Fabia 2 1.2HTP vybíjení baterie - pojistka

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

To jsi šikula odhalit takovej zaser
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

Ja tieto zeseri riešim jak autoelektrikar dosť často :) . Vetšinu je to nejaký can-bus emulator ,china android radio, neodborná montáž , zakvas voda v konektoroch,zatečene spínače na dverách, obliate vypínače kavou na stredovej konzole...atď chce to čas,klud a merať.

Najvetší špek na kerý spomínam je škoda superb 1 v plnej palbe elektricke sedačky solarna strecha atď.Nekedy baterka vybitá že nešlo natočit bylo to kde kade po servisoch,autorizákoch na nic nedošli.

Majitel mnel na palubovke takoveho pánačka na solar na kereho ked svietilo slnko tak hýbal ručičkama na to reagovali ultrazvukove senzory od alarmu a jednotky sa zobudili a odber okolo 2,5amper alarm to nespustilo nepiplo (LOL)
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14262
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tak zatím šampaňské neotvírám, ale poté co se do řidičových dveří dal motorek stahovačky, který tam patří podle VIN i podle období výroby, tak po cca 10min se oba motorky uspí, za dalších 20min se uspí i jednotka centrální elektriky a je klidový odběr 0,008A.
U spolujezdce je originál z výroby, ale u řidiče byl s jiným koncovým indexem, z roku výroby 2016 a podle majitelky měněný v roce 2017.
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5462
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

melo by to byt cajk ked je v aute všetko origo a v poradku je kludový odber 5-8 mA
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

Nejsem profik jako vy, ale par elektrickych sotku uz minrukama proslo a VZDY to nakonec bylo necim neorigo.....jen je umeni prijit na to, co ktery matlal tam kdy pred tim delal....u takhle malo jeteho auta se to jeste dohledat da...i kdyz tohle byl solidni spek, ale u nejakeho vraku s 300 tisici km a po trech rozstrelech si clovek jisty byt nemuze nicim....kazdopadne tome slusna prace
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“