peugeot 206 nejde chcipnout nebo nechce nastartovat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

peugeot 206 nejde chcipnout nebo nechce nastartovat

Příspěvek od oregan »

Peugeot 206 1,4 KFU 2005
Ahoj majitel prijel se zavadou ze nejde vozidlo chcipnout a nebo naopak motor toco toci a nenaskoci. Me se nestalo ze by motor nesel chcipnout,ale naopak prijdu k autu - chytne a kdyz ho chcipnu a hned znovu nastartuju tak toco toci ale nenaskoci.
Mel jse,m to napojeny planetem - a pise to tyto zavady:

ovladani rele ventilatoru chlazeni motoru (GMV1) na velkou brychglost nebo menicem - preruseny obvod

elektromagneticky ventil promenneho casovani rozvodu - zablokovany na dolnim dorazu

mel jsem podezreni na bsm,ale neni v ni voda ani zelenina. Neporadil by mi nekdo?
Dekuji
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Skús cez akčné členy či cvaká ventil časovania.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

prave ze neslysim ze by cvakal kdyz spustim akcni cleny pres diagnostiku.,dal jsem do nej plus a minus a cvakal jsem na kostru baterky a malinko cvakal,ale nebylo to zase takove slysitelne cvakani jako u jinych akcnich clenu.
Muze byt KO BSM,nebo co ma nastarost chcipani a startovani u tohodle peugeotu?
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

BSM som riešil na 206ke viackrát, býva tam problém s relé alebo je vyhnité zospodu, čerpadlo v nádrži sa rozbehne keď nechce chytiť? Nastavovač môže byť len zakarbónovaný alebo je už netesná remenica vačky, ak by bol ventil úplne KO väčšinou to ide na voľnobeh ako diesel ak remenica tak klepe pri štarte. Spínačka sa zdá byť OK?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

BSM nebo spínačka
BSM dát nové, jednou jsem měl 3kusy starší a všechny KO...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

prijdu k autu chytne 3x - 4x nastartuju a normalne chytne - po 5 uz nechce chytnout a dalsi start taky ne. Necham to chvilku byt a chytne to. Cerpadlo v nadrzi bezi kdyz to nechce chytnout. Jinak hodil jsem osciloskop na kliku,vacku, vstrik , zapalovani a je problem v zapalovani kdyz to nechce chytnout. Napajeni a kostra do civky jde,ale nekostri se. Nesetkal jste se nekdo ze by byla KO jednotka motoru? Je tam magneti marelli. PEUGEOT 9647498180 9654722780 Magneti Marelli 16631044 16710064
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Ked to nejde naštartovať signál s klúky a vačky je na oscilograme správny skús či nevynecháva. Ak máš osciloskop s pamäťou tak ju prelistuj a je lepšie sa napichnúť priamo na jednotku tým vylúčiš,že ide signál do jednotky nie len zo snímača...a vieš, že máš aspoň dobré vedenie medzi snímačom a RJ. Ak máš aspoň 4 kanálový osciloskop tak napoj klúku,vačku,vstrek a zapalovanie a uvidíš v pamäti , ktorý signál nejde a premeraj to aj niekoĺko krát aby sa vylúčila chyba kontaktov z pripojenia sond.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

oregan píše:prijdu k autu chytne 3x - 4x nastartuju a normalne chytne - po 5 uz nechce chytnout a dalsi start taky ne. Necham to chvilku byt a chytne to. Cerpadlo v nadrzi bezi kdyz to nechce chytnout. Jinak hodil jsem osciloskop na kliku,vacku, vstrik , zapalovani a je problem v zapalovani kdyz to nechce chytnout. Napajeni a kostra do civky jde,ale nekostri se. Nesetkal jste se nekdo ze by byla KO jednotka motoru? Je tam magneti marelli. PEUGEOT 9647498180 9654722780 Magneti Marelli 16631044 16710064
I jednotku jsme už několikrát měnili, naštěstí dneska je to poměrně levná záležitost, litr jednotka a litr zrušení immo ;)
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

V týchto IAW marelli jednotkách býval problém v koncových stupňochzopár som ich menil hlavne na Fiatoch aj sa stalo že vadná cievka zničila RJ možno toto bude tiež podobný prípad. Keď to teda nechce chytiť tak RJ neukostruje primár?
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

Marek001 píše:V týchto IAW marelli jednotkách býval problém v koncových stupňochzopár som ich menil hlavne na Fiatoch aj sa stalo že vadná cievka zničila RJ možno toto bude tiež podobný prípad. Keď to teda nechce chytiť tak RJ neukostruje primár?
ano presne tak,ridici jednotka neukostruje primar.Jde toto opravit?Ale nechapu ze nekolikrat zasebou to jde,ale napriklad po 5startu to nejde.
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Neviem, tie jednotky sa fakt dajú zohnať za pár EUR tak opravu som nikdy neriešil. Čerpadlo v nádrži teda na 100% ide stále aj všetko ostatné je OK? (aby to náhodou nakoniec neblokovalo immo alebo niečo také)
proxima
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 07 dub 2017, 18:17
Bydliště: SK

Příspěvek od proxima »

Ak podporuje jednotka pozriet v meraných hodnotách či je povolený štart imobilizérom v momente ked nejde naštartovať.
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

pokud mate texvik zde jsou oscilogrami:
http://leteckaposta.cz/766238957
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Pozrel som, akurát trochu sa mi zdá trochu zvláštny snímač kľuky na tom prvom oscilograme. Priebeh snímača kľuky sa nejakým spôsobom zmení pri neúspešnom pokuse o štart? Zapaľovanie vyzerá byť OK, aj pekne vidno dobu horenia akurát ten valec 3 má nejaké zvláštne rozkmity ten si meral inou metódou ako 1 a 2? Ešte celkom nerozumiem prečo pri 4 valci vždy padne napájanie možno by to chcelo porovnať s funkčným autom.
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“