Vedení fmic 81ASV

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Odpovědi: 0

Vedení fmic 81ASV

Příspěvek od kovycek007 »

Zkusím se zeptat ještě zde..
Zdravím, prosím o radu ohledně vedení FMIC. Pročetl jsem celý příspěvek na foru ohledně tvorby fmic, ale stále si nejsem jistý zda jsou moje nápady správné. Vedení mám z nerezu, 50mm trubka, 1749vb, původní držák škrtnutý prasknul a nevím kde udělat nové, aby to bylo funkční vůči rázům od motoru. V příloze posílám dvě varianty a celkový pohled, první je taková že vedení bude držet na držáku s motorem a v prostoru pod baterkou bude spojka hump, druhá je že vedení bude držet u chladičové stěny na silentbloku a před držákem bude spojka hump. Poprosil bych o nějaký nákres jak to udělat, (radši se zeptám někoho kdo ví přesně co a jak) než abych něco udělal a zase to prasklo. Předem díky všem.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
TomášTDI
Aktivista
Příspěvky: 1728
Registrován: 15 pro 2010, 16:59
Odpovědi: 0
Bydliště: kousek za Brnem

Příspěvek od TomášTDI »

Prvni foto je blbost nemuzes dat vedeni ke stene na pevno vedeni na motoru musi chodit spolecne s motorem a pruzny spoj mezi vedeni a intercooler varianta 2.(druha foto je spravne, tak bych to klidne vyresil)
SEAT LEON TDI ARL 110kw+soft,HDS,EGR-off,KAT-on,312/256mm ,18" CUPRA R, Seat Inca TDI spodekARL,2260,SachRace-performance,trysky0.280+12mm hlava s podávačkou,17"alu,brzdy 312/239mm
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Na první fotce je pružnej člen, dokonce dva. A z těch dvou možností bych spíš volil první. Je to blíž originálními provedení. Druhým způsobem budeš mít jeden dost rozměrnej díl a to origo gumový koleno před EGRem ztratí smysl.
Každopádně mi není sympatická ani jedna možnost. :)

Ps: Na posledním obrázku je vidět držák k příčce.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Já to měl kdysi takhle

Obrázek
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kovycek007 »

jo na tom posledním obrázku je vidět držák k příčce, ten tam byl,ale uřezal se pryč protože byl zároven s držákem který prasknul, tudíž vibrovala celá kabina a nefungovalo to, následně se nechal jen ten držák který prasknul. Takže stále nevím jak to udělat
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Udělal bych to tak, jak to měl udělaný Huml v tématu FMIC v Octavii 1, nebo jak se to jmenovalo. Táhnout to z cooleru do motoru příčkou.
Oct asv 2000, DieselPower
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

tam jak je chycená druhá trubka co jde pod auto je silentblook...nejde videt z tohohle pohledu takze trubka není natvrdo chycená to by nedělalo dobrotu ;)
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
kovycek007
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 16 zář 2017, 20:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kovycek007 »

standa123 a to ti nedělalo neplechu že máš jeden držák vedení u čerpadla a druhý k chladičové stěně ?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“