Repase převodovky 1.8 TSI 6 ti kvalt MUE
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nám dělal T5, vevnitř paseka, jezdilo se dokud to jelo, obal KO (opravil ho) soukolí 3-4-5 Ko atd, cena asi 18tis
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
Nemyslím, že to tak je, opravit motor je snažší , nemá tolik zákoutí a fint jako převodovka. Jak to napsal roman 1648 , to není Jawa 250 ,ale i ta se musí dělat odborně, aby to mělo význam. Jde také o to, jaká ložiska použít, zda použít třeba i původní ložisko, které mu nic není apod. Jde i o hlučnost převodovky,a když třeba Sixta dělá převodovku, kterou předtím vytvářel, nějaký Lojza vykloubenej , který poztrácel vymezovačky apod. není to sranda..A je to jako se vším, kam půjdeš nejdřív, když budeš chtít perfektní práci? K specialistovi, který s tím má zkušenosti..A zná zákoutí té které převodovky..Já měl štěstí, že to bavilo kolegu , bohužel měl často dilema, mám koupit nová ložiska, když jejich cena je vyšší než celá převodovka? Nebo to mám risknout a dát nové jedno, nepopere se s ostatními původními a nebude to řvát? Všechno chce svoje...MirekX píše:U Sixty jsem měl taky převodovku z T5, práce kvalitní, přivezl jsem mu ji tam rozdělanou umytou v přepravce. Měl trochu řeči ale v klidu, udělal ji dobře (byl v háji obal). Teď jsem měl čas tak jsme si druhou udělali sami (bylo jen vysypané ložisko, obaly Ok) a dělal jsem i jeden pětikvalt z octy a ono na tom zase nic tak moc složitýho není, kdo udělá motor tak převodovku musí zvládnout taky.
nepropadat panice...