Scenic II - vstřiky

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Scenic II - vstřiky

Příspěvek od Marek77 »

Na Scenicu mojí ženy během roku a půl odešel už druhý vstřik. U benzinového motoru poněkud málo vídaná závada. Motor 1,6 16V 82kW, kód K4M812.

V obou případech projevy naprosto shodné. Zastudena to jede na čtyři, po cca 5 km to vysadí a jde na tři, vyskočí porucha motoru. Vstřiky v obou případech odešly elektricky, nejednalo se o mechanickou závadu. Při měření odporu měly cca 10x větší odpor, než mají mít. Po výměně vstřiku motor jde jako za mlada.

V prvním případě se to stalo na 2. válci, nyní na 3. válci.


Nemáte někdo nápad, proč ty vstřiky odešly? Podle mě to je dost podezřelé a na náhody nevěřím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je to zajímavé, často se spíše přeruší obvod a vstřik je zavřen..Ale že změříš cívečku uvnitř a ona má větší odpor než má mít...? Kdysi jsem odstraňoval jití na 3 válce na boxeru a vstřikovači chyběla "kostra" a to jsem vyřešil snadno..A válec začal fungovat. :o
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Já nevím no, my jsme to měnili už celkem dostkrát,odhadem min. 10 za poslední 2-3 roky, samo že ne jako na dieselech, ale občas to je a jedno ať VW,frantík nebo japonec/korea
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

ja take parkrat na renault clio
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Jako ono se v podstatě nejedná o nějakou tragédii. Vstřik od VDO stojí i s poštou kolem 1500 Kč, což člověka nepoloží. Jsou tu dvě věci, co mě serou. Zaprvé to odejde bez předchozího varování, zadruhé to u tohohle auta na silnici nevyměníš. Ale že by se z toho střílelo, to jakoby ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5465
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Příspěvek od ROMEK »

najlelpšie ked to postupne odchádza vymenit všetky a dobre nechat do rezervy. Je to sice vetšia investicia ale bude chvilu pokoj.
Honda CR-V, Peugeot Partner, Škoda 1000MB DELUXE
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Nekvalitní díl...... Neslyšel jsem nikdy o tom, že by na benzínovém motoru odcházely vstřiky. Ano, tu a tam, výjimečně díky špatnému palivu, to třeba jo. Tohle ovšem evidentně palivem není, jedná se o elektrickou poruchu cívky toho vstřiku. A už podruhé tatáž závada po poměrně krátké době.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No jo no,ses kousek od Dukovan,tak co chceš... (rofl)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

jericho-3 píše:Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví... :)
Ta cena je slušná, na grande punto 1.2i vstřik v originálu 7500kč, koukal jsem jak jelito a občas taky odejdou
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10039
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

roman1648 píše:No jo no,ses kousek od Dukovan,tak co chceš... (rofl)
Ajo, no jo, to mi nedocvaklo......
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Odpovědět

Zpět na „Renault / Dacia“