FIAT Ducato 2,3 Multijet EURO-4 rv2007-po GO!...černý kouř
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
Takže : dnes utěsněno potrubí--nafouknuto kompresorem....a nic, nikde nesyčí..................dále vyndán egr,(DOSEDÁ PĚKNĚ, TĚSNÍ) je poměrně hodně čistej, samozřejmě je zakarbonovanej, ale turbominimálně.......nadále jsem ho vyčistil, zkoušel jestli chodí-----a chodí(ale to u jsem zkoušel předtím), nezasekává, chodí pěkně,........................já už fakt nevím, že by ucpanej výfuk?(jenže když odpojím(rozpojím to) před oxidačním katem-tak mne bude švindlovat lamdda, která je na katu ......................................anebo nějakej z těch vstřiků (NOVEJCH!!!!!!!!) bude zmetek..................anebo fakt nevím
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
............víš jak, ještě před 2měsícema jsem tu měl svoje druhý IVeco 2,3hpi(byť si nejsem jistej, jestli tam byla stejná váha vzduchu)....ale už je prodaný.......takže moc nemám z čeho si to pujčit ........a nikdo známý 2,3 nemá ...... ......jsem objednanej přímo do Iveca/Fiat do hradce , na kompletní elektronické otestování auta.......to je snad po 10 letech poprvé kdy jsem se rozhodl něco řešit přes autorizovaný servis ...tak jsem fakt zvědavjericho-3 píše:Půjč si jí z funkčního vozu, pokud máš možnost..Je to levné a spolehlivé..
myslím to tak, že kdysi když jsem něco už nevěděl, tak jsem nakonec k autorizáku jel, ale pak jsem asi měl štěstí na techniky, kdy jsem o systemu věděl víc já než oni(asi přijímali každého druhého)...a tak jsem na autorizáky nějak zanevřel
snad v Hradci budou bombarďáci, a ty prachy za diagnostiku budou na místě
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
No tak diagnostika-včetně jízdního testu(přímo u Stratos AUTO) vyhodnotila sporadickou závadu lambdy(ale nerosvítí se NOUZE) ....a to je P2A00........lamdu jsem vyměnil.......NO A KOUŘÍ STÁLE!!!
prověřovali ještě Turbo, tlak nafty, únik vzduchu....(ale to už jsem měl prověřené předtím)..............
editováno : už vyměněno vše....váhy vzduchu, snímač tlaku, vysokotlaká pumpa, zkontrolováno nastavení rozvodů-na přípravky........
.....no a samozřejmě v kouří stále (v zátěži)
prověřovali ještě Turbo, tlak nafty, únik vzduchu....(ale to už jsem měl prověřené předtím)..............
editováno : už vyměněno vše....váhy vzduchu, snímač tlaku, vysokotlaká pumpa, zkontrolováno nastavení rozvodů-na přípravky........
.....no a samozřejmě v kouří stále (v zátěži)
Naposledy upravil(a) Michal Krtek dne 25 bře 2020, 10:07, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice
ahoj, NEEE není to repas-respektive kupoval jsem je nové z e-shopu//zatím nejmenovaného//....přišli zabalené,v originálních krabičkách, vypadali nepoužité.(bez sebemenších škrábanců, a otlaků).....
čísla vstřiků jsou :
85426 0829 2901
85428 0190 1903
85426 0806 2906
85426 0857 2906
není nějaká veřejně/neveřejně přístupná tabulka?
protože já už ze zoufalství nevím co dělat, a fakt se mi nechce tahat ven nové vstřiky ...a dávat je testovat
čísla vstřiků jsou :
85426 0829 2901
85428 0190 1903
85426 0806 2906
85426 0857 2906
není nějaká veřejně/neveřejně přístupná tabulka?
protože já už ze zoufalství nevím co dělat, a fakt se mi nechce tahat ven nové vstřiky ...a dávat je testovat
Naposledy upravil(a) Michal Krtek dne 01 kvě 2020, 15:16, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 15
- Registrován: 15 úno 2020, 21:22
- Bydliště: Pardubice