zhasl AHF po vytočení

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
hasič
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25 led 2006, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

zhasl AHF po vytočení

Příspěvek od hasič »

zdar, jak je psáno v předmětu: octavia1 motor AHF po vytočení dvojky na rovině na 4.5 t oáček - záměrně , došlo k záhasu motoru, na dignostice nic...
jako by tam nešla nafta,e ventil na čerpadle to také nedržel. Pomohl start eter do sání a poté motor naskočil. Nějaký závěr, proč k tomu došlo a co se stalo? dík
štestí přeje připraveným
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

žádná chyba motor jede ;) když tě někdo vytočí taky skolabuješ :D
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20293
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

přetlačily se hydrauliky
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

před dvěma lety mladý kus blbě zařadil a přetočil agr

točilo to jak potkan dva dny, dal jsem pětku a sem tam potočil kolem třetí den ráno naskočila komprese a nakopl jsem motor bez následků ;)
ondra.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 339
Registrován: 06 zář 2015, 10:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od ondra.p »

A co je příčinou že to na pár dnů ztratí kompresi?
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ondra.p píše:A co je příčinou že to na pár dnů ztratí kompresi?
ti to roman píše přicucnou si v točkávch víc hydra a zůstanou otevřené ventily a pokud jsou hydra v dobré kondici klidně dva tři dny
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:přetlačily se hydrauliky
To jo, komprese pryč, ale proč to chytlo na eter v sání? Já kdysi řešil 1,9 TD a tam se tohle také stávalo..Jednou za čas při vytočení do maxima motor utnul a chcípnul..Pak stačilo několikrát zatočit a motor normálně chytil./nemělo to hydra/.Čerpadlo bylo po opravě, už už se chtěli pustit do rozebírání motoru , ale důvod vlastně nebyl, vše bylo O.K. Nakonec se čerpadlo dalo jinam a vina byla v něm..Byla to mechanika..Aby se vyřadilo přetlačení hyder, dal bych tam řidší olej a znova zkusil.Protože tohle se stává, když někdo olej moc nemění a dává tam např. 15W/4O , stalo se mi to osobně na Passatu rotačce, když byla nenamočená měrka a já tam dolil olej co jsem měl-15W/40..Natočil jsem to a nad půl plynu to zdechalo...Tak jsem to vypustil a byl jsem zděšen, co z toho vyteklo za vazelínu, filtr jsem vyndaval přes hodinu a musel jsem ho roztrhat ...Dotyčný olej jen doléval mnoho a mnoho km..Nalil jsem tam řidší sračku na proplach a hydra už dala pokoj..Až pak až jsem tam dal ten správný...a jezdí motor dodnes.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:
roman1648 píše:přetlačily se hydrauliky
To jo, komprese pryč, ale proč to chytlo na eter v sání?

to už se tak domotalo, kdyby hydra povyjely tak to na eter nechytí, a jestli mu to na eter chytlo a pak běží, přísun nafty,

já ted taky TD jedeš 10 km utlo, dlouhý start zas 10 km utlo, paliváč cca 4 měsíce najeto tisíc a nestíhal, zajímavé čerpadlo jak na tdi a když si dal kanystr na přímo pět litrů tak jsi ujel 4 - 5 km a nafta z kanystru v nádřži,

nebude tam něco blbě v tom deklíku nahoře ? není tam nějaký váleček co tu naftu zadržuje?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Tady jde o to, že se musí motor pořádně vytočit, což u hyder odpovídá, při vytočení stoupne tlak oleje a pokud je to husté, hydro to nestačí "přetlačit"..A že se přesune palivo do nádrže , je jasné, kdysi jsem přijel za řidičem trambusu s kropáčem nafty , kterému se ucpal přívod a napojil naftu rovnou z toho kropáče a na přepad nebyla hadice. .A řidil jsem a slyším během jízdy, jak řidič řve/seděl za mnou a držel kropáč/ty vole to není možný,jak to žere..Jak se můžu vejít do normy nechápu...Hladina mizela před očima... (LOL)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 zkusím vyměnit regulační ventil tlaku v čerpadle našel jsme na garáži tři za 4 km aby čerpadlo vysálo 5 litrů to mi hlava nebere, spoteba je jinak v pořádku
hasič
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 25 led 2006, 18:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Trutnov

Příspěvek od hasič »

díky za zajímavé názory na dané téma
štestí přeje připraveným
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“