zhasl AHF po vytočení
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zhasl AHF po vytočení
zdar, jak je psáno v předmětu: octavia1 motor AHF po vytočení dvojky na rovině na 4.5 t oáček - záměrně , došlo k záhasu motoru, na dignostice nic...
jako by tam nešla nafta,e ventil na čerpadle to také nedržel. Pomohl start eter do sání a poté motor naskočil. Nějaký závěr, proč k tomu došlo a co se stalo? dík
jako by tam nešla nafta,e ventil na čerpadle to také nedržel. Pomohl start eter do sání a poté motor naskočil. Nějaký závěr, proč k tomu došlo a co se stalo? dík
štestí přeje připraveným
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To jo, komprese pryč, ale proč to chytlo na eter v sání? Já kdysi řešil 1,9 TD a tam se tohle také stávalo..Jednou za čas při vytočení do maxima motor utnul a chcípnul..Pak stačilo několikrát zatočit a motor normálně chytil./nemělo to hydra/.Čerpadlo bylo po opravě, už už se chtěli pustit do rozebírání motoru , ale důvod vlastně nebyl, vše bylo O.K. Nakonec se čerpadlo dalo jinam a vina byla v něm..Byla to mechanika..Aby se vyřadilo přetlačení hyder, dal bych tam řidší olej a znova zkusil.Protože tohle se stává, když někdo olej moc nemění a dává tam např. 15W/4O , stalo se mi to osobně na Passatu rotačce, když byla nenamočená měrka a já tam dolil olej co jsem měl-15W/40..Natočil jsem to a nad půl plynu to zdechalo...Tak jsem to vypustil a byl jsem zděšen, co z toho vyteklo za vazelínu, filtr jsem vyndaval přes hodinu a musel jsem ho roztrhat ...Dotyčný olej jen doléval mnoho a mnoho km..Nalil jsem tam řidší sračku na proplach a hydra už dala pokoj..Až pak až jsem tam dal ten správný...a jezdí motor dodnes..roman1648 píše:přetlačily se hydrauliky

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
jericho-3 píše:To jo, komprese pryč, ale proč to chytlo na eter v sání?roman1648 píše:přetlačily se hydrauliky
to už se tak domotalo, kdyby hydra povyjely tak to na eter nechytí, a jestli mu to na eter chytlo a pak běží, přísun nafty,
já ted taky TD jedeš 10 km utlo, dlouhý start zas 10 km utlo, paliváč cca 4 měsíce najeto tisíc a nestíhal, zajímavé čerpadlo jak na tdi a když si dal kanystr na přímo pět litrů tak jsi ujel 4 - 5 km a nafta z kanystru v nádřži,
nebude tam něco blbě v tom deklíku nahoře ? není tam nějaký váleček co tu naftu zadržuje?
Tady jde o to, že se musí motor pořádně vytočit, což u hyder odpovídá, při vytočení stoupne tlak oleje a pokud je to husté, hydro to nestačí "přetlačit"..A že se přesune palivo do nádrže , je jasné, kdysi jsem přijel za řidičem trambusu s kropáčem nafty , kterému se ucpal přívod a napojil naftu rovnou z toho kropáče a na přepad nebyla hadice. .A řidil jsem a slyším během jízdy, jak řidič řve/seděl za mnou a držel kropáč/ty vole to není možný,jak to žere..Jak se můžu vejít do normy nechápu...Hladina mizela před očima... 

nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33641
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice