 pripadne TP1.6 rozanalyzovane to je pomerne do hlbky, dalsi krok je k tomu napisat program... a to chce cas, ktoreho je aktualne menej
ale pride aj na to
powered by rb-digital.sk_____________