Scenic II - vstřiky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Scenic II - vstřiky
Na Scenicu mojí ženy během roku a půl odešel už druhý vstřik. U benzinového motoru poněkud málo vídaná závada. Motor 1,6 16V 82kW, kód K4M812.
V obou případech projevy naprosto shodné. Zastudena to jede na čtyři, po cca 5 km to vysadí a jde na tři, vyskočí porucha motoru. Vstřiky v obou případech odešly elektricky, nejednalo se o mechanickou závadu. Při měření odporu měly cca 10x větší odpor, než mají mít. Po výměně vstřiku motor jde jako za mlada.
V prvním případě se to stalo na 2. válci, nyní na 3. válci.
Nemáte někdo nápad, proč ty vstřiky odešly? Podle mě to je dost podezřelé a na náhody nevěřím.
V obou případech projevy naprosto shodné. Zastudena to jede na čtyři, po cca 5 km to vysadí a jde na tři, vyskočí porucha motoru. Vstřiky v obou případech odešly elektricky, nejednalo se o mechanickou závadu. Při měření odporu měly cca 10x větší odpor, než mají mít. Po výměně vstřiku motor jde jako za mlada.
V prvním případě se to stalo na 2. válci, nyní na 3. válci.
Nemáte někdo nápad, proč ty vstřiky odešly? Podle mě to je dost podezřelé a na náhody nevěřím.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Jako ono se v podstatě nejedná o nějakou tragédii. Vstřik od VDO stojí i s poštou kolem 1500 Kč, což člověka nepoloží. Jsou tu dvě věci, co mě serou. Zaprvé to odejde bez předchozího varování, zadruhé to u tohohle auta na silnici nevyměníš. Ale že by se z toho střílelo, to jakoby ne.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví...
nepropadat panice...
Nekvalitní díl...... Neslyšel jsem nikdy o tom, že by na benzínovém motoru odcházely vstřiky. Ano, tu a tam, výjimečně díky špatnému palivu, to třeba jo. Tohle ovšem evidentně palivem není, jedná se o elektrickou poruchu cívky toho vstřiku. A už podruhé tatáž závada po poměrně krátké době.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Ta cena je slušná, na grande punto 1.2i vstřik v originálu 7500kč, koukal jsem jak jelito a občas taky odejdoujericho-3 píše:Patrně nekvalitní díl, protože pokud se zvýší odpor, tak vstřik nastane později popř. vůbec, zastudena je patrně odpor menší a vše funguje..Jde o to, proč se zvýší , když je to jen slaboulinký drátek...U veteránů vím,že stáří se projevuje zvýšeným odporem a přičítá se to špatným "prokladům" , které po ohřátí přestávají plnit svou funkci./např. motor chcípne, tak se počká až vychladne a cívka zapalovací se opět probudí k životu/..U Fiatů čas od času vstřik měním,/ jinde ani moc nepamatuji/ a dávám litr za starší dobrý, takže cena 15OO za origo nový je velmi slušná, bohužel ta práce..člověka otráví...