2.0 cxgb
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak mám to z první ruky a pokud chceš zveřejním i servis kde to bylo a možná doženu i jméno toho technika z importu kterej to zatrhnul doufám že Ti to stačí takhle!
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Kamaradova okta 3 tdi, jezdi co 15tkm ke mne a co 30 autorizak. V 45tkm jsem delal ja, oznacil filtry X kem fixem, pak v 60tkm servis a v 75tkm prijel ke mne a ja vytahoval svoje filtry. Na fakture mel komplet vymenu a za 5400kc... samo ze to neni vsude...
Octavia 3 SCOUT 2.0 TDi 4x4, 135KW, DSG, FULL palba a vyroba 9/2020...
Není to všude, ale je to naprosto běžný. Já ted nedávno z 2011 DSG s najetýma 150t vytahoval původní filtr z výroby. Resp. seděla na něm datumovka. Jo možná to měli někde na skladě, ale dost divná náhoda. Celou dobu to jezdilo do autorizáku.Thopr píše:Kamaradova okta 3 tdi, jezdi co 15tkm ke mne a co 30 autorizak. V 45tkm jsem delal ja, oznacil filtry X kem fixem, pak v 60tkm servis a v 75tkm prijel ke mne a ja vytahoval svoje filtry. Na fakture mel komplet vymenu a za 5400kc... samo ze to neni vsude...
Tak přesně to jsem jednou zkoušel u kámošové OII CAYC - on pořád taky mlel o značce a o záruce,měl jsem seznačenej i výpušťák, kluci se ale ani neobtěžovali olej vypustit,o filtrech ani nemluvím....IVACAR Ivančice
Samo že to není všude, je to o lidech, ale nechci poslouchat že garážník je samej ojeb a leje tam málem vyjeťák, zrovna na tomto si celkem zakládáme,proto třeba olej nejraději dělám na počkání abych zabránil podobným konspiracím...
Samo že to není všude, je to o lidech, ale nechci poslouchat že garážník je samej ojeb a leje tam málem vyjeťák, zrovna na tomto si celkem zakládáme,proto třeba olej nejraději dělám na počkání abych zabránil podobným konspiracím...
Jinak co tu mnozí píšou je docela k uvěření kolika garaznikum vyletěla na bxe ojnice když meni olej po 15 já nikoho teda neznám a že k nám jezdí aut ok může se stát že vypadne záslepka z vahadla a sníží se tlak a odře se vačka ale to se bez rozebrani nenajde ale k takový destrukci nedojde a proč lidi ten olej buď nemění nebo jim spíš je vyměněn pouze na papíře o kvalitě kompozice ložisek to taky nebude...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!