Budiky montaz depo racing

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
fingerol
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2014, 22:42

Budiky montaz depo racing

Příspěvek od fingerol »

Hosi uz jsem v prdeli. Nechci ten adapter pod olejovy filtr je to reseni na ho*no a pri kazde vymene filtru se to povoluje a akorat nervy s tim. Ale k veci. Koupil jsem budiky depo racing ke kterym se dodavaj cidla se zavitem 1/8npt udajne tak jsem si na to sehnal tuhle redukci https://www.reviloshop.cz/prosport-redu ... 2QQAvD_BwE dale jsem si sehnal kostku z brzd ze 120 neco jako tohle ale jsou v tom 3x dira m10x1 https://www.autobyznys.cz/x1128/rozvodk ... -110595463

No a ted k problemu i kdyz do redukce by meli jit cidla v klidu tak nasroubovat tam to cidlo slo hodne na silu. Samotny zavit na redukci m 10 jde do kostky v pohode. Takze cidlo na tlak oleje tam nejak narvu, ale poslali i cidlo na teplotu oleje tohle https://race-shop.cz/nahradni-snimace-c ... acing.html no a jak muzete videt tak to cidlo je dlouhy a dira v te redukci je mala takze ho do te redukci ani nenasroubuju... kdybych v redukci vyvrtal diru aby tam prolezlo to cidlo tak tam zustane cca stena o tloustce 1.5 mm coz mi prijde hodne malo... jak byste to resili? Ja uz jsem tak zoufalej ze premyslim nad vyrobou a koupenim si zavitniku 1/8 ale nevim zas jestli do toho pak nasroubuju to cidlo kdyz je to 1/8ntp neresil tohle nekdo uz pls ? 

Chci to cele dat misto te zaslepky co je origo z vyroby 1.8t 110 kw aum
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Tak 1. V Tčku na čidlo je trubkový závit,to aby to těsnilo a je to vpořádku.
Za 2. Čidlo teploty se nedává tam,kde neproudí olej. To se dává do olejvany třeba místo výpusťáku.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
fingerol
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2014, 22:42

Příspěvek od fingerol »

martinsidlo píše:Tak 1. V Tčku na čidlo je trubkový závit,to aby to těsnilo a je to vpořádku.
Za 2. Čidlo teploty se nedává tam,kde neproudí olej. To se dává do olejvany třeba místo výpusťáku.
Nezkresluje to pak ty teploty? Ve vane musi mit olej mensi teplotu nez na bloku
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Nie vo vani je najhorucejsi olej.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

TDI tech píše:Nie vo vani je najhorucejsi olej.
Ups ..dycky jsem si myslel,že v hlavě.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Riesis davno vyriesene. Motor AUM ma vacsinou premenlivy servisny interval QG01, takze ma zo spodu vo vani TOG cidlo a to je vlastne zdvojeny teplomer ktory prenasa teplotu oleja do budikov. Mrkni do budikov do bloku meranych hodnot najdes to tam.
fingerol
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2014, 22:42

Příspěvek od fingerol »

TDI tech píše:Riesis davno vyriesene. Motor AUM ma vacsinou premenlivy servisny interval QG01, takze ma zo spodu vo vani TOG cidlo a to je vlastne zdvojeny teplomer ktory prenasa teplotu oleja do budikov. Mrkni do budikov do bloku meranych hodnot najdes to tam.
Jenze to bych musel mit diagnostiku furt zaplou. Nebo se da z toho vytahnout signal pro ten budik?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Mrkni na taku tazko zohnatelnu raritku ako je D-DOT https://www.dieselpower.cz/forum/viewto ... 919#413919 Som to kedysi velmi davno mal vo svojej Octavii.
fingerol
Sběrač informací
Příspěvky: 31
Registrován: 07 kvě 2014, 22:42

Příspěvek od fingerol »

TDI tech píše:Mrkni na taku tazko zohnatelnu raritku ako je D-DOT https://www.dieselpower.cz/forum/viewto ... 919#413919 Som to kedysi velmi davno mal vo svojej Octavii.
Budiky uz mam koupene prave. Nevite nekdo jak zapojit ty draty aby to regulovalo podle regulace podsvitu palubovky?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“