Montáž hlavy čerpadla
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
To zní jako plán ale doma o tom nesmím říkat
Je škoda těch 764 mám i vstriky serizeny od BOSCH Rada.
Už dávno jsem přestal řešit peníze, už chci aby to začalo jezdit... Pořádně na to nejni čas, tak to chci udělat jednou a pořádně.
Převodovka to teda s poloosama z 66kw snese?
Objednáváci číslo Bosch na tu hlavu 12 mm nemáte?
Trysky fratelli nebo delaj i jiný výrobci?
Je škoda těch 764 mám i vstriky serizeny od BOSCH Rada.
Už dávno jsem přestal řešit peníze, už chci aby to začalo jezdit... Pořádně na to nejni čas, tak to chci udělat jednou a pořádně.
Převodovka to teda s poloosama z 66kw snese?
Objednáváci číslo Bosch na tu hlavu 12 mm nemáte?
Trysky fratelli nebo delaj i jiný výrobci?
- DIESELPOWER office
- uživatel
- Příspěvky: 672
- Registrován: 18 říj 2012, 20:23
- Bydliště: office
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den, viz.: https://shop.dieselpower.cz/rotacni-cer ... el--bosch/
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Nebojte se nic o vás vím, bohužel jsem na tyto hlavy slyšel i záporné recenze.... Takže je beru jako poslední možnostDIESELPOWER office píše:Dobrý den, viz.: https://shop.dieselpower.cz/rotacni-cer ... el--bosch/
Od jednoho člena jsem získal objednává i číslo hlavy Bosch 12mm 1468374058
Teď mě spíš zajímá, jak je to s pruzinama v hlavě a axiální kladkou.
Někde jsem cet že je třeba dát silnější pružiny z 12mm hlavy, člen z klubu co dělá čerpadla říkal, nechat jak vacku tak pružiny původní.
A TDIfun se někde k výměny hlavy vyjádřil nějak takto: záleží jakou axiální vacku použiješ...
Staci hlava, piest a reg. objimka. Pruziny mozes vymenit skor z preventivnych dovodov. Obcas prasknu, ale to sa jedna skor o sporadicku zalezitost. Ax. vacku neodporucam menit, pokial nevies co a ako a aky ciel chces presne dosahnut. Nemusi to byt vzdy iba pozitivny prinos. To uz je pomerne specificka zalezitost a moze sa ti to skomplikovat. Je to nieco za nieco. To aku vacku ( casovanie a zdvih ) a zcoho prenechaj radsej niekomu kto to uz ma vyskusane, ze to ma zarucene pozitivny prinos.
Normálně existují čerpadla bosch s 12mm hlavou a malou hřídeli 17mm a nejspíš to funguje jinak by to nevyráběly. V těch čerpadlech je nejvíce opotřebený obal od rolen. Ale jak jsem psal čerpadlo 12mm hlava, vysoká váčka (TDI) a obal jako nový. Pak třeba z 1.9d z 8mm pístkem a obal vymačkaný tak si vyber.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Jasně chápu jen jsem zmatenej z informací co jsem dostal. Vstriky jsem kupoval do chlapíka co měl vše montované v dieselpoweru, halvu zexel 12mm a říkal že po 10 000km prdla.burton.b22 píše:Normálně existují čerpadla bosch s 12mm hlavou a malou hřídeli 17mm a nejspíš to funguje jinak by to nevyráběly. V těch čerpadlech je nejvíce opotřebený obal od rolen. Ale jak jsem psal čerpadlo 12mm hlava, vysoká váčka (TDI) a obal jako nový. Pak třeba z 1.9d z 8mm pístkem a obal vymačkaný tak si vyber.
Když už, tak chci bosch...
A co jsem tu řešil hlavy s dvouma lidma z vlákna co dělají čerpadla, tak jeden říkal jako ty, jsou čerpadla, který je maj montovany originál a druhej říkal co jsme psal vejš... že vnitřnosti pak trpí a že jich kopici opravoval.
Nejspíš to bude i o tom kdo pak udělá soft a jak se vše nastaví.... Zkušenosti s tím nemám, proto se ptám, hledám a otravuju
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 349
- Registrován: 08 črc 2012, 09:15
- Bydliště: Netolice, 30 km od Českých Budějovic
Tak čerpadlo je na stole a rozebral jsem rovnou 2 co sem měl na dílně a skládám z nich jedno.
Vyznáte se ve vačkách a jejich značení?
Mám obě DE110, každá má ale jinej styl označení, moje původní (vpravo) má i nižší výstupky o 0,15 mm (opotřebená)
Z druhé strany jsou taky jiný čísla 8595 a 440.
Zaměnit půjdou jen mi jde o to, aby jedna nebyla z horšího materiálu a nepohoršil jsem si. (vím že novější verze maj různý úpravy, např povrchový úpravy)
Věnec s kladkama má taky trochu jiný označení
030DE N030DE (původní) po změření výšky věnce od posni hrany na kladku je původní taky nižší, ale už jen o 0,02mm.
Druhe čerpadlo má ale válečky do modra... Nevím jestli vyhřatý, nebo povrchová úprava. V čerpadle by neměla bejt taková teplota...
A poslední dotaz.. planzety na čerpadle maj být zároveň nebo maj přesahovat? Z druhyho čerpadla hřídel sundaval nechci abych to porovnal.
Vyznáte se ve vačkách a jejich značení?
Mám obě DE110, každá má ale jinej styl označení, moje původní (vpravo) má i nižší výstupky o 0,15 mm (opotřebená)
Z druhé strany jsou taky jiný čísla 8595 a 440.
Zaměnit půjdou jen mi jde o to, aby jedna nebyla z horšího materiálu a nepohoršil jsem si. (vím že novější verze maj různý úpravy, např povrchový úpravy)
Věnec s kladkama má taky trochu jiný označení
030DE N030DE (původní) po změření výšky věnce od posni hrany na kladku je původní taky nižší, ale už jen o 0,02mm.
Druhe čerpadlo má ale válečky do modra... Nevím jestli vyhřatý, nebo povrchová úprava. V čerpadle by neměla bejt taková teplota...
A poslední dotaz.. planzety na čerpadle maj být zároveň nebo maj přesahovat? Z druhyho čerpadla hřídel sundaval nechci abych to porovnal.